päivän :)

Back to häröily O

Tänä aamuna päätin alottaa autokoulun ja ekat 2 tuntii teoriaa takana... aahh jotenki toi pikkasen mielenrauhaa taas pitkästä aikaa :)

vauva tekee kuperkeikkoja

& tänää alkanu mega siivous

Sain revittyä itteni lenkille. Nyt on hyvä fiiwis.

Rahkapiirakkaa.. Maanantai mässyilyt käynnis.

[q]aislinn, 31.7.2006 19:03:
toinen meidän rotista nuoli mun huulia voi että et ne on ihania.
[/q]

mun nuolee poskia, huulia ja korvia ja tietty käsiä. se pieni kieli tuntuu nii hassulle.

Aurinkoa, kesä, ja pääsee sittenkin mökille kääntymään viikonloppuna (joka alkaa huomenna) Jeeeee!!

Kävin raivaamassa läheisen metsäpolun puista jotka siihen oli kaadettu päälle - meikä heitteli siinä 4-5 metrisiä puita oksineen ihan muina miehinä Tuli sellanen olo että kyllähän sitä ihminen pystyy kaikenlaiseen kun vaan haluaa

sain kuulla tänään tähän maailmaan syntyy pienen pieni otus joka serkkuna mulle tunnetaan ihquinta on ehkä se että sen laskettu aika on 3:n viikon sisään tieto ei aina mulle asti pääse

ja huomenna mä pierasen kovasti ja kaahaan pois kaupungista luonnon rauhaan. Pois täältä metelistä ja ihmisistä. Korkeintaan lähden järvellä seilaavaan paattiin parille

Kolmas kerta Helsinki city puolimaratoni takana.
Tuli oma ennätys 1.40.13 niin se kunto nousee.

Käytiin parhaan kaverin ja serkkupojan kanssa uimahallissa hyppimässä *sydän*
On kai sitä hulluuttaa jäljellä viel tarpeeks, kun uskals jopa kokeilla paria juttua mitä ei oo ennen tehny Ja killti uimavalvoja päästi hyppäämään kympistä vaikkei se oikeastaan ois ollu auki, tää oli just sopiva väliettappi tulevaa koitosta ajatellen

Äiti*sydän*

Leikkasin hiukset tänään *plur**ding*

viikon edestä. :) ollu niin kivaa ku kaverit on tän viikon aikana tullu joka päivä morottaa töihin. :) piristää huomattavasti muuten kyrsivää työpäivää. :)

jääprinsessa on sulaa vahaa*ding*
mut kivalt tuntuu*joo*

Nykyisen työpaikan TJ20. On sitä odotettukin et pääsee pois tästä firmasta.

Voi kristus!! Soittakaa 118:iin ja kysykää, kenen numero on: 040-5581304?
Meitsi hirnui itselleni melkein kuset housuun ja se mamma langan toisessakin päässä repeili!

4 aamua kesälomaan, eikä vituttanu sekunttiakaan tänään töissä

Poljin pyörän porukoilta omaan kotiini, vedin täysillä 20 km Välillä oli henki lähteä ja jalat huusi armoa, mutta jaksoin loppuun asti Oon kaivannut kunnon rääkkiä monta kuukautta, nyt sen sain

Ja edessä kolme vapaapäivää, huomenna Loviisaan viikonlopuksi hyvän kaverin synttäribileisiin *känni*

Toosi kiva v-loppu takana ja Maanantaipäivä on mennyt hyvin ja nyt oma kulta nukkua röhisee suloisesti vieksussa Sietää hymyilyttää!

The Fast And The Furious, Tokyo drift *hihu**tirsk*

O