päivän :)

Back to häröily O

Huomenna uuteen duuniin extra-*plur*

Uusi kannettava *sydän*

Olin pitkästä aikaa hyödyllisellä luennolla.*joo* Tästä lähtien osaan myydä saastaa sähköisestikin*hih*

eräs Poika *sydän*... sai mut iloiseks jo eilen ja iloo jatkuu vieläkin

Mun naapuri tuli tänään käymään ja sen juttuja oli taas hauska kuunnella pitkästä aikaa

Jee!! Huomen tän viikon ainoo vapaapäivä eessä!!

Voi että.. Aivan ihana aamu! Tyttö on ihan Tänään on kiva päivä *sydän*

tänään potkiaiset ja huomenna penkkarit*hihu*

Kani kokeili valjaita heh.. kun löysin jonku pupusivun ja luin että niille järjestetään hyppykisojakin!? En tiennykkään...Nipsukin taitaa ruveta treenaamaan *iloinen**ding* Kaapelilla oikee skabat!

mua jännittää niin paljon mun siskon puolesta ku sen pitäis parin päivän sisään pyöräyttää sen eka muksu*hikoil**plur*

Perjantai, vikkonloppu edes ja tänää tulee rahaa!! voisko parempaa yhdistelmää olla?*jiihaa*

Aika lennokas viikonloppu tuli vietettyy...saattas ehkä vähän hävettää mut ei nyt jaksa Kuhan poden tät flunssaa ja mietin et mitäs sit ens viikonloppun...ja otan pienet salmiakkikossut, eikse kurkkukipu ainakin häivy?

Jee! Arska paistaa, ainaki tääl*nauru*

vapaapäivä, bicci ja stretching, ekassa kuultiin mm. rythm is a dancer ja tokan vetäjä oli ihana hippityttö =)
lämmin suihku ja ihana olo koko kropassa.
sit kahvittelua vanhan frendin kanssa, jota ei oo nähny pitkään aikaan.

niin ja aurinkoinen päivä :D

Bileet!!! Oulussakin sentään. *jiihaa**plur*

Eilen oli ihan megakiva ilta! Tosin ajelin bussilla oman pysäkin ohi, kun bussi meni eri reittiä kuin mitä olin luullut, ja kopsuttelin sit korkkareillani illan päätteeksi vielä yli puolen tunnin lenkin himaan. Hyvä mä. :D

Tänään oon saanut paljon aikaseksi kotosalla: kämppä imuroitu ja pölyt pyyhitty, lakanat ja pyyhkeet vaihdettu ja vanhat pesty, keittiön tasot pesty, tiskit tiskattu (moneen kertaan), kokkasin hyvää sapuskaa ja syötiin sitä kynttilänvalossa (yök miten imelää :D) ja sit vielä leivoin mustikkapiirakankin. :)

Oon ollu ahkera! Sitä saa kumman paljon aikaseksi kun ei hommaa itselleen krapulaa ja morkkista.

Tää Eewolin Trancemix vol 2. *sydän* kuulostaa tänään jotenki niin erityisen hyvältä... Tune of the Day. Perusarvot kunniaan!

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=35324

Vittu kuinka tyhmiä ihmiset voi olla...
Ei näemmä voi olla enää kenelläkään mitään oikeutta mieipiteeseen... *justjoo**nauru*

en tiedä, kumpaan topikkiin tämä tulisi...

tänään iltapäivällä 48h tukhoman risteilylle, perjantaina reunion-ryyppäjäiset inttikaverien kanssa ja lauantaina pitäisi vetää putkelle ns. grande finale lahdessa

epätietoisuus on siitä, että mua oikeesti jo pelottaa neljän päivän päästä tuleva darra ja se, että mihin kaikkeen ihme tempauksiin sitä voi joutua, ennen kuin todellisuus koittaa sunnuntaina *pökr*

[q]Christinah[
Ainii ja sit mä näin unta mun lempipojasta
Voisko mikää olla enää paremmin? *sydän*
[/q]

SULOISTA!!*plur*

O