päivän :)

Back to häröily O

Näin mukavia ihmisiä.

[q]mayah, 29.6.2006 12:41:
Kesälomamatka Tampereelle alkakoon
[/q]

No ethä sä voi mihkää karata ku on bluessit siellä järvenpäässä :D

Suomen kesä
Salmiakki, ruisleipä, mansikat. Mökki, grillaus, naku-uinti. Lonkero, tervasnapsi...

[q]Avernian, 29.6.2006 11:58:
Kämppikset oli hyvin iloisia, kun herätin ne vähän yli yhdeksän valmistautumaan evakkoon ja aikaa olisi sen verran kuin tuholaistorjuja kävelee yhden kerroksen ylöspäin.
[/q]
Taidatte olla aika siistiä porukkaa? ;D

Mulla on niin ihania kavereita ku voi vaan olla *sydän*

[q]Aki A.No älä :-o oon tässä sahannut 4-5 kertaa edestakaisin tuota biisiä, olkoot kuin schulz-soundia mutta toi melodia on vaan niiin kaunis ja ton naisen hoilaus vielä. Ai että, julkaistaispa tämä pian *sydän*
[/q]

on se vieläkin vaan niin nätti <3

helsinki, kesä, aurinko sekä hyvin ruskettunut iho & valkoinen toppi

[q]hallucinogen, 29.6.2006 12:49:
Taidatte olla aika siistiä porukkaa? ;D
[/q]

Opiskelija-asuntola ;D

[q]Avernian, 29.6.2006 14:35:
Opiskelija-asuntola ;D
[/q]
Silti ;D No oli meilläkin parin tuhannen yksilön banaanikärpäsinvaasio kun yks pitkätukkakämppis piti biojätä roskista mut ei muistanu sit viedä sitä niin niitä kärpäsiä oli silleen valehtelematta joka paikassa tuhansia, kun kaapin avas niin tuli sellanen pilvi naamalle niin pistin raidia olkkariin 3x tarpeellinen määrä niin johan alko lakoomaan ja sit oli ikkunalaudalla sellanen kunnon musta "matto" niiden ruumiita Ei olla sen jälkeen pidetty biojäteroskista ja eikä oo ollu kärpäsiäkään :)

Olo oli kyl hyvä kun pääsi kaasuttaa vähän kärpäsiä :D

enää yksi ja puoli tehtävää jäljellä yhdestä kesäkurssista ja tietysiti se opintojaksaopalaute jonka rustaamisen ei kauaa mene. Ehkä sittenkin selviän tämän kuun hommista ajoissa:)

Hyvä päivä, paljon aikaseksi ja näin ^__^

Päivän :(

[q]Elmiira
Siskon ja sen poikaystävän piti tulla tänään meille
ja olla monta yötä ja oisin vieny ne Korkeasaareen
ja vaikka minne ja nyt ne on oksennustaudissa. EN ALA
[/q]

PÄIVÄN :)

Sisko tulee sittenkin yksin

(Oksennustaudissa olikin siis vain poikaystävä *lohduttel*)

Aamupäivän vitutus muuttui ihan mukavaksi oloksi ja enää pari tuntia, niin kaikki on paremmin kuin hyvin ^___^

Kirjoitin just yhden lauseen mun graduun Siis pitkästä aikaa! Ehkä mä valmistunkin joskus

Sit mulle tarjottiin eilen töissä kahta lisäkuukautta Syksyn rahatilanne näyttää vähän paremmalta. Ja ei se työkään niin kauheeta oo.

kivaa musaa

[q]Belleza, 31.7.2006 21:53:
jääprinsessa on sulaa vahaa*ding*
mut kivalt tuntuu*joo*
[/q]

Onnea. Oon onnellinen sun puolesta.

Yllättävän hyvin sitä pääs taas työelämään kiinni kesäloman jälkeen *joo*. Nii joo ja olin lomani aikana voittanu leffaliputkin firman yhteistyökumppanilta :)

[q]UnityF, 29.6.2006 19:22:
Nyt on sellainen olo että sitä leijailee pilvissä.
*super*-onnellinen.
[/q]

<3

Mange, kaikkien pahojen työpäivien pelastaja *plur**lmao*

vauva-hölötystä

On niiiiiiiiiiiiiin ihana olo
Naistenklinikalla käytiin kullan kanssa aamulla.*plur*
Vaavi nukku ultran ajan kun se oli niin rauhallinen mut lopussa se heräs ja alkoi haukottelee ja vähän liikkumaan

Pituutta oli jo n.20cm, painoo n.200g ja reisuluun pituus oli 3cm!
kaikki näytti olevan erittäin hyvin

Saatiin 6 ultra kuvaa muistoksi jossa yhessä on pikkuisen jalanpohjat pelkästään ja tsiisus ne on söötit Sillä näytti olevan hyppyrinenä eli isäänsä tulos ehkis...
kuvat onnistu erittäin hyvin ja sitten muuta me ei olla tänään ees tujotettu. *sydän*

Ultran jälkeen käytiin Anttilassa ja löysin alennuksesta 2 DVD-leffaa:
Liikkuva linna 9,90e &
Kissojen valtakunta 9,90e
suosittelen lämpimästi

Nyt on sellainen olo että sitä leijailee pilvissä.
*super*-onnellinen.

*sydän*

O