päivän :)

Back to häröily O

Mua kutittelee illan suunnitelmat. Fudista, kavereita, alkoholia, känni, Scary Movie, tyttöjen juttuja... Saas nähdä, mitä fiiliksen mukaan menolla saavutetaan tänään.

Nyt se [size=15]LOMA[/size] sit alko *plur*! Kyl sitä ennen saikin raataa...

Mun radioherätys paukahti päälle kello kakstoista ja saman tien alko soimaan "Valvomon - Mikä kesä". Ai että tuli hyvä fiilis nousta ylös taas yhteen ihanaan kesäpäivään.

Pomo sanoi jotain, mitä olin odottanut jo tovin.
Muutenki hymyilyttää ^___^

[q]Danskuh, 14.7.2006 12:30
onneks mul ei soinu..mun päivä ois menny :(((( NO JOTKU TYKKÄÄ...mä en... :((((
[/q]

ARVASIN et joku alkaa avautuu tästä kuitenkin! Mut ei se mitään, onneks ei onnistu mitenkään pilaa mun olotilaa.

Elämä on tosi kivaa Ja olen iloinen, että niin monen ystävän ja kaverinkin elämä tuntuu menevän mukavasti =)

chilly willy siis ville tulee hyvinkäältä tänne vkl:ksi
ainoo mikä naurattaa valmiiksi kun pojat alkaa känässä räppää niin että siitä ei saa mitää selvää

+ broidin asia *hymy**hali*

MÄ SAIN TÖITÄ!!! Oikeeta työtä, so long leikkiduunit. AWESOME!!!

viikoloppu...rankka viikko takan...töitä enemmän ku ois jaksanu.. :) ja ehkä unityihin..aiku kivaaa...ja muutenki niiin kiva päivä...hyvä...ja niiin onnellinen:) ihanaa viikoloppuu kaikille.puss

[q]bubbelgum, 14.7.2006 12:28:
Mun radioherätys paukahti päälle kello kakstoista ja saman tien alko soimaan "Valvomon - Mikä kesä". Ai että tuli hyvä fiilis nousta ylös taas yhteen ihanaan kesäpäivään.
[/q]

Selvisin varoituksella o/

[q]bubbelgum, 14.7.2006 12:34:
---
Danskuh, 14.7.2006 12:30

---

ARVASIN et joku alkaa avautuu tästä kuitenkin! Mut ei se mitään, onneks ei onnistu mitenkään pilaa mun olotilaa.
[/q]

Ei oisi ollut tarkotuskaan :) tästä kesä voi alkaa ;D

Kävelylenkki haukun kanssa ilta-auringossa Meilahden rantaa pitkin *sydän*

[q]Rubicon, 13.7.2006 14:13:
mulle tarjottiin ylennystä*plur*
[/q]

Kyllä neiti kenraali *pökr*

12 km lenkki äipän ja iskän kaa jossain Hämeenlinnan metiköissä

Auto läpi katsastuksesta!

55 minuuttia lomaan ja Veranon viesti*sydän*

Hyvä kaveri pääs lukee sosiaalipsykaa Tampereelle, just sitä mitä halus. Hitto oon onnellinen sen puolesta Oli kivaa äidin ja isän kanssa syömässä, sain lahjaks ihanat viinilasit

Nyt kaverin luokse ja kenties *känni*

Loma alkaa tänään ja lomarahat tuli. Lisäks saa viettää kultamussukan kanssa iltaa :)

Kaks tuntia töitä, sitten pikavauhtia kotiin ja lähtö Ilosaareen! Ja hörhöilyä jatketaan niin kauan kun mieli tekee, kotona en ajatellut enää tänä kesänä paljon viihtyä.

Lisäksi vihaan tänään kaikkea ja kaikkia huomattavasti vähemmän kuin eilen. :)

O