päivän :)
Sain pilattua tänään erään idiootin illan
2 känniläistä:
"paina tattii, älä äxää, eiku sittenkin ympyrä, joo ja nyt kolmioo ja L1:stä pian pian eiku nyt tattii taas"
"mä koitan mut ei se tee, ai katos väärä nappula, siis äxää"
"ei kun tattii!!"
"aaa"
ja tätä kestäny jo aika hyvän ajan kun kulta ja sen kaveri kännissä koittaa pelaa jotain tappelupelii.. ainakin oon saanu nauraa niille oikee kunnolla
toinen päivän :) on kun sain siivoottuu koko asunnon ja käytyy broidin kanssa apteekissa
Kävin parturissa. Ja kohta Violenz.
Olipa kyllä kiva päivä kaiken kaikkiaan Eka jutskailua ihmisen kanssa jonka kanssa ei ehdi koskaan jutskailla tarpeeks, sit sain valmiiks kivan lahjan rakkaalle ystävälle, sit piknikkiä pihliksessä (sekä matkat että safkat että juomat oli ilmaiset), pääsin leikkimään pihliksen leikkivälineissä, sit toisen rakkaan ystävän synttäreille Töölöön, siellä lisää ilmaista juotavaa ja syötävää ja mukavaa hengailua, ja lopuks vielä kunnon energian nostatukset. Huh!
Ja sit tapasin uuden mukavan melkei-naapurin ja monet asiat selkeni taas vähän kun pääsi puhumaan niistä uuden ihmisen kanssa.
Lisää tämmöisiä päiviä, kiitos!
Today was a good day.
Ihana ilta hyvässä seurassa. *sydän*
Tuli katottua ehkä maailman paras komedia, Kapteeni Keltaparta rulez!
Grillailua ja chillailua kivan musan parissa. Hyvät läpät trampoliinin keskusteluringissä!
Sauna, ja vielä korttipeliäkin.
Ai että oli ihanan rentouttava meininki.
vajaa tunti ja lähetään lentokentän suuntaan :)
Voi hemmetti mikä ilta eilen, pistää kyllä naurattaa ja pitkään
käytiin tänään hoplopissa ja hitsit sentään oli hauskaa siellä tuli konttailtua miinan perässä vaikka missä ja laskettua liukkarista ja vaiks mitä muuta kivaa
on se vaan niin hauskaa harrastaa nuien pienten kera
-Ekat kuvat ammuttu ekalla Eosillani
-Serkun häät
-Kamujen kanssa mökille hillumaan
hyvinkään ystävä lähteny kotiin, vkl oli onnistunu
nyt on jälkisiivottu ja pyykit pesty
kohta aletaan kattoo dvd-leffoja kun nyt on domilta ostettu laite
kaiken puolin hyvä fiilis
Ihanat ystäväni *sydän* Eilinen ilta oli mahtava, toivottavasti tulevakin
Eilen 12 ja puoli tuntia festarityötä. Itku meinasi välillä tulla kun en osannut leikata videota kun viime kerrasta on aikaa. Mutta mahtava fiilis kun pääsi töistä. Eli tuo oli oikeastaan eilisen :)
Tänään sitten rauhallisesti ottaen toinen päivä. Ei mitään kiirettä minnekkään. Nyt tuntuu että haluaisi vain makoilla rannalla jossain Rentolavan liepeillä ja olla vaan. Kaveri vaan repii joka suuntaan. Nyt olen pienellä eksytys reissulla kotona käymässä tekemässä ei mitään, kunhan käyn vaan.
Sitten voisi mennä moikkailemaan ihmisiä mediacenteriin kun ovat töissä tänään.
Heh, aurinko paistaa. :)
hih hih. juotin mun 19 v. serkulle kaljaa. hihi.
[q]domi, 16.7.2006 18:40:
---
T3k, 16.7.2006 12:12:
let there be bass!
Autoon hetken inspiraatiosta hankittu subwuufferi pistää kyllä hymyn nyt naamalle
---
Pissishunter on the way
[/q]
seinäjoen "ringillä" tavataan
[q]Freja, 13.3.2009 11:03:
Pomo sanoi jotain, mitä olin odottanut jo tovin.
[/q]
Maailman kolme turhinta asiaa ovat nunnan nännit, paavin pallit ja esimiehen kiitokset.
:)
[q]Maihku, 16.7.2006 11:47:
Tänää mennään katoo hesystä meille uutta karvanaamaa*plur*
[/q]
Löytyikö sellaista?
[q]quiqui, 16.7.2006 22:40:
Löytyikö sellaista?
[/q]
ehkä*vink*
[q]Maihku, 16.7.2006 22:42:
---
quiqui, 16.7.2006 22:40: