päivän :)
[q]mariq, 16.7.2009 10:59:
Tää on oikeestaan päivän *reps-kops-lol*
http://www.karjalohjanseurakunta.fi/?sid=8&tid=382
varsinkin jutun loppu
Kivasti piristystä työpäivään
[/q]
Ahahah! Meinas eka leuka tippua näppäimistölle, mutta lopussa tajusin että taisi olla huumormielessä kirjotettu. :D
Monet hyvät naurut irkissä.
Elämä
Mä oon blondi Tää on jännää
peejantai!
tilipäivä!
lepoa!
- 80% tilistä menee samantien :C
elämä *sydän*
aivan mielettömän ihana isänpäivä oli kyl... lapset askarteli teLolle, ja kävi aamulla herättääs sen lahjojen kera
ja sit lahteen koko päiväks omaa isukkia kattomaan ja mamia tietty kans *sydän*
Hietsu *sydän* Rusketusrajat *sydän*
Systeri soitti
Oli päässyt hyvin perille, kämppä oli yleellinen ja hieno ja luksus ja huippunäkymillä ja vau ja kaikkee. Tuli kiva mieli :)
Sil on siel kaks huonetta ja kaks vessaa, kuulosti niin houkuttelevalta et pakko saada jostai rahaa että pääsis sinne.
[q]rose, 29.6.2006 23:22:
Mä oon blondi Tää on jännää
[/q] No huomennahan tääkin sit nähään
[q]UnityF, 29.6.2006 19:22:
vauva-hölötystä
On niiiiiiiiiiiiiin ihana olo
Naistenklinikalla käytiin kullan kanssa aamulla.*plur*
Vaavi nukku ultran ajan kun se oli niin rauhallinen mut lopussa se heräs ja alkoi haukottelee ja vähän liikkumaan
Pituutta oli jo n.20cm, painoo n.200g ja reisuluun pituus oli 3cm!
kaikki näytti olevan erittäin hyvin
Saatiin 6 ultra kuvaa muistoksi jossa yhessä on pikkuisen jalanpohjat pelkästään ja tsiisus ne on söötit Sillä näytti olevan hyppyrinenä eli isäänsä tulos ehkis...
kuvat onnistu erittäin hyvin ja sitten muuta me ei olla tänään ees tujotettu. *sydän*
Ultran jälkeen käytiin Anttilassa ja löysin alennuksesta 2 DVD-leffaa:
Liikkuva linna 9,90e &
Kissojen valtakunta 9,90e
suosittelen lämpimästi
Nyt on sellainen olo että sitä leijailee pilvissä.
*super*-onnellinen.
*sydän*
[/q]
*super**sydän*
On tää kyl munkin päivän :)
Sain raahattua itseni lenkille pitkästä aikaa.
Ja nyt on aikas hyvä fiilis...
Tänään alkaa KESÄLOMA*sydän**jiihaa*
[q]Annakins, 29.6.2006 16:02:
Itse asiassa banaanikärpäset eivät ilmesty bioroskiksista tms. vaan tulevat hedelmien mukana kotiin ja lisääntyvät. Eli niitä voi tulla vaikka ei olisikaan biojäteastiaa erikseen.
[/q]
Joo-o, mutta pointti olikin se, että ne sai sieltä oivallisen kodin itselleen jossa lisääntyä kun pitkätukka ei vienyt biojäteroskistaan ulos.
[q]UnityF, 29.6.2006 19:22:
Liikkuva linna 9,90e &
Kissojen valtakunta 9,90e
suosittelen lämpimästi
[/q]
Pitää tulla teille kattomaan nää
Oma päivän :) - netti toimii!
(Ja tietty monta muutakin asiaa mut enpäs kerrokaan *hih*)
[q]mayah, 30.6.2006 09:27:
Nii joo ja sit viel, et Tampereella oli kivaa ihqu-murun luona ja tänään pitäis mennä grillaa itseään Jaanan kanssa ku aurinkoki paistaa ja illalla ois kemut ja sit viel
Ni ei kai täs sit muuta tähän väliin.
[/q]
Oisin kyl sit koht jo menos!
Aurinkoa ja vapaapäivä + vapaa viikonloppu! Whii!*jiihaa*
pitkään aikaan ollut näin hyvää oloa, kesäistä junkkaa, heräsin jo kuudelta omaan heräämiseeni, aurinko paistaa ja on vain hyvä olla.
Aah sain kun sainkin lauantain vapaaks, eli tänään voi lähteä hyvillä mielin bileileen. Eihän tota rahaa liikaa olis, mut mä oon nuori ja nyt on kesä ja nyt kuuluu bilettää
ENÄÄ VIIKKO LOMAAN!!!!! 7 days and counting
Oon saanu rahaa sen verran säästettyä et tässä kuussa saisin lentoliput hommattua ja syyskuussa se olis sit hei hei Suomi joxku aikaa!*jiihaa**nauru* Ja seuraavax täytyy mennä juttelee työviisumista ni saa välillä tehdä töitäkin sit ku käyttörahat loppuu*hymy*
kiusa se on pienikin kiusa
menin pyykkeille kattoo vuoroa tuvasta ja joku neropattinaapuri oli varannu pyykkituvan 9-14.. ei siellä mitää pyykkejä näkyny koneessa, eikä koko tilassa joten nakkasin omat pyykit koneisiin. Säännöissä kuitenkin lukee että jos puoleentuntiin ei vuoroa oteta käyttöön niin toinen tarvitseva saa käyttää vuoron. Ja tosiaan kello oli melkein puoli yksitoista kun sinne menin
melkein toivon että siellä on vihanen naapuri koska mulla on noin muuten pienehkö vitutus päällä