päivän :)
Muistin ihan hassuja juttuja lauantailta Olin törmännyt ikivanhoihin tuttuihin ja taas laukonut aivan päättömiä juttuja suhteellisessa humalatilassa
Toiv. kukaan ei oo ottanut henkilökohtaisesti...
Onnistunut itsensä kouliminen, ystävät, vastuun kantaminen. Ja päätin hakee töitä työttömäksi ryhtymisen sijaan
[q]alphamagic, 6.8.2007 17:56:
Sain kämpän!!!!!!!!!!
28 neliöö Hertsikanrannasta ja 280 euroo :P
Ja merenranta <3
Tänään kyl riipasen pari bissee sen kunniaks :D
[/q]
Vielä kerran onnea paljon! Ja hyvät oli muuten bisset.. =)
Duunin jälkeen aurinkoa ja siideriä koffin puistossa yhdeksään asti..kyllä kesä on kiva *sydän*
Ihanaa mennä nukkuu pitkästä aikaa hyvällä fiiliksellä!
Herätys 4:45, väsytysvitutus, mut kulta sanoo sängyn pohjalta et rakastan sua *sydän*
hs.fi:n etusivulla on ebookersin mainos "halvoista" majotuksista. Listastas löytyy jopa extreme matkaajien suosima Beirut.
let there be bass!
Autoon hetken inspiraatiosta hankittu subwuufferi pistää kyllä hymyn nyt naamalle
[q]alphamagic, 14.6.2006 07:06:
Herätys 4:45, väsytysvitutus, mut kulta sanoo sängyn pohjalta et rakastan sua *sydän*
[/q]
Ihquu
ja tollai pitäis ollaki....
Jotenki sitä nyt vaan jaksaa ammentaa ittensä hyvälle päälle. Se on ihan kivaa välillä <3
progeilijalle kolahti psyke (täähän käy motivaatiomusiikista) tänä aamuna
Ja ulkona on ihan mahtava sää, 30astetta mittarissa ja pilvetön taivas!
sain vihdoin ja viimein tietooni että pääsen kouluun
musta tulee lähihoitaja varmaanki
[q]alphamagic, 14.6.2006 07:06:
[/q]
Söpikset
Sain taas kukkia *sydän*
Ostin eilen kullalle Kummisetä limit edition painoksen ja siitäkö se riemastu
(on kuulemma törkeen hyvä peli jos tykkää vähänkin ton tyylisistä).
Tänään puolestaan kävin apteeksissa ostamassa kuumelääkkeitä kun kulta on kipee.
Nyt se sitten tossa pelaa, juo jaffaa ja mä saan kokkaa sille special juusto-uunilihapullia ja kreikkalaista salaattia.
Käytii myös neuvolassa niin vaavi sydän tako 152.. Selkee reivaaja
Parin viikon päästä jo toka ultra *sydän*
Myös kelaan tänään soitto sai asiat rullamaan niinkuin pitää ja nyt 3kk oottelun jälkee tän kuun lopussa saan takautuvasti rahaa. Vihdoin kelan ruuhkakin helpottanu
Voisko asiat olla paremmin.
vapaa päivä ja ihan just tohon rannalle tien toiselle puolelle *iloinen**hihu*
Illan eka drinkki. Lasi täyteen jäitä, kossua, puolikkaan limen mehut, spriteä ja pari lime viipaletta mukaan. Saispa baariski aina näitä hapokkaita ja raikkaita ku tilaa..
[q]UnityF, 14.6.2006 14:54:
Voisko asiat olla paremmin.
[/q]
*super**hali**pus*
Huomenna on viimeinen työpäivä. Ennen lomaa siis. Ja lomaa on KUUKAUSI! *plur**aplodit**jiihaa*
Mun muru toi mulle vaaleanpunaisia kukkia *sydän* Ihana.