päivän :)

Back to häröily O

[q]embie, 23.6.2006 20:10:
Mun baarissa istuu maailman söpöin nuori mies *sydän* päivän :( on:

A) että asiakkaisiin ei saa koskea
B) mulla loppuu duunivuoro parin tunnin päästä (se on siis jäämässä tänne koko yöksi hengaamaan ja mun pitää lähtee etsimään kavereita tuolta "juhannushumusta")
C) se lähtee huomenna aikasiin ulukomaille ja on muutenkin ulkomaalainen, joten eipä sitä koskaan enää nää
[/q]

A)
B) "missasin bussin" joten jäin komistuksen seuraan istuksimaan ja höpöttelemään, hauska jannu!
C)

pari tuntii enää duunii sit loma <3

Paras juhannus ikinä!

Siideriä -> hiprakka
Fudista -> adrenaliinia
Kavereita -> parhaat läpät

Mitä muuta mä voin pyytää? Tämä oli todellakin kaiken sen säädön ja tutuksen arvoista, mitä mä koin tosta matkasta etukäteen kun asiat uhkasivat mennä tuiks.

Meri-Pori oli ihan Porvoon tai Suomenlinnan kaltainen ja talo, missä asuttiin oli yli sata vuotta vanha, mutta kaikkine modernine yksityiskohtineen mm. sisäsuihkuine ja vessoineen, sekä telkkareineen myös mun kaltaisen syöttöporsaan mieleen. Oli sitäpaitsi parasta lukea Suomen historiaa niinkin sopivassa ympäristössä tossa aamulla aurinkoa otellessa.

"Kyllä mä oon kuullut, että Juli osaa fudista pelata, mutta kelasin, että se meinaa 'vähän paremmin kuin muut TYTÖT', eikä 'paljon paremmin kun me kaikki 8 jätkää yhteensä'. Tunnen itteni vähemmän mieheksi." - "Ei se mitään, ei sua kukaan oo miehisenä ikinä pitänytkään."

"Ooh, aika Nedvedmäinen viimeistely!" - "Sä oot sit Juli Thierry Henry, aina levittelemässä käsiä, kun et saa viimeistellä hyökkäystä ite."

Tosin oli meillä näitä murheenkryynejäkin mukana, jotka ei edes paitsiosääntöä osaa:

"Missä jengissä Beckham muuten pelaa?!" - "Englannissa! Eiku niin siis Real Madridissa seuratasolla, sori mä luulin, että oot niin tyhmä, ettet tiedä missä maajoukkueessa se pelaa!" - "En tiennytkään."

Meidän virallinen juhannuskääliö haastoi erään vanhemman patun yhden käden punnerruskisaan, muttei lähtenyt siihen ollenkaan ja kuittasi vastustajansa noin kymmenen toiston tuloksen "Mua ei kiinnosta." (Tätä hän muuten väittelyssään toisti hyvin usein :D) Tänä aamuna oli herra odotetusti aika nolona: "Mit vit?! En mä edes osaa punnertaa yhdellä kädellä!"

"Oli muuten hiton helmeä!" - "Tää oli mun paras juhannus." - "Niin munkin" - "Ja mun." - "Sama täällä..." ...

Olihan se. *sydän*

PS. Sori yliplurahtelusta.

kotona *sydän* jokseenkin hiton rankka mut joo hauska juhannus.

Kaksi yllättävää ja erittäin mukavaa viestiä kahdelta eri ihmiseltä

Tuplayllärit siis

Hyvin nukuttu yö pienellä patjalla isossa olohuoneessa missä on hienot laminaatit

Ja kaikkee.

Svartholm ja nukkuminen taivasalla/herääminen rannalta. *sydän*

Mun ei sittenkään tarvii mennä takas lapsenvahdiks vielä huomenna. Saan olla yhden kokonaisen päivän kotona! *sydän*

Vaikka juhannuskinkerit vantaalla olikin ihan megahubat, niin onhan se kiva että kahen viikon ajanjakson aikana saa olla kotona edes pari yötä putkeen... Oma sänky.

loisto juhannus. *hihu**plur*

Oon _niin_ rakastunu. Ja mikään ei voi tuntua paremmalta.

Oli tosi rento juhannus symbiootin kotikonnuilla ja nyt kyllä tuntee että on levännyt Ihanaa kerrankin herätä ihan virkeänä lähtemään töihin.

Eikä kylkiluukaan oo murtunu eikä keuhko revenny, vaikka kovasti siltä tuntuukin.. Lisää troppeja vaan, jee jee

Symbiootin kanssa ostoksille tänään
Ja ihan kohta kohta (parin viikon päästä) saan uudet silmälasit! *super**jiihaa*

[size=9]Ikävä murua, eikä se oo ees päivän :( kun tiijän että tänään taas nähään. *sydän*[/size]

Elämä ikään kuin hymyilee

[size=9]*puutakoputtel*[/size]

*sydän* Hain tänään koiranpennun *sydän*

Olen saanut pikkuhiljaa kaikki muutto kamapt pakattuu, tosi kiva fiilis ku ei tarvi enää kauheesti tehä muuton eteen, jotain pikku juttui vaan. Vuokranantaja/kämppis osottautu ihan jees tyypiksi perjantaina kun vedettiin vähän bissee paikallisessa et enää ei jännitä niin paljoo muuttaa sinne kun saatiin kaikki käytännön järjestelyt sovittuu jotenkuten.
Mukava juhannuskin oli, murun kanssa vaan hengattii stadissa, erilainen juhannus
Ja huomenna anopin ja appiukon tapaaminen, jännää tää munkin elämä...*hymy*

Sataa vettä.

Tää on oikeestaan päivän *reps-kops-lol*
http://www.karjalohjanseurakunta.fi/?sid=8&tid=382
varsinkin jutun loppu

Kivasti piristystä työpäivään

Mun Vilma tulee ens viikolla tänne *sydän*

Polveen ei satu enää niin paljon, toissapäivänä kaaduin erittäin pahasti ja polvi meni ihan muussiksi mut tänää jo pystyy kävelee että ei satu tuhottomasti

tänään myös stadiin vähän kiertelee kullan kanssa *sydän*

Löysin ihanan mekon alennusmyynneistä

Matkan suunnittelu otti aimo harppauksen eteenpäin, tänään varattiin lento! ens viikon ke se on sit menoa

*kovininnoissaanodotellen*

Hiphei! Jos vaan saadaan vielä lennot, niin riipastaan huomenna Amsterdamiin pariksi päiväksi käymään...

O