päivän :)

Back to häröily O

Taisin keksiä itselleni kivan joululahjan.

Aivan loistava vihreä hetki! Mahdollisesti (tai ainakin osittain) kiitos Ashwagandha!

Laitoin sanoma laatikon pois näkyviltä*pier*

Tänään hyppäämään maailman korkein sky-jump Macao Towerista (233m)!!*jiihaa* Vähän tosin jänskättää..

Enää yx tentti, 2pvää ja sitten Thaimaa kutsuu!!!*jiihaa**plur**sydän*

Huomenna Pariisiin!!*sydän* vielä pitäis pakata ja kaikkee. on luvattu vielä tosi kivaa ilmaa, aurinkoa ja 22astetta lämmintä..*plur*

Itse leivotut piparit ja lasi maitoa!*slurps*

Oma tehokkuus, flunssasta huolimatta. Nyt voi hyvällä mielellä palkita itsensä parilla oluella.*hihu*

Sain töitä triplaihquplurhymiöitä jeejeejee

[q]^Petunia, 26.2.2008 19:01:
Ei pitäis ikinä aukasta ovee jos ei tiiä ketä siel on:
TV-lupatarkastaja!! *toktok*
Noooh.. se oli kyllä Tosi kiltti ja "avitti" mua vähän kun kyseli millai telkku mulla on yms.
" Ja se on siis Ihan Uusi eikö niin.. tänä vuonna otettu käyttöön..? "
" Joo just vähän aikaa sitten.."

Eikä antanu sakkoja vaan anto sopimuksen kopion mulle ja sano että eka lasku tulee sit ens kuussa
[/q]

Meil kävi TODELLA vittumainen TV-lupatarkastaja.

Ku ovikello soi, koira alko tietty haukkumaan ja suljin sen pois eteisestä että avaan oven. Eka mitä tää tyyppi kysy oli et "suljitko sen piskis jonnekki parvekkeelle?". Vähän hämmästyin ja totesin että se on kuule ihan tossa oven takana vaanimassa. (Meidän koira haukkuu todeella kunnon bassolla ja lujaa, se on iso ja kiltti, mutta haukkuu ovikelloo joskus noin ulkopuolisen näkökulmasta aika vihaisen kuuloisesti). Tästä lähdin tein myös kaikkeni ollakseen hänelle mahdollisimman epäystävällinen. Virnuilin vaan tekohymyllä päin naamaa ja toistin ettei oo telkkua. Ei sit loppupeleis ees uskaltanu kysyy et pääseekö tarkistaan. Siin vaiheessa olisin varmaan todennu et tervetuloa omalla vastuulla!

Niin ja Petra, sitä tarkastajaa EI tarvi päästää sisälle, vaikka ei oliskaan samanlaista petoa vahtimassa ku meillä!*vink**vink* Tosin, nyt jo vähän myöhäistä sanoo mitään.

Viimeinen duunipäivä =)

Valmistuminen varmistui jeejee

Kamalan rankkaa duunissa, katseltiin mimmien kaa porukalla yks leffa äsken. Ja huomenna Berliiniin

Sain läksiäislahjaksi töistä Kaj Frankin Arabian juttuja :) siistii. Jos täällä olis ollut duunissa pidempään, mulla olis jo kokoelma Arabiaa. Kesälahjaksi tuli laseja ja karahvi, syyslahjaksi muumimukeja ja nyt nää :)

Täältä on revitty päivän naurut!*nauru*
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=5145781&t=5145781

[q]Super-Kerttu, 9.11.2006 13:34:
---
Juanita, 9.11.2006 12:47:
Sain töitä triplaihquplurhymiöitä jeejeejee

---

Héi, onneks olkoon! Sehän kävi nopsaan!
[/q]

Kiitoskiitoskiitos :) on kyl helpottunut olo. tääkin tosin on taas sairasloman sijaisuus, mutta mielenkiintoinen ala ja sitä saa hyvää kokemusta. oon onnellinen :)

Nyt olis liput, eli itsenäisyyspäivänä pitkäks viikonlopuks Berliiniin.

Aika jepa

Tämä on kylläkin eilisen :) mutta jännää miten voi 11-tuntisenkin työpäivän jälkeen olla hyvä fiilis kun päivä päättyy onnistuneeseen ajokokeeseen ja näkee riemun oppilaan kasvoilla.

Eiliset bileeet!!! *sydän* Parhaat ihmiset, parasta musiikkia, huippufiilis Maailmanloppu oli mieluinen:)

TÄNÄÄÄN JÄLJELLÄ 10 PÄIVÄÄ!

Joista seitsämän lomilla ja loput kolme kasarmilla. Armeijahan oikeasti loppuukin joskus*pepsodent*

O