päivän :)

Back to häröily O

ehdottomasti tämä:
frendin multimediaviestinä lähettämä kuva enskuun lopussa hänelle saapuvasta "pikku kääreestä". *sydän*

[q]Ronie, 13.7.2006 13:27:
EDIT: lisäksi myös Global Underground 10 4cd limited edition
[/q]

Uuh, mulle kans :P

Tänään alkaa Ilosaarirockin juhlinta
Ja ihan hirrrrrrveeellä meiningillä sunnuntaihin asti *känni*

[q]Tropico, 13.7.2006 14:42:
Berliiniin MARS ->
[/q]

JEP !

Berliiniin MARS ->

Ilosaarirock lähestyy. Lauantai menee töissä mikin kanssa heiluessa, mutta sunnuntaina otan rennosti, makaan jossain nurmikolla ja menen kuuntelemaan sen yhden ainoan bändin joka kiinnostaa. 10 tuntia töitä ja siitä 5 opintopistettä eli tän kuun kesätuet. Ei paha homma:)

Huomenna selviää tuleeko tää zirbula ensi maanantaina vaikko tiistaina kotiin mun saksan komennus on ohi <3

tänään viiminen iltavuoro töissä piitkään aikaan eipä tarvi kuunnella kohta enään valittavia asiakkaita neljään viikkoon ku maanantaina alkaa loma

Ihana päivä korkeasaaressa
ainoo mikä harmittaa et kimon ei voinu tulla mukaa mut meillä on jo vara suunitelma

Korkkiksen jälkee mentii viel leffaa kattoo Da Vinci -koodi joka olikin ihan hyvä mut tsiisus mulla oli kylmä leffateatterissa.

Mut nyt iloisena takas kotona ja jalat ihan muussina

[q]Avernian, 13.7.2006 22:36:
Olen ollut hyvällä tuulella koko päivän. Mitä tää on?
[/q]

Sä sait eilen hyvän annoksen kiksuu

[q]Jone, 13.7.2006 20:01:
Ahkeran yrittämisen jälkeen pääsin Steven Hoaksin ignorelistalle vihdoinkin.
[/q]

Mitä siihen vaadittiin?

[/q]

:D If you put your mind to it, you can accomplish anything!

[/q]
Onnittelut

Olen ollut hyvällä tuulella koko päivän. Mitä tää on?

Kämppis tuleekin viikonlopuksi tänne La pidetään siis taas hauskaa Ja ei suurempaa havaintoa huomisen illan ohjelmasta, kivaa

huh, olipas kivaa baarissa...ihania kameleita paikalla *sydän*

Sain jonku ihme energialatauksen ja siivosin kaikki vaatteet pois lojumasta ympäri kämppää... Nyt vähän iltapalaa nassuun, sitten ripustamaan pyykit, ja sitten hyvin ansaituille unille.

Kylläpäs on ollut kiva päivä tänään. Oltiin kaverin kanssa ensin shoppaamassa ja sen jälkeen mentiin rantsuun ottamaan arskaa ja uimaan

[q]Jammailija, 26.1.2007 23:34:
---
Progress, 26.1.2007 23:32:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*

---

ja muista kastella ne runsaasti ennen uuniin/ mikroon laittoa...sillo pysyy pehmeys...ja kuten jo mainittu...EI SAA LAITTAA liikaa lämpöö...voi Jani-pieni...kullannuppu, hellanlettas...

---

prkl ei lässytetä! Mun testopisteet sulaa!*uros**nauru*
[/q]

sä oot jani kuule AI-NA se uros! Sonni! Ei sun tarvii mitää esittää, sä OOT! ei vaan, mitä oon sua oppinu tuntee, sä oot miehinen mies, mut sussa on monia puolia mitkä välillä jopa on yllättäny mut...siis tunteellisuutta, romantiikkaa, metroseksuaalisuutta, kaikkee...sä oot kuule täydellinen ihmsen jalostuma! niin se taitaa olla....*hymy* *sydän*

Perjantai!

O