päivän :)

Back to häröily O

[q]Capital:
Teloitin pulun lumi/loska -pallolla. Sain siitä sadistista tyydytystä.
[/q]

Toi pikku tarina varmaan jeesaa naisten kanssa ^__^

Ootpa vammapää. Toivottavasti joku heittää sua jääpallolla päähän.

[q]Rocca:
Onnea
[/q]
Tackkar

[q]Zyklonius:
--sanoja nairobista--
[/q]

Oisko siel ollu joku entinen öljyministeri jolla on miljoonia tilillä ja sun ois tarttenu vaan pistää joku 10 000 peliin ni oisit saanu siitä 10% Jos oli niin vittu et meni tilaisuus ohi suun :(

edit: Ainiin joo... Gin Tonic more like AIDS tonic AM I RITE? AM I RITE?

hööHööö!! töistä käsin kirjottelen ei mul mitää kiwaa kyl ollu mut olo niiin MAhtaava tänää vois olla selällää

Fantsusuunnittelua *sydän*

Näen mun rakasta, parasta ystävää pitkästä aikaa tänään

Matka Maltalle varattu ja maksettu. :) Jee!

Oon painanut kesät duunia 16-vuotiaasta asti, myöhemmin muutkin lomat ja opintojen ohella tehnyt paljon töitä, ja nyt vihdoin mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma (ja muutoinkin ylipäänsä kunnon kesäloma noin 8 vuoteen). Tiedossa olis Monday Barin risteilyä, Maltan reissu ja Tuska-festarit. Ei saa nuolasta ennen kuin tipahtaa, mutta todella toivon, että kaikki menee hyvin. Olisin meinaan lomani ansainnut.

Niin, ja kesän jälkeen ei haittaa talvenkaan tulo, kun tilasin nyt sitten Tsekeistä pinkit skiboardit siteineen ja kantolaukkuineen. Tänä rinnekautena toivoen ehdin jo testaamaan, ja ensi talvena sitten reenaan oikeen huolella.

JEE!

Enää puoli vuotta kevääseen!

[q]Maihku, 3.6.2006 13:12:
jep, tää valmistu laborantiksi*pepsodent*
illalla on ehkä pakko vähän *känni*
[/q]
vihdoin ja viimein! onneksi olkoon

Kävijä enkat

Jee! Alkoi eilen sitten pikkusen reilun kahen viikon talviloma!!*jiihaa**jiihaa* Pääsee moikaamaan kavereita joita ei ole hetkeen nähnytkään... ---> Kuopijjoon ja kotinurkille paikkaan jossa myös Juice on viettänyt nuoruutensa....

Ei kai tässä. On vaan yleisesti hyvä meininki.

[q]Coma:
---
Ana:
---
Tiikerriii:
ensilumi*sydän*

---

Mä jouduin menee ton valkosen töyhkän takia junalla töihin.

---

Dude pitää olla sellanen kärry alla et voi vetää kesät talvet samoilla kiekoilla.. Jeepit ne rules ;)
[/q]
Tai sit yksinkertaisesti ostaa ne talvikiekot alle Löytyiköhän tuosta syy siihen miksi tulee lehtiin aina ensilumen aikaan et "pk-seudulla 728 kolaria ensilumen takia"...tai sit se on vain sitä mediapeliä*vink*

Todella hieno sää!
Ostin uuden töllön <3 Vanhassa kuvaruutu muistutti tiimalasia.

Kavei soitti ja sanoi että pääsen tänään hieman tienaamaan ja pyörittämään levyjä reilun kahden vuoden tauon jälkeen... suomipoppia mutta kuiteskin....*aplodit**iloinen*

Eilinen typerä riita mulle rakkaan ihmisen kanssa on selvitetty ja olo mahtava

tää ja huominen vapaata...*jiihaa* ja just tossa hokasin että perjantaina tulee sekä palkka että veronpalautukset*nauru**aplodit*

Kävin aamulla uimassa kilometrin, ja nyt oon jo pesemässä pyykkiä. Oon harvinaisen aikaansaavalla, energisellä ja hyvällä tuulella. Taidanpa nyt alkaa luutuaan lattiaa. Mikäs tässä on ollessa, ku voi kuunnella hyviä biisejäki samalla täysillä.

On sunnuntai.

Kännykkälasku oli ainakin 2/3 odotettua ja laskelmoimaani pienempi. Kannatti näköjään vaihtaa Dna Onniin.

Tuli virhe, oho, tossa aiemmin.

O