päivän :)
Ooh, vielä mun vapaapäivänäkin pitelee näitä kelejä. *sydän* Aurinkoo ottaas ja rantalenttistä pelaas. ->
Aika loistava bileviikonloppu takana. Pe D-Nox & Beckers rokkas huolella ja la Slacker & Chloe jatkoi samaa rataa *sydän*
Muutenkin kiva fiilis, kesäkin alkoi vihdoin!
k ä n n i
YLE2 - 00:00 Yle Live: System of a Down
Kerrankin tulee jotain katsottavaa, ei pelkästään uusintoja.
kävin uimassa ja piknikällä oli kivaa
Ikeareissu hyvässä seurassa, fiksut valinnat viikonlopun suhteen ja se että pian on kämppä täynnä omaa elämää
Mut erityisesti päivän :) on eräs pörriäinen joka vapaudestaan huolimatta yhä pörrää lähistöllä
Ah!
6tuntia aikaa lepuutella ulkona auringossa ja sitten tekemään mieli hommia! *sydän*
Eiliset, maailman parhaat pikniktuparit *sydän* sää ei olis voinu olla parempi, kaikki ihunat ihmiset pääs tulemaan ja kaikki oli vaan niin
Tänään onkin sit tuntunu ihan siltä, et eilen on tullu otettua
Työt alkoi tänään mutta sain ekan päivän vapaata
[q]Pauha, 11.6.2006 19:07:
Nyt saa olla loppukesän rauhassa.
[/q]
Rauhassa miltä?
Nyt alkoi kauan odotettu [size=11]KESÄ ja KESÄLOMA[/size]
Ja taidan ottaa sen kunniaksi pienet *känni*t iltasella.
[q]Sphyxia, 11.6.2006 22:12:
Tämä sää! Aurinkoista ja valoisaa.
[/q]
True!
vapaapäivä viimeseen sataan vuoteen ja aurinko paistaa! perjantaina saa todistukset eikä tarvi enään ikinä mennä kouluun
viimeinen viikko töissä alkoi juuri!
Oli lauantaina niin hauskaa häissä et vieläkin hymyilyttää vaikka kankkusta on vieläkin ilmassa ja puhti vähän pois :) Tuli tanssittua yhden kauniin neitosen kanssa kun se haki oikein niiaten tanssimaan ja se kun oli sitten niin kivaa niin hain sit itse hänet vielä viisi kertaa tanssahtelemaan :D
tänään vaan 5h töitä, ja huomenna vapaapäivä. :)
[q]Chatte, 11.6.2006 22:20:
---
Pauha, 11.6.2006 19:07:
Nyt saa olla loppukesän rauhassa.
---
Rauhassa miltä?
[/q]
Kaikelta maailman menolta. Ollaan broidin ja koiran kanssa viettää kesää kotikonnuilla, eikä tarvii stressaa mistään mitää.
Voi jeesus että voikin olla näin hyvä fiilis pitkästä aikaa
[q]Pauha,
Kaikelta maailman menolta. Ollaan broidin ja koiran kanssa viettää kesää kotikonnuilla, eikä tarvii stressaa mistään mitää.
[/q]
Tuo on kyllä mitä parhainta hermolepoa varmasti.
Kan ni upprepa? Mun ruotsinkielentaito paranee päivä päivältä.*joo* Vielä jonakin päivänä sipoolaiset mummotkin ymmärtävät minua. Ja eka tili on tulossa.*jiihaa*