päivän :)
Viikon loma koulusta :)
Pauli beagle on elämänsä kunnossa tyräleikkauksen jäljiltä, saa joka ilta hepuleita ja broidi ei kuulemma oo koskaan nähnyt sen juoksevan yhtä lujaa kuin nyt :D Kannatti maksaa useampi sata euroa leikkauksesta kun se on nyt noin pirtsakka!
Käytiin neuvolassa punnitsemassa meidän pariviikkoinen tyttönen, ja paino oli noussut hyvin :) Vielä reilut 250 g ja pari senttiä, niin pääsen testaamaan rintareppua! On kyllä hurjaa kuinka nopeasti vauvat kasvaa, vaatteet, jotka oli muutama päivä sitten liian isoja, on jo melkein pieniä nyt!
[q]Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*
[/q]
Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...
Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!
musta tuli juuri avomies ainaki vuokrasopimuksen mukaan =)
. . . eikä muuta tarvitakkaan.
[q]onni3mk, 18.9.2005 11:29:
Ei yhtään leffaa Bio Rexissä tänään Ne penkit on kaikkee muuta kun mukavat.
[/q]
Mutta verrattuna esim. forum 6 penkkeihin ne on huippumukavat..
Sain ens kesäks just täydellisen työharjoittelupaikan!
enpä oo enää teini...*muhaha*
[q]`´Ermin:
tää viikonloppu!!!*pihkassa* enpä sit taas muista et koska ois ollu näin mukavaa...harmi et velvollisuudet kutsus liianki aikasin ja joutuu taas odottamaan päiviä!!! pikku-T lle *sydän**hymy*
[/q]
*Hymy* *joo* *sydän*
Mä sain tänään elämäni ekat ihan viralliset käyntikortit!
Oon urani huipulla \\o/
Vihdoinki sain kissanpennun *sydän*
[q]sapeli:
Hiukka varhaista ehkä, mutta hyvä kandidaatti päivän :):ksi oli RiNiK-ihkun synttäri-pippalot
[/q]
hauskaa oli...*plur* *hihu**hih**vink**känni* mitä viel......
Nyt on ihan hyvä olla.
[q]sapeli:
---
UnityF:
mä oon niiiiiiiiiiiiiin frogie frog frog *super**plur*
---
Me tarvitaan tänne klubbariin sua varten *frogi*-hymiö
[/q]
*joo**joo**joo**joo**joo*
Kevään eka kimalainen bongattu
Uudet mööpelit uuteen työhuoneeseen (vielä kun pääsis muuttamaan...)
[q]UnityF:
mä oon niiiiiiiiiiiiiin frogie frog frog *super**plur*[/q]
Me tarvitaan tänne klubbariin sua varten *frogi*-hymiö
Muah. Naiset...
Weird log
Pääsee hierojalle tänää
Viikko ilman röökiä*jiihaa*