päivän :)
krooninen vitutus alkaa helpottamaan pikkuhiljaa <3
[q]Branquela, 3.3.2007 09:53:
---
Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*
---
Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...
Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!
---
Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata
[/q]
Eiköhän se ole lähinnä se, kun se ei ole mitenkään varmaa, vaan pelkästään veikkaus/arvio... Yhdelle toiselle maaliskuiselle oli sanottu, et 100% varmasti tyttö, ja sit seuraavassa ultrassa olikin näyttänyt pojalta...
Tänään on viimeinen ilta tässä kämpässä, huomenna muutetaan uuteen kotiin, joka on paljon hienompi ja kivempi ku tää Vähän jänskättää et miten muutto menee, vielä on aika paljon pakattavaa... Mut eiköhän se siitä!
Mulla oli sellainen käsitys, että saisin veronpalautuksia n. 50 e, mutta olikin tullut lähemmäs 200 e. Pitänee nyt vielä yrittää etsiä se ilmoitus asiasta ja tarkistaa summa, ennen kun ryntään ostoksille :) Jos tosiaan summa olikin tuo, niin helpottaa kyllä kovasti tämän kuun budjettia, kun opintotuesta on aika nihkeä joululahjoja ostella...
[q]UnityF, 29.11.2006 17:51:
KOTONA OLLAAN
25.11.06 klo 04.32 maailmaan synty pieni peikko-tyttö
Pituutta hänella on 49cm ja painoo 3704g
Nyt se tuhisee tossa viekussa
Oon ehkis maailman onnellisin
[/q]
Ihan älyttömän paljon onnea! Voi miten ihanaa *sydän*
Täälläkin aamulla satoi hetken lunta, kylläpä teki mielen iloiseksi! Päivän varsinainen :) on se, että kävin neuvolassa, ja kaikki oli ihan kunnossa, sydänäänet kuului, niitä on aina niin ihana kuulla :) Ja tänään olen menossa ensin leffaan, ja sit lähdetään mökille, joten kiva päivä tulossa. Ihanaa vaihtelua koulustressiin!
[q]aurinko, 27.11.2006 12:24:
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)
[/q]
Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...
Eiliset kihlajaisjuhlat sujui ihan kunnialla, vaikka lähes kaikki vieraat tulikin paikalle. Kyllä tänne silti ihan kohtalaisesti mahtui :) Ja saatiin paljon kivoja lahjoja
[q]micqo, 29.9.2006 14:33:
Äitiyspaketti tuli today... mielenkiintoista katsella meille tulevan pirpanan ensimmäisiä vaatteita ja todeta miten todellisemmalta alkoi koko juttu vaikuttaa....*laskee päiviä*
[/q]
Heh, meillä on laskettu aika maaliskuussa, ja kaapit on jo täynnä vauvanvaatteita olen ehkä lievästi sanottuna yli-innostunut niistä pienistä ihanista vaatteista... Ja hyvähän se on vähitellen hankkia, ettei sitten tunnu rahanmeno niin suurelta. (seliseli...)
Noniin, nyt alkoi (huikaisevan pitkä...) 2 viikon loma! On kyllä hauskaa, että on sen verran pitkä pätkä kesätöitä, että ehtii kertyä lomapäiviä parin viikon edestä :) Ja tänään mökille juhannuksen viettoon!
Oikeastaan eilisen :) on se, että sain vihdoin ajokortin! Jipii!
Hiphei, tänään saadaan uuden kodin avaimet :) Jipii jipii jipii! Ja huomenna sit varmaan muutto, kuhan keksitään jostain auto
Oma sänky
Ihania ihmisiä ympärillä..ja ilta mitä täydellisin....*plur*
http://www.salakuunneltua.fi *reps*
Vuosaaren rantsu (ötököistä huolimatta)
Uudet tuttavuudet
Näätämiittinki
Sain työtä just sieltä mistä halusinki *sydän*
Matkustan ensi viikolla ensimmäistä kertaa elämässäni Keravalle
Ja parin viikon päästä nään Lahden ensimmäistä kertaa elämässäni
Aika villiä.
Oon tänään siskon koiranpentua hoitamassa. Vaikka siinä onkin kauheest hommaa niin jotenkin se on kivaa ^_^ Miten sillä pennulla riittää sitä energiaa.. koko ajan pitäis riehua tai mennä lenkille :D
Nyt se nukahti jo tohon viereen :)
Kohta alkaa viimeinen päivä kesätöissä. Olen meinannut jo irtisanoa itseni muutamaan otteeseen, mutta jaksoin kuitenkin sinnitellä, ja 9 tunnin päästä se on OHI!!!!! Voin heittää hyvästit sille paikalle, eikä enää tarvitse vilkaistakaan sinne päin. Jesh!