päivän :)
Jos ei nyt aivan päivän :) niin päivän naurut Meanwhile in Russia
http://www.buzzfeed.com/ellievhall/drunk-russian-man-drives-tank-into-home
Mukavan lämmin ja tuulinen sää. Myös peiton alla löhöily, ja siellä syntyneet loistavat ideat
-30c
Koulu ja läksyt ja koulukaverit! Koulu on mahtista näin 12v tauon jälkeen!
Ihan mahtavan kiva lomapäivä Jagon kanssa!
Lumimyrskyssä kotiin kävellessä ei vaan voinu olla hymyilemättä tai tanssimatta![]()
Mä missasin parhaan myräkän joutumalla olemaan sisällä.
Mut nautin silmillä :)
Lippu The Knifen keikalle Tukholmaan taskussa
D'oh, tajusin tehneeni yhteen skapaan remixini vuoden myöhässä.. Noo, eihän sen kimpussa kuin viikko vierähtänyt. Ei voi kuin nauraa itselleen :D
Ps. Tämä http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=105300;pid=1655014#1655014
---
Muutto ohi
---
Sama saatanan savotta edessä... kahdesti.
Luultavasti täälläkin edessä. Toivon sen olevan kuitenkin vaivansa arvoinen :)
Lumimyrskyssä oli kyllä hauska säntäillä ympäri helsinkiä kieli ulkona ja herättää pahennusta tutkaparin kanssa.*hih**aplodit*
luulin kadottaneeni hsllipun torstaina ja olin lähössä jo toimistoon hakemaan uutta, kun passia ettiessäni löysinkin ton passin välistä*ding*
Muutto ohi
---
Muutto ohi
---
Sama saatanan savotta edessä... kahdesti.
---
Luultavasti täälläkin edessä. Toivon sen olevan kuitenkin vaivansa arvoinen :)
---
Kah!? Toivossa on hyvä elää sano lapamato. Täällä lähtee koko talo evakkoon perusremontin alta, ja paluumuutto sijoittunee marraskuuun alkuun kuluvaa vuotta. Ihottumaa jo pelkästä pois lähdön ajatuksesta.
---
No mut tääl tulee kans "peruskorjaus" syksyllä. Viimestään syyskuussa taas uus muutto.
Sympatiani. Seuraavana vuorossa on sitten julkisivuremontti kaiken jatkeeks joskus tulevaisuudessa, kun ei nuo lahot ikkunalistat näemmä lukeudu nyt rempattaviin mikä on synnyttäny pienoisen polemiikin tsunamin. Aiheesta.
Kledjuja, massia ja reissu lämpimään tästä turhasta säästä mitä suomi tarjoaa.
Sai todella autettua kaveria eilen ja nyt saan itse haluamaani ammattiapua heti ensi viikosta alkaen. Nopeaa toimintaa Vantaalla:)
Lähelle aukes juuri nyt halpa, uunituore sali. Pääsee treenaamaan piitkästä aikaa
[q]Takyon, 24.2.2007 12:31:
Tääki tahtoo kiipeilemään!! Missä käytte ja mitä maksaa? :)
[/q]
No eka kävin sen seinäkiipeilykurssin tiätty, se maksoi 40 egee. Nyt käydään kiipeileens tuol Liikuntamyllyssä. Itse kiipeily ei maksa muuta kuin sen 1 euron sisäänpääsymaksun, mut jos ei oo omia kamoja ja tarvii niitä vuokrata, niin ne maksa 5 euroa / yhen henkilön koko varustus (mankkapussi ei kuulu kuiteskaan varustukseen *grr*)
Mut parempia seiniä löytyy kyllä sit muistaakseni esim. Kumpulasta, mut siel on sit kovemmat hinnat.
Iiihana harrastus kyllä!
Aamu alkoi mukavasti, mummut oli ihanasti höppänöitä ja muutenkin päivä on mennyt yli odotusten ja PERJANTAI!
[q]Super-Kerttu, 23.5.2007 08:23:
Tulenpahan taas toteamaan, että voi
Oon niin *sydän* Miten toisen seurassa voikaan viihtyä näin hyvin..
[/q]
Roger that!
Ja lisäksi Herra Orava tuli tänään kättelemään mua vaiks mullei ees ollu pähkineij!
Kesäloma alkaa ekaks pitäs vaan sinnitellä 8, 5 tuntii duunissa..pahapaha