päivän :)

Back to häröily O

oon saanu niin paljon aikaan oman elämän ja ihan käytännön asioidenkin järkkäämisessä tällä viikolla.
Muuttoon liittyen saanut paljon juttuja tehtyä, tuli tehtyä lopullinen ero ja sain esim vihdoin soitettua puh.operaattorille, että ne on laskuttanu mua turhaan sellasista asioista, mitä mulla ei oo tilattuna

Pääsin just kotiin viikon viimeisestä työvuorosta! Pikku tirsojen jälkeen kaupungille ostamaan kaikkea sälää ja ruokaa yms. ja iltapäivällä vuoden ekalle piknikille!

Ja aurinko paistaa!

LOMALLE!!!!

Uunituore pulla ja kylmä maito

[q]kindertin, 20.11.2007 18:28:
---
Kirsikka, 19.11.2007 22:56:
---
kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja

---

Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D

---

Ihan uskomatonta vauhtia ne näyttäs katoavan Sairaalaankin jätin jo 13kg
..vaikka pakko sanoa,ei mua haittais vaikka jotain jäiski
[/q]

Niin no mulle tulikin vaan 9 kg, joten niissä ei ollut sen kummemmin tekemistäkään

Ei ole krapulaa... :)

[q]UnityF, 27.10.2007 16:53:
5h shoppailua takana *hikoil**jiihaa*
Kulta vahti Kiaa niin kivointa tässä päivässä on varmaan ollu kun on päässy liukuportaita pitkin menee eikä tarvinu ettii hissiä joka olis dunkannu kuselle

Nyt jotain hyvää ruokaa ja loppupäivä chillailua perheen kanssa *sydän*
[/q]

Mä meinaan melkein aina mennä vahingossa hissillä, vaikka olisin ilman Tinjaa liikenteessä :D ja kuljen vaan luiskia pitkin. On niin tottunut jo hissimatkusteluun ja portaiden välttämiseen.

Mun tän hetken :) on se, että saan juoda kahvikupposen rauhassa, kun Toni ja Tinja meni päiväunille :)

[q]kindertin, 19.11.2007 11:23:
Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja
[/q]

Hieno homma! Mullakin lähti kilot tosi nopeesti sillon aluksi, nyt on sit taas tullut jokunen lisää :D

Mun päivän :) on se, että mun mummo oli ostanut mulle Oulun Ottobre-kaupasta ihania kankaita! Pääsen ompelemaan jotain kivaa :)

[q]Miinapiina, 18.11.2007 09:48:
miina täyttää tänään 2-vee *sydän*
niin se aika menee, mihin ne mun vauvat katos??

[/q]

Onnea Miinalle! Aika menee kyl hurjan nopeesti, Tinjakin jo yli 8 kk!

[q]kindertin, 17.7.2007 11:12:
Voi luoja!!
Meillä oli eilen 4d, vauvoilla kaikki kunnossa *sydän*
Nyt sit tiedetään kumpia odotellaan
Toisella on ihan samanlainen mutsusuu kun isillä ja toisella on pusuhuulet
Isoja vuvoja, puolen kilon pötköjä jo

Huh mikä fiilis
[/q]

Voi että, ihanaa :) Mua pikkusen harmittaa kun ei menty silloin 4d-ultraan, no josko sitten ens kerralla.

[q]Pablo:
Kylläpä on mukavaa viettää sunnuntaita ilman krapulaa
[/q]

Word! Ja viel heti herättyä pääs ulos nauttii auringosta. kävelyä jään päällä oli aika hauskaa ku siel oli satoja muita ihmisiä luistelemas, hiihtämäs ja muuten vaa ulkoilemas :)

e.typo

Ton ois voinut melkein ostaakin läpällä. Ei takuulla tule samanlaista vastaan stadissa.

Kiva mökkiviikonloppu perheen ja kavereiden kanssa :)

[q]Sallakat, 20.4.2007 10:14:
---
Kirsikka, 20.4.2007 10:11:
Mikä voiskaan olla ihanampi näky kuin pieni iloinen vauva *sydän*

---

tulee kyllä monta asiaa mieleen...

--
[/q]

Okei, korjaan, oma pieni iloinen vauva.

Tänään pidettiin meidän tytön nimenantojuhlat, meni hyvin ja tyttö sai ihania lahjoja :)

Niin ja nimeksi tuli Tinja Neelia *sydän*

[q]satumetsä, 12.4.2007 21:25:
---
Kirsikka, 12.4.2007 20:04:
Nyt kun saisi vielä tuon toisen puoliskon innostumaan asiasta (tai edes jotenkin hyväksymään tämän...).

---

Höh, no mikäs siinä liinassa mättää tai siis miksei hyväksy. Varmaan kätevä se liina hyvä keksintö.
[/q]

Sille tulee mieleen siitä suunnilleen alkuasukkaat, näin oon käsittänyt. No, ehkäpä se ajan mittaan alkaa "pehmetä" ajatukselle...

Hain tänään postista kantoliinan, ja tyttö näyttää viihtyvän tässä hyvin :) tuntuu mukavalta päällä, ja kädet on vapaana. Loistava kapistus tämä liina, vaikka aluksi olinkin vähän ennakkoluuloinen. Nyt kun saisi vielä tuon toisen puoliskon innostumaan asiasta (tai edes jotenkin hyväksymään tämän...).

Meidän pikkuneiti nukkui melkeen 5 tuntia putkeen, ja jopa yöaikaan! Ja itsekin sain nukuttua yli 4 tuntia yhteen menoon :) toivottavasti tämä nyt ei ollut harvinainen poikkeus...

[q]Orza, 4.10.2006 01:33:
Enigma
[/q]

Iih, mun lempibiisi ja -video pienenä, oli nii hieno *sydän* vieläkin. Olin ihan unohtanut kuinka hieno toi video on.

Mullakin ensimäinen äitienpäivä, ihanaa! Sain Tinjalta lahjankin (kenties isukki oli avustanut hankinnassa *nauru*). Kohta lähdetään kiertämään Tinjan mummoja ja isoisoäitiäkin käydään moikkaamassa.

O