päivän :)
[q]Optik, 27.6.2006 21:08:
---
Wolverine, 27.6.2006 21:07:
---
Optik, 27.6.2006 21:06:
---
Wolverine, 27.6.2006 20:53:
tyttöystävä tuntuu liiankin täydelliseltä.
---
Varoitus: Siinä saattaa olla jotain tosi pahasti vialla... Ja se selviää sitten kun on jo liian myöhäistä...
---
hehe ok kiitti, olinki liian onnellinen nii iha hyvä et joku palauttaa mut maan pinnalle
---
Ole hyvä, se ois sitte 3 euroa palvelumaksua, kiitos.
[/q]
selvä, pistän rahat tilille samantien!
lisää hyviä kivoja uutisia berliinin reissua koskien hitto et tulee kiva reissu..
Kulta löysi mun passin
Muutenkin rakastun tohon otuksee päivä päivältä enemmän ja enemmän,
on se vain niin lutunen *sydän*
Huomenna mennää kattoo vaavin tavaroita
ja ylihuomenna onkin jo toka ultra *super**plur*
siellä _ehkä_ selvii kumpi se on,
mut voipi olla että me ei ees tahota tietää.*hihu*
*super**pihkassa*
[q]Viivi, 20.6.2006 10:57:
Löysin eilen Sapelin blogin ja pengoin tänään sen aarteita *sydän* I am impressed *pökr*
[/q]
vesisade .. mutta ei auta kuin muistella juhannusta + RMJ:tä, niin johan hymy tulee nassuun
Oon viikolla 25+4 raskaana & meijän vaavi painaa n.760g ja on n.32cm pitkä Hänen reisiluu on 4,5cm pitkä!
Oli vähän siistii nähä pikkuinen tänään ultrassa ja kuulla että kaikki näyttää oikeen hyvälle *sydän*
Pari kivaa ihmistä tulee kuin tuleekin juhlistamaan mun synttäreitä- kylläkin jo tällä viikolla, mutta parempi niin kuin ei ollenkaan
sain pari viikkoa kirjeen jonka sisältöä en ymmärtänyt.. ainoa mitä ymmärsin oli että lakimiehelleni maksetaan hienoinen summa. Enempää en asiaa ajetellut kunnes tänään maksoin vikoista penneistä rahoja ja huomasin että tuo summa olikin tarkoitettu mulle mutta tuli lakimieheni kautta.
voisi väittää että loppukesä on pelastettu eihän raha rakkautta korvaa, mutta rahalla pääsee jonnekin nuolemaan haavojaan
Tää on kyl tän ja huomisen päivän *hihu**plur*
Pääsen huomenna taas oman kullan viekkuun ja kainaloon *plur**sydän*
[q]sapeli, 16.7.2009 08:50:
---
SyndroDome, 15.7.2009 21:22:Juu thanks! Ei oo kyl kuuluni vielä mitään tosta kodista... hmm, toiv natsais. En mä kyllä tiedä, onko toi nyt se the unelmakoti, kun vuokralle kuitenkin meinaan, enkä tossa kyllä välttämättä ole edes kovin pitkään, mutta tosi kiva olis anyway. Seuraavaks sitten mahdollisesti (elämäntilaanteen mukaan toki ) se the oma unelmakoti
---
Toisaalta, omistusasunto johon luotettava vuokralainen = joku muu tekee töitä hankkiakseen rahaa sun pussiin samalla kun sä matkustelet ympäri maailmaa.
[/q]
Juu arvaa vaan onko käyny mielessä Periaatteessahan toi olis ihanne tilanne. Mä reissaan ja joku muu maksaa sillä aikaa mun lainanlyhennyksiä
Yks ihana ihminen pelasti päiväni
Nyt kun vettä tihruttaa taivaalta ja on muutenkin vähän viileempää NIIN on kiva muistella viime v-loppua.......
Ihanaa RMJ:tä, juhannusta, romanttista 4 ruusun keikkaa ja aurinkoa!kaikkea sitä festarihumua.
ihana päivä kullan kanssa ei meinaa hymy hyytyy millään.
Kaupasta CSI Miami S2 sekä WOW-peliaikaa
eli elämäni jatkuu, ja elämän vaihtoehtokin löytyy *joo**hihu*
(ja palkkapäivä on vasta tulossa....)
Kämppikset oli hyvin iloisia, kun herätin ne vähän yli yhdeksän valmistautumaan evakkoon ja aikaa olisi sen verran kuin tuholaistorjuja kävelee yhden kerroksen ylöspäin.
Oli kiva työpäivä, sai tehä kunnolla hommia pitkästä aikaa. Ainii ja näin päiväunilla unta yhestä tytöstä. Sweet dearms...
Johanna *sydän*
Wuhii!
Ja viel aurinkoinen ilma, tänään kaikki natsaa
mun hanibani-ihkupihku
Mun sisko voi vihdoin paremmin, ja tänään pääsee varmaankin terveenä kotiin.
(Oli siis sairaalassa, tuli kotiin, oksensi kokoajan, vietiin takas sairaalaan, nyt voi paremmin!)