päivän :)
Comeettaan soittamaan kaverin seuraksi ja siellä osataan arvostaa tiukempaa soundia onneksi
---
Comeettaan soittamaan kaverin seuraksi ja siellä osataan arvostaa tiukempaa soundia onneksi
---
Mukavaa biletystä sinne. Comeetassa on ollut aikoinaan hauskaa :)
Nyt ei kyl ollut, kaikkea muuta... Onneksi on ne omat bileet siellä tulossa, niin saa soittaa mistä tykkää:) Tosin en ole cd:ltä soittanut tahi muutenkaan piiitkään aikaan...
Tämä päivä on mennyt töissä mukavan nopeasti.
Lumi ja se tuoma valoisuus<3
Kaverin kanssa glögin siemailu ja jutustelu.
Perjantaina Hollantiin, treffit broidin kanssa, lauantaina Thunderdome *sydän*
kiva duunikaveri :)
Tilattu Mayday lippu ja la omat bileet Comeetassa
Mun "first world problem": mulla on liikaa kivoja kavereita! Millään ei meinaa ehtiä kaikkien kanssa viettää niin paljoa aikaa kuin haluais.
En ostanut niin saatanan kallista olutta (6e) helsingin keskustassa. Vai onko se sittenkin halpaa täällä päin, sillä esim. A'damissa kunnon olutta saa 3-4e hintaan ja ison tuopin.
Aurinko paistaa ja huomenna Saksaan
Uus koti. *sydän*![]()
Onnea uuteen kotiin!
Alku talvesta ottamani maaliskuussa 11 vuotta täyttänyt kissa on oppinut nyt viikossa kävelemään valjaissa todella nätisti. Kyllä se laittaessa vähän mököttää, mutta ne unohtuu kyllä sitte ulkona hyvin äkkiä.
Uus koti. *sydän*
[q]Ergilion, 30.3.2010 17:43:
Olin koiran kaa kävelyllä ja löysin kävelypolun vierestä hangesta 2 avaamatonta karjalaa
[/q]
känni päälle*känni*
Kotona. Yksin. *sydän*
Aloin pitkästä aikaa lukemaan taas kirjaa ihan omaksi huviksi. :)
Richard Feynman - Suhteellisen helppoa (seitsemän lukua fysiikasta).
pe aamul tuli Madventures 2 DVDboksi postiluukusta sisää
kotiin pääseminen viiden tunnin hikisen junamatkan jälkeen tuntu mukavalta*hihu*
Kävin alkossa