päivän :)
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1655662/yli-60-000-tukee-aloitetta-turkistarhauksen-kieltamiseksi
Luku saisi olla suurempikin. Muilta osin ollaan yhtä hymyä. Loistavaa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1655662/yli-60-000-tukee-aloitetta-turkistarhauksen-kieltamiseksi
Mutta kun ne sikalanpitäjät suunnittelevat turkistarhaukseen siirtymistä :(
Ystävän avulla laskeskelin veroprosenttini uudestaan ja pystyin tiputtamaan sen nollaan joulukuulle, mikä tarkoittaa sitä että mä en olekaan seuraavia kuukausia aivan totaalisen broke
Muutaman tunnin päästä lento thaimaahan
Ja tämä tuskin menee läpi, vain 13 (?!) on aloitteen kanssa samaa mieltä, yli sata vastustaa ja ja loput ei halua vastata kyselyyn... No, tämähän olikin jo arvattavissa täällä junttilandiassa. Hyvää tulosta tekevät firmat saavat irtisanoa massoittain ihmisiä huoletta, mutta rikkaiden ämmien egoilun ja statussymbolien takia tapahtuva eläinten kidutus on ihan okei, kun se työllistää.
Toinen krapulaton/tipaton viikonloppu peräkkäin *sydän*
---
---
Ja tämä tuskin menee läpi, vain 13 (?!) on aloitteen kanssa samaa mieltä, yli sata vastustaa ja ja loput ei halua vastata kyselyyn... No, tämähän olikin jo arvattavissa täällä junttilandiassa. Hyvää tulosta tekevät firmat saavat irtisanoa massoittain ihmisiä huoletta, mutta rikkaiden ämmien egoilun ja statussymbolien takia tapahtuva eläinten kidutus on ihan okei, kun se työllistää.
Tuo kyllä kieltämättä saa ohimot hakkaamaan akkuhappoa. Vastustan kiusausta tylyttää aiheesta, kun varsin hyvin tietää miten loputon suo siitä kykenee kehkeytymään. Totean kuitenkin, etten henk.koht. sympatioi näiden (eläinten keskitysleirejä) "elinkeinonaan" harjoittavien riistohyödyntäjien "ammattikuntaa" ulosteen vertaa. Turkistarhauksen välitön täyskielto voimaan, ja työntekijät uudelleenkoulutukseen esim. hoiva-alalle. Tuolla on tuhatpäin vanhuksia, liikuntarajoitteisia, vammaisia ja muita apua tarvitsevia, joiden avustamisesta syntyvä aalto kantaa kauemmas kuin kiduttaminen kuunaan.
Jee, tänään pääsen räpläämään MtG-kortteja pitkästä aikaa!
Kävit jo! Ens viikol mä tuun kans!
Nii kävin :)
Ja siis se onki ihan perus mindfullnessia ei sen ihmeenpää :)
[size=8]Eka oli puolen tunnin ohjattu perus metta bhavana meditaatio, sit kuunneltiin John Peacockin 50min pitunen puhe mindfullnessista ja sit oli viel puolen tunnin hiljanen meditaatio. Eikä eilen ollu kävelymeditaatiota, mut niiden nettisivujen mukaan parin viikon päästä on tulossa meditaatiopäivä jonain lauantaina missä sit on sitäkin :) [/size]
VapaaPäivä :))
Pyörinyt kaverin kanssa tänään ja sain tietokoneen stereoihin vihdoinkin kiinni. Illalla kuulemma lähden kaverin keikalle Itä-Hellsinkiin mukaan. Mitähän tästä tulee.....
Vipassanā <3
Kävit jo! Ens viikol mä tuun kans!
Tuo kyllä kieltämättä saa ohimot hakkaamaan akkuhappoa. Vastustan kiusausta tylyttää aiheesta, kun varsin hyvin tietää miten loputon suo siitä kykenee kehkeytymään. Totean kuitenkin, etten henk.koht. sympatioi näiden (eläinten keskitysleirejä) "elinkeinonaan" harjoittavien riistohyödyntäjien "ammattikuntaa" ulosteen vertaa. Turkistarhauksen välitön täyskielto voimaan, ja työntekijät uudelleenkoulutukseen esim. hoiva-alalle. Tuolla on tuhatpäin vanhuksia, liikuntarajoitteisia, vammaisia ja muita apua tarvitsevia, joiden avustamisesta syntyvä aalto kantaa kauemmas kuin kiduttaminen kuunaan.
Aina jos tulee puheeksi turkistarhaus ni kaikki sitä puoltavat sanoo et "etsie nyt vittu tajuu et se on niiden elinkeino?"
Nojoo, jos mä alkaisin kasvattaa kilokaupalla hamppuu ja sit kun poliisi tulee ja vie ne, ni enpä selviäkään siitä sanomalla "mut hei, toi on mun elinkeino."
Mä muutan koht Hollantiin.
Perjantaina Hollantiin, treffit broidin kanssa, lauantaina Thunderdome *sydän*
Hauskaa matkaa!
[q]wiwi, 31.3.2010 10:43:
---
---
känni päälle*känni*
---
Vala, sä olit viime yönä lähössä mun kanssa Pietariin. Hirveet pakkaamisongelmat muistaakseni oli. :D
[/q]
Nyt olis liput, eli itsenäisyyspäivänä pitkäks viikonlopuks Berliiniin.
Aika jepa![]()
Erittäin Jepa *purpurrr*
Mulle tänään saa :) se, että kohta alkaa pitkät vapaat, jeeiijjjj :D/
Sain asiakkaalta itse askarrellun joulukortin johon se oli myöskin sepittänyt runon.
Colors liput ja majoitus hankittu. =)
LUNTA *sydän*
plus pitkästä aikaa viikonloppu, johon en oo sopinu mitään menoja!
Eli kun pääsen töistä suuntaan kaupan kautta kotiin, jonne linnoittaudun maanantai aamuun asti - PARHAUTTA
Sain kipsin pois jalasta ja ensviikolla takasin töihin *plur**aplodit*