päivän :)

Back to häröily O

Vähän erilainen aamu.*joo*Elikkäs..
En tarkistanut hellaa,vesihanoja ja ovia q ainoastaan kerran.*justjoo*
Töissä oli hauskaa ja töitä on tarjolla jatkossakin koulun aikana.*känni*
Kävin lenkillä. I *sydän* uudet kestävät ja oikeanpituiset kengännauhat.*aplodit*
Käsi ei vuoda enää verta ja turvotuskin laskee.Mulla on taas peukalo.*ding*
Ja nyt on pari päivää vapaata,eikä ole onneksi rahaa lähtä shoppaamaan.*hihu*

Tuli pyörittyy keskustas sellaset yli 7 tuntii....

Fazer myslipuikulat *sydän* tosi namii *mainostel*

Sain eilen kukan nimipäivän johdosta se piristää vielä tänääki :)

oon damissa.

Ystävien apu kun sitä tarviaa *sydän*

Naa helteet taalla ja uudet biksut...

löysin itselleni kämpän!syyskuun 11pvä muutto!^__^

Sain työtarjouksen ihan extemporé pari-kolme päivää sitten ja lopputuloksena aloitan heinäkuussa työt uudessa paikassa. Kesälomat jää nyt pitämättä mutta työajat, palkka ja edut parani varsin merkittävästi.

Haikeeta kyllä jättää duunikaverit näin lyhyellä varoitusajalla pulaan kesken kesän.. No eiköhän ne pärjää.

ostin uudet rullaluistimet*hihu*

Huomasin tänään että kun ostan jotain mistä pidän, tuun äärettömän onnelliseks <3

[q]dncr, 14.6.2006 21:14:
[/q]

Samaa mieltä noita ei vaan ikinä saa mistään kaupasta, tai jos ne kuuluu valikoimiin, ne on ainakin loppu

Täydellinen "korkeasaarisää"

[q]Hyzenthlay, 14.6.2006 22:04:
---
dncr, 14.6.2006 21:14:

---

Samaa mieltä noita ei vaan ikinä saa mistään kaupasta, tai jos ne kuuluu valikoimiin, ne on ainakin loppu
[/q]

Joo, oon kironnut samaa! Mulla meni monta viikkoa ennenku löysin niitä sen jälkeen ku olin törmännyt promo-maistatukseen...

Ja maistatuksista puheen ollen tänään stokkan kieppeillä jaettiin ilmaisia pingviinijätskejä *sydän*

Sisko Ruotsista tuli ylläri visiitille, ja siitä on aikaa ku ollaan viimex nähty*hymy*

Koulu loppu vihdoin ja kivoja kameleita tulossa tänään kylään.

Kauttaaltaan hyvä fiilis...
Kaikennäköstä mukavaa puuhattavaa koko vkolopuks ja säätkin tulee olemaan buenot!

Ihunata!

*nuotti*...tissit...nuo ihanat tissit...ne mukavat tissit...käteensopivat....tissit...*nuotti*

Päätin pitkästä aikaa kuunnella yläastekaverin mulle 16v. synttärilahjaks tekemän CD:n. Kannessa lukee, et tässon musiikkia vastapainoks konemusiikille

Spottauksia:

Viikinki - Minä olen Viikinki
22 pistepirkko - Birdie
Simpsonien lasten piirretyn tunnari
Levottomat jalat

yms.

Kunnon päikkärit sohvalla toitten jälkeen ja ne sekavat unet

O