päivän :)
[q]Jocular, 20.7.2006 08:14:
---
Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16..
---
Mä kans juhlistin tota tänää Kello soi 4:50.. Heräsin vasta 6:02 täysin virkeenä automaattisesti. Tulin hitaasti bussilla ja kävelin ainaki kilsan ihastellen puluja ja lokkeja puistoissa, nauttien auringosta, hyvästä musasta.. Tällee ku joka aamu heräis..
[/q] tätä on liikkeellä.. 6.20 pärisi kello, mutta päätinkin nousta vasta tunnin päästä
nyt "virkeänä" töissä.. hihih.*nauru*
Tuli hyvä mieli ku kulta soitti mulle töihin pari tuntia sitte *sydän*, tääl on niin yksinäistä... enää tää yö ja sit ois 3 päivän vapaat
[q]La Petite, 20.7.2006 10:40:
Mun uus työmatkakaveri eli mun *sydän* I Pod Nano *sydän*
[color=pink]onneks se on viel pinkki[/color]
[/q]
Mäki haluun.. saakohan niitä vaaleensinisenä.. En oo aikoihin omannu mitää musiikki-työmatkakaveria.
[q]Cjet, 20.7.2006 10:44:
---
La Petite, 20.7.2006 10:40:
---
Mäki haluun.. saakohan niitä vaaleensinisenä.. En oo aikoihin omannu mitää musiikki-työmatkakaveria.
[/q]
Ostin semmosen paketin erillisiä kumisia kuoria. Siin on viis kuorta, myös sininen :)
sai tänään terveen paperit :)
Otinpa tuossa tämän päivän saikkua (kylläkin ihan syystä) joten 5 päevee vappaata!!
[q]Dana, 20.7.2006 08:45:
---
Jocular, 20.7.2006 08:14:
---
Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16..
---
Mä kans juhlistin tota tänää Kello soi 4:50.. Heräsin vasta 6:02 täysin virkeenä automaattisesti. Tulin hitaasti bussilla ja kävelin ainaki kilsan ihastellen puluja ja lokkeja puistoissa, nauttien auringosta, hyvästä musasta.. Tällee ku joka aamu heräis..
--- tätä on liikkeellä.. 6.20 pärisi kello, mutta päätinkin nousta vasta tunnin päästä
nyt "virkeänä" töissä.. hihih.*nauru*
[/q]
Samoin täällä..klo 7 soi herätys, suljin sen, käänsin kylkeä ja menin töihin yhdeksään.
Ja vielä kun pahoittelin duunikaverille siitä, että tulin vähän myöhässä, hän totesi, että ei se mitään, nyt on niin hiljaista, että ihan hyvin voin tulla huomenna vaikka klo 10. Säädetään sitten yhdessä tuntileimaukset sopiviksi. Heh, kun pomot lähtee lomalle, kesätyöntekijöiltä lähtee mopo keulimaan!
[q]Marianne, 28.4.2008 20:32:
enää päivä ja päälle parin vkon odotus loppuu, pääsee mussukan kainaloon *sydän* ikävä on iso
[/q]
Mitä hä, eiks mun kainalo riittänytkään
viestissä luki "BELLEZA"*plur**hih*
Sain just super siistin kellon synttärilahjaksi omalta kullalta.... *sydän*
ja
on viikonlopuksi melkein 50 uutta biisiä, UUUuUuUUuuuuuuuuh!!!!!!!
niin ja
on vielä kesälomaakin mukavasti jäljellä....
Sain kuin sainkin opiskelupaikan ihmeen kaupalla Helsingin kauppakorkeasta! Onni on sanoin kuvaamaton kun ei tarvitsekaan ryhtyä kaukosuhteeseen...
Ja saipahan Kampin keskuksessa olleet ihmiset hymyä huuleen ku mä aloin itkeä ihan hysteerisesti keskellä ihmispaljoutta hyvän uutisen kuultuani
Ostettiin eilen sänky ja kannettava
Nyt ei tarvii enää nukkua lattialla tai maksaa welholle turhaan netistä
Sain ens ma vielä vapaaks eli 1 ekstra lomapäivä(joka todennäköisesti menee krapulassa, mutta menköön*tirsk*)!
Kyllä kesä on mukavaa*plur*
Mun veroprosentti :D
[q]Taika, 10.8.2006 18:52:
---
mee kotiin itkeen, tuolla esiintymisellä et koskettanut mua ollenkaan*eiei*
[/q]
Mä sanon sulle vaan yhden asian: Sä et ymmärrä yhtään mitään mun TAITEESTA, Mä perustan kommuunin Englantiin ja kaikki paitsi sinä ovat tervetulleet sinne.*hmph*
Oikeestaan aika hyvä fiilis päällä ottaen huomioon et on tiistai
I has a plan! Työnteko maistuu taas supermakealle! ^____^
Sainpa Elvitädin puvun valmiiks.
Viisi tuntia yhtenäistä unta ilman häiriöitä ja mä olen kuin uusi ihminen:)
Heräsin 5min ennen kun duuni alkoi ja vedin äkkiä vaan kuteet niskaan ja tulin mestoille noin vartin myöhässä eikä ketään kiinnostanut. Sisään tultaessa paikka oli tyhjä jos ei vastaanoton juoruleivia naisia oteta lukuun.