päivän :)
Hmm.. en tiedä koska asia on niin että luonnollisesti poliisipartioita ei ole vapaana juuri sillä hetkellä kun tekijät on vielä rikospaikalla ihan aina. Ja yleensä tällaiset selvitetään silminnäkijöiden ja turvakameroiden perustella jos niitä löytyy. Välttämättä tekijät ei ole taltioitunut edes turvakameroihin tai jos on niin ei tarpeeksi hyvin että tuntomerkkien perusteella voidaan tunnistaa tai ne eivät vain ole tallentuneet kameraan sillä hetkellä kun ne löi.
Tyyppi ehti lyödä tasan 2 kertaa kun jo juoksin pakoon ja toinen kavereista ei ehtinyt lyöntietäisyydelle ja 2 muuta takana olevaa neekeriä ei ainakaan näyttäneet uhkaavilta tai aikovan tulla tappelemaan. Tyyppiestä toinen oli joku pitkätukkanen suomalainen ja toinen manne.
Kestipä kauan tajuta että nyt on vihdoinki jotain helvetin hyvää mun elämässä.
ystävä joka oli valmis lainaamaan rahaa että pääsisin pitkästä aikaa nimenomaa rentoutumaan ja toteuttamaan haaveilemani festarireissun.
vaikka kieltäydyinkin niin en muista milloin viimeksi joku olisi ollut valmis tekemään noinkin paljon mun vuoksi tai edes ajatellut tekevänsä..
Kiitos Jussi*sydän*
perrrrjantai ja pääsen maalle mis on heppoi ja hauvvoi ja hauvvavauvvoi ja ja pois edes hetkeks tästä paskasesta ja pölysestä kaupungista
[q]hemuz, 16.4.2008 11:36:
---
anis, 16.4.2008 11:33:
Poikaystävälle pitää mennä sitä ennen kattoo jotain synttärilahjaa, ei oo kyl hirveesti varaa ostella mitään.
---
Ajatus on se tärkein.
[/q]
Niinpä, annan lämmintä kättä vaan*nauru*.
Tänään Seinäjoelle *sydän*
[q]äm, 16.6.2006 10:03:
ämmän perjantai tulee sisältämään:
*jiihaa**jiihaa**jiihaa* = riehakasta meininkiä
*känni**känni**känni* = runsasta juomista
*tanssittel**tanssittel**tanssittel* = tanssahtelua
*kuolaa**kuolaa**kuolaa* = loistavaa ruokaa
*aplodit**aplodit**aplodit* = hyviä esiintyjiä
*hikoil**hikoil**hikoil* = hellettä
*kissatappelu**kissatappelu**kissatappelu* = ja eiköhän iltaan mahdu vielä pari tappeluakin.
ENÄÄ KAKS TUNTIA JA SIT ALKAA! *sydän*
[/q]
Ei saa tapella!
Hjyva wiivis!
meil on maailman ihanin pupu *sydän* oon niin onnellinen kun mulla on tollanen pikkunen
Plur! Perjantai ja tulossa
kiva viikonloppu! Tänään botskille ja huomenna konefestarit
ilmatkin on tosi jees, joten ei voi valittaa. Elämä on sit kivaa
Aina välillä...
Mut hyväksyttiin ainakin yhteen kouluun. :)
Äskön parisen tuntia fillarin kanssa pomppimassa, tietenkin ilman paitaa et saadaan maksimoitua auringon säteiden kiinnittyminen iholle. Ainoo vaan et hanskat on jättäny kädet hieman valkoisiksi , hei beibi näytä missä sul on rusketusraidat *nauru*. Sit illalla tsiigaamaan parin duunikaverin kans fudista screeniltä ja bishee *känni*.
Ostinpa sitten uuden kännykän
Vihdoin toi laivareissu ohi.. Nää duunikokousmatkat vie terveyden..
Ei siinä kaikkea uskomatoman absurdia tapahtu ruottin maalla, sekä laivalla. Että reissu.
Mutta tämmönen kiltti ku minä ni kyllä noiden "ammatti" kittaajien aka työkaverit ei kyll millään jaksa tollasta paria päivää enempää..
Hehe
Sain neljä hyvää kirjaa :)
[q]mariq, 16.6.2006 15:10:
Kauan eläköön kloriitti!! Tulin tuossa pelastaneeksi vaatteen jos toisenkin..
[/q]
Eiks kloriitti oo sitä millä valkastaan vaatteita? Mulla on valkoset farkut jotka on punkussa ja pilalla, enkä edes ehtinyt montaa kertaa käyttää.. Tää kyl ehkis kuuluis tonne tyhmien kysymysten osastolle
enää nelisen tuntia töitä ja sit alkaa kesäloma
ei tarvi kattoo vähään aikaan noita paska-aivoja :D
[q]xandra, 16.6.2006 15:16:
---
mariq, 16.6.2006 15:10:
---
Eiks kloriitti oo sitä millä valkastaan vaatteita?
[/q]
Joo, just sitä punkkutahroihin en oo kokeillu, mut pari muunlaista lähtemätöntä tahraa katos kyllä.
Tein parasta spagettia ikinä!
En jäänyt murehtimaan eilistä paskaa mailia, hengailin illan kivojen ihmisten kanssa ja nukuin yöni erittäin hyvin Oon tosi tyytyväinen elämääni, mulla on ihania ystäviä, jotka ei jätä hädän hetkellä ja joiden kanssa voi pitää aivan mahtavan hauskaa
Ja ei oo totta, mä oon vihdoin niin päässyt yli eksästä Ja maailma on täynnä kivoja ja söpöjä poikia, mut mulla ei oo pahemmin ees kiire vakavaan suhteeseen.
Elämä on *sydän*, sen oon tässä asioita kelatessa taas tajunnut. Ja mitä kaikkea on edessä, huh huh