päivän :)
Onhan tässä ihan mukava päivä ollu kun rakkauteni on ihan kiimaisena, ja nostelee peppua kokoajan nenän eteen. Puhun siis kissasta. Kattellu sen hölmöjä tekoja kokopäivän, millon se pyörii sängyllä yksinään, milloin leikkii maton tai mun ponihännän kanssa, ja nytkin se löhöilee näytön päällä tassu tuossa näytön edessä ettei nää mitä kirjottaa. on se soma. *sydän*
Aamuinen latte*slurps*
Lumikenkäretki ihanan ihmisen kanssa *sydän*
Kysyivät alkossa papereita. En ole sittenkään vielä peruuttamattomasti vanha pieru.
[q]no name, 18.9.2005 20:17:
Ku herää aamul ihan paskana ja tajuu et rakkaimpani joutuu lähtee töihin ja itel on vapaa päivä!*pahis*
[/q]
Hähä. Reilu meininki.com.
+ 29'c
Oli kiva risteily
Tänään oli vuosittainen ilotulitus Turussa, kun oli Turun päivät. Yleensä se ilotulitus on ollu sellast, et yks raketti paukahtaa ilmas kerralla. Mut nyt se oli ihan erilainen, monta räjähti samaan aikaan ja todella hienoi ilotulitteit. Ja se tulitus kesti jotain 12-13 minuuttia. Mahtava kokemus
Toi ilotulitus pelasti tän mun koko päivän, kun hieman on ollu mieli maassa. Kiitos Turku.
I *sydän* TKU
Ku herää aamul ihan paskana ja tajuu et rakkaimpani joutuu lähtee töihin ja itel on vapaa päivä!*pahis*
[q]Optik, 18.9.2005 17:11:
Tulipahan vaan mieleen et tarkistitko soittaako/tukeeko sun mp3-soittimesi niitä v*tun wma-tiedostoja?
Ohjekirjassa on yleensä sitten mainittu mahdolliset soitettavien formaattien rajoitukset..
[/q]
Eh, kiitti, kyl mä joo sen verran osasin itsekin Tarkistin jopa sen, että masiinaan tarvitsee ensin hakea netistä DRM -suojauksen purku- ...jokujuttu. Sitä siis en tiennyt ettei homma ole soittimessani valmiiksi, etenkin kun ohjekirjassa mainitaan ko tiedostojen lataamisen olevan mahdollista vain sillä sovelluksella, millä juuri musiikkia latasin. Missään ei mainita sanaakaan siitä, että lisätsydeemi tähän ohjelmaan täytyy erikseen hakea netistä. Mut onneks meillä on Ilta-Sanomien tyhmimmät kysymykset -osasto josta löytyy muitakin vastauksia kuin "varmista, että laitteeseen on kytketty virta"
Voitettiin Oulun lentopalloilu turnaus, kamalan näköstä peliä oli melkeen koko vkonloppu.. vasta finaalissa päästiin lähelle omaa tasoa :) kyl tää tästä suttaantuu ^__^ väsynyt mutta onnellinen mellu lähtee ny nukkumaan ja kertoilee huomenissa deetailit
[q]Nexus__69, 26.12.2006 21:31:
---
Nexus__69, 25.12.2006 21:41:
huomenna nananaanaaananaaa! <3
---
tänään oli se päivä.
400 euroa meni sinne, mutta hell yeah että on häpi viilis!
*sydän*
[/q]
Nyt kerrot kyllä *täh*
(ps. ehkä jo tää kolmas viesti putkeen sais mut lopettamaan *tirsk*)
[q]Pygmi, 18.9.2005 23:46:
---
Eh, kiitti, kyl mä joo sen verran osasin itsekin Tarkistin jopa sen, että masiinaan tarvitsee ensin hakea netistä DRM -suojauksen purku- ...jokujuttu. Sitä siis en tiennyt ettei homma ole soittimessani valmiiksi, etenkin kun ohjekirjassa mainitaan ko tiedostojen lataamisen olevan mahdollista vain sillä sovelluksella, millä juuri musiikkia latasin. Missään ei mainita sanaakaan siitä, että lisätsydeemi tähän ohjelmaan täytyy erikseen hakea netistä. Mut onneks meillä on Ilta-Sanomien tyhmimmät kysymykset -osasto josta löytyy muitakin vastauksia kuin "varmista, että laitteeseen on kytketty virta"
[/q]
Mikkisoftan DRM-suojauksen purkuun on olemassa muutamia eri keinoja.. Postaan tässä pari linkkiä aihetta käsitteleviin sivuihin ihan vaan sen vuoksi, jos muillakin sattuu olemaan vastaavia ongelmia..
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=78454
http://www.zittware.com/Products/CDMaster32/Tutorials/CopyProtected_WMA_to_MP3.html
Seuraava linkki käsittelee MS-DRM suojauksen toimintaa hakkerin näkökulmasta:
(Nerd alert!! *justjoo*)
http://home.wanadoo.nl/lc.staak/freeme.htm
http://cryptome.org/ms-drm.htm
Mutta tiivistetysti sanoen, helpoiten DRM-suojatut wma-tiedostot saa soimaan kannettavissa mp3-soittimissa muuntamalla wma-tiedostot tavallisiksi mp3-tiedostoiksi..
[q]a-j:
---
pupuankka:
Kermavaahto *slurps**hihu*
---
mi mi , ethän sä käytä eläinperäisiä tuotteita
[/q]
No sehän tietää joka ymmärtää
[q]candyraver:
enhän mä ees siivoo koskaan..*justjoo* ainakaan paljoo..vähän vaan..*joo*
*hali*marialle! me hipsitään täällä kotona pikkuhiljaa unimaahan..*vink*
ainiin,jääkaapissa on valmiina sulle lettuja hillon ja kermavaahdon kera,kun tulet sohoilemasta*sydän* Luovuin siitä vohvelinpaistoideasta,kun vohvelirauta ei suostunut yhteistyöhön(lue;Taru ei osannut käyttää sitä)*lmao*
Kauniita unia.
[/q]
*super**plur* jotnekin toi nainen osas lukee mun ajatuksetkin ja ties et tuun ekana koneelle nooh mä meen nyt hakee jääkaapista lettuja ja hilloo ja kermavaahtoo.. taitaa olla selkeesti tän päivän
mut saa herättää huomenna klo 16 jälkeen
[q]Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme).
... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*
[/q]
Hyvä-hyvä-hyvä!
*kadekadekade**igor**nauru*
Tässähän alkaa löytyy mun loukkaantumiselle hyviäkin puolia:
Koska en voi kumartuu niin broidi peitteli mut eilen nukkumaan.
Koska en voi kumartuu niin broidi vaihtaa tänään kissanhiekan!
Koska en saa kävellä niin broidi kävi tänään kaupassa.
Koska en saa kävellä niin broidi on siivoullu täällä.
jne jne jne....
Mut kyllä mä oon kiitollinen broidille koska en tosiaan itse pysty jalkavammani takia nyt näihin asioihin...
Kyllä brodi on paras *sydän*
toinen päivän hymy niin ulkona sataa ihanasti lunta ja on niin tarvinen sää...
Ainoo mikä hearmittaa että lumienkelin tekoo täytyy vähän siirtää tän jalan takia mut ihanaa..
TALVI ON ALKANU
pankkii tänää, kohta todennäkösesti oma kämppä
Eräs mummeli oli säheltänyt sänkynsä kanssa osastolla (sairaalassa). Tarkoituksenaan saada itsensä istuma-asentoon. Hän päätyi kuitenkin linkkuveitsimäiseen asentoon. Lääkärille hän väitti, että hoitajat olivat laittaneet hänet siihen.*nauru*