päivän :)
Syöminen & Juominen
Veera ja Väinö *sydän* Sekä yks toinen juttu :)
*sydän*
Kaikki hyvin.
Viime viikolla voitin jokeri$$a 2€ 50cm. Eilen nap$ahti loto$ta €uro. Tä$$ä $itä $ii$ goggeloidaan Rivieran rantahuviloiden hintatietoja. Ja Maybach luodinke$tävällä jääpalakoneella & kuljettajalla lähti$i $heikin ylijäämä$tä tuohon hintaan... Ooh!!
Hard NRG
Jamiroquain Rock Light cd löytyi kolmella eurolla. Hintalapussa luki 6€, koneelta tuli ensin 19,95€ ja lopulta maksoin 3€:) Liikaa, ihan liikaa muutenkin mennyt levyihin rahaa....
Huippukiva päivä ystävän kanssa.
Huh, ihan loistava fiilis! Jotenkin kaikki on nyt hyvin, just niin kuin pitääkin.
En voi olla ajattelematta etteikö tämän taustalla olisi ainakin osaksi päätökseni siirtää vastuu omasta onnellisuudestani vain ja ainoastaan minulle itselleni.
Hohoo, pitkästä aikaa tuli kehuja hyvin tehdystä työstä.
Huh, ihan loistava fiilis! Jotenkin kaikki on nyt hyvin, just niin kuin pitääkin.
En voi olla ajattelematta etteikö tämän taustalla olisi ainakin osaksi päätökseni siirtää vastuu omasta onnellisuudestani vain ja ainoastaan minulle itselleni.![]()
Sanoisinko että äärimmäisen hyvä päätös kuomaseni
![*piis*](/storage/app/uploads/public/56b/b59/fab/56bb59fab2df1111773000.gif)
![*yingyang*](/storage/app/uploads/public/56b/b5b/178/56bb5b1787581961719878.gif)
Löysin Akateemisen kirja-alesta Michael Manningin Inamoratan joko viimeisen tai todennäköisesti ainokaisen kappaleen ja tietenkin ostin. *lukko**lukko**lukko*
Ai että, kyllä lakritsi näyttää namukkaalta kuumetessaan, kun se taipuu, valuu ja muotoutuu...
Perimmäisten kysymysten äärellä ihmettely elämästä ja kuolemasta. Varsinkin ko se kuolema on ollut liian lähellä.
-Tukholmaan viikonlpuksi viettämään synttäreitä 10pv:n päästä
-Mayday (lippu ja matka maksettu) *jiihaa**plur**tanssittel*
-Toukokuussa katsomaan The Knifea Tukholmaan *kuolaa**jiihaa*
Mulla on mahtavia ystäviä
Gp London 2013. Vajaa kuukausi enää reissuun.
Sain asiakkaalta itse askarrellun joulukortin johon se oli myöskin sepittänyt runon.![]()
Awww
![*plur*](/storage/app/uploads/public/56b/b5a/10c/56bb5a10c4900306149140.gif)
Mulla on mahtavia ystäviä![]()
Mullapa on vielä mahtavampia, nännännää!
![*hih*](/storage/app/uploads/public/56b/b58/46c/56bb5846c922e313854520.gif)
---
Mulla on mahtavia ystäviä
---
Mullapa on vielä mahtavampia, nännännää!![]()
Kyllä teidän molempien kaverit kalpenee mun ystävien rinnalla.*hali*
Koulu ja opiskelu*plur*