päivän :)

Back to häröily O

Kesäinen keli jatkuu..

Aamulla oli upeaa juoda kaffea torilla kuuden maissa ja nuuhkia raikasta ilmaa...

[q]sapeli, 17.7.2006 10:01:
Olipas mukavaa kun oli unikaveri
[/q]

Unikaverit rox

Siskonpoika 10 kk käveli tänään ekan kerran ilman tukea.

Olipas mukavaa kun oli unikaveri

Ihana rakas ysti oli jättänyt yllätyksen piirongin laatikkoon *sydän*

:'D

Viikonlopun jutut alkaa saamaan koomisia piirteitä. Noh... :D Ainakin on kiva maanantai, hah.

Mukava viikonloppu takana.

Vapaapäivä, heräsin kymmeneltä :). Söin, siivosin 2 tuntia ja nyt on koko loppupäivä aikaa tehä mitä vaan *plur*. Ja kaveri tulee varmaan kattoo leffaa.. :)

jokaviikko o perjantai senki likaset hipit!

Eka virallinen lomapäivä :) Viikonloppuna oli tosi kivat mun parhaan ystävän polttarit *hihu*. Viime yönä sai nukuttua kunnolliset, melkei 13 tunnin yöunet, LUXUSTA! Ja kultikin tulee jo kohta töistä kotiin *sydän*.

Ylinopeutta vain 20 km, eli selviän sakoilla *sydän*

Lauantai iltana kadonnut laukku löytyi ja hakiessa kaikki tavarat tallella rahoineen päivineen Ja kahvilasta tarjottiin viel kahvit ennen kuin lähdin*hihu*

Kaikki*sydän*

Näin pitkästä aikaa entistä pomoa

Berlin (GER) -> Helsinki (FIN)
17.07.2006

http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/berlin-helsinki-170706.jpg

Olipa taas varsin onnistunut leffailta mun edustuspoikaystävän kanssa. *sydän*

Selvisin seiskaks töihin, eli kolmelta syömään synttärikakkua

Kiva puhelu heti aamuu
&
Viime vuoden damin matkan muisteluu sai hymyn huulille *sydän*
http://klubitus.org/blog.php?blog=4336
toi on paikka minne palaan kyl viellä joskus, vaikka sitten muksun ja kullan kanssa ens vuonna ei ne bileet niinkää mut se kaupunki *sydän*

Sain mun uudet vauvat kotiin tänään *sydän* Kolme rottapoikaa

kohta ouluun vanhan lukiokaverin luokse, eiköhän sitä ole taas tälle kesälle tarpeeksi täällä puskissa kökitty. torstaina takaisin pariksi päiväksi tänne metsikköön ja lauantaina paluu helsinkiin, jossa heti näkee yhden kivan ystävän ^_^

tulevaa maanantaita en halua edes ajatella, mullahan on VIELÄ tämä päivä mukaan laskettuna 6 päivää lomaa jäljellä*hymy*

O