päivän :)

Back to häröily O

Oi jee, sain paljon isomman palkan mitä olin odottanu Saa varmasti tuosta jotain säästöönkin

[q]Jago, 12.6.2006 19:34:
elämä alkaa voittaa ja krapula kadota*hihu*
[/q]

Olin vanhan kaverin kanssa irlissä. Irli tuntui pitkästä aikaa hyvältä paikalta. :)

[q]MaoTse, 12.6.2006 20:05:
46,5 tunnin päästä lähtö Brasiliaan...

On se niin kivaa olla lomalla!
[/q]No pidäppä sitten oikeen VITUN hauskaa

Terveisin: lievästi kateellinen ja katkera

Kesä. Ja sellainen hassu olo mikä yhtäkkiä iski, että lähiaikoina tulee tapahtumaan jotakin erikoista.

[q]Super-Kerttu, 12.6.2006 18:23:

...

Paras bileviikoloppu todella pitkiin aikohin, jopa minä sain ilon irti kunnolla ja ai tanssia rauhassa!

Kiitos Emilia ja Sami, teette matkastamme niin ikimuistoisen..*sydän* Ja olihan hauskanpitoon osallisena myös Jani ja Kanttura! *sydän*
[/q]

kiitos teille kun jaksoitte tänne asti *hali*. On ollut huippua!!! Ja oli kyllä niin mahtavaa bilettää pitkästä aikaa ihanien ystävien kanssa

hot hot hot! *sydän*

Kesä

Siskon kans kaupungin ulkopuolella peltojen keskellä pienen järven rannalla pesemässä mattoja, matonpesupaikalla ei ketään muita --> auton stereoista täysillä hehkukiksua auringossa, aika täydellinen iltapäivä *sydän*

[q]nomic, 12.6.2006 20:36:
Olin vanhan kaverin kanssa irlissä. Irli tuntui pitkästä aikaa hyvältä paikalta. :)
[/q]

Äläs nyt liiottele, mä näin sut lauantaina nauttimasta ihan julkisesti irlistä

[q]nomic, 12.6.2006 23:40:
---
sapeli, 12.6.2006 23:36:
---
Äläs nyt liiottele, mä näin sut lauantaina nauttimasta ihan julkisesti irlistä
---
Pidä aina paljastaa kaikkea! no ei, irli on välillä ihan kiva, nyt sattunut pari ulkona näyttäytymistä suht lähekkäin. :)
[/q]

http://klubitus.org/kuva.php?id=23731

haha, sain viimein jambalta reklamoimani 24.
pieni summa, mutta sitäkin suurempi moraalinen
voitto :D

Ihanan lämmin ilma ja viel Vapaa päivä!Enää eväät valmiiks ja hikinen raksamieheni kainaloon niin pääsee rantsuun nauttimaan auringosta

jes jes sossun massit tuli :)) nyt pärjää ekaan liksaan asti *helpottunu huokaus*

Ihana ilma ulkon..*sydän* eilen työhaastattelus helsingis, ja jäin sit helsinkii serkulle ja vast lauantain takas haminaa... huomen tulee kelalt rahaa toivottavast ni pääsee sit osteleeki vähäsen jotain tuolt kauoist... kiva kävellä tuol keskustas ilman mitää kiirettä minnee, varmast tulee mentyy joka päivä ku ei o mitää muutaka ohjelmaa tiedos..

Rehellisyys kannatti. Eiköhän tässä asiat järjesty sittenkin parhain päin.

[q]yaya, 13.6.2006 13:02:
Kyllä pihkassa on hyvä olla *sydän*
[/q]

kylni.

tittidii.

Kortti kaverilta Espanjasta

Formula 1 Helsinki GP tapahtuma.

Kävin ostamassa itelleni fillarin Heti tuli mittariin 30.55 km Sitten ois tarkotus ruveta fillaroimaan duunimatkat. Tulee rankka startti.

Tänään on mun tupakoinnin lopettamisen 5-kuukautispäivä. Jee! :D

O