päivän :)
[q]milla:
lennot varattu! kiina&thaimaa kutsuu tammikuussa!!!!!!!!!!!!!!!!!*plur**piis**sydän**iloinen*
[/q]
ja mua ei varmaan taaskaan oteta matkalaukkuun
ottakaa sit yhtä hienoja kuvia kuin sieltä toisaalta!
mikä vaikutus voikaan olla auringonpaisteella ja loistavalla musiikilla. pian ulos tuonne valoon, nään kaksi ihanaa ystävää, illalla paljon lisää. aamulla aion tanssia ja taas tanssia.
juuri tänään tuntuu siltä että ensi vuonna voi tapahtua ihan mitä vaan joka saa mut onnelliseksi pitkäksi aikaa =)
tammikuussa piiiitkästä aikaa stokikseen! =)
pelottaa vaan et siellä tulee taas liian kotoisa olo ja ikävä on entistä suurempi kun tulee himaan.
voi olla että päivä tai pari menee frendin luona eskilstunassa.
täytyy kattoa kuinkas pitkään töiltä pystyy stokiksessa olemaan.
eikun tutkimaan mihin kemuihin sitä pääsee!
[q]Amma:
---
Verano:
aivan ihana nimi! jos joskus sattuisin muuttaa porvooseen :O niin tuonne sitten asustelemaan! =)
---
Se on kyllä sen verran keskellä ei mitään, että näin helsinkiläisenä en kehota muuttamaan sinne. Mulle tuntui olevan 5 päivää putkeen aika maksimaalinen aika tollasessa paikassa. [/q]
siitä siis nimi...
jos sieltä hommais mökin sit ku voittaa lotossa.
juu vaikka nurtsi ja rantakalliot on kivaa paljaiden varpaiden alla niin pian pitää palata helsinkiä peittävälle asfaltille.
itseasiassa yks "uraki" jäi alkamatta suureks osaks sen takia et ois pitäny elää viis kuukautta vuodesta skutassa. ei kiitos!!
pilvetön taivas + lenkki
<3
mun rakasrakas ystävä soitti juuri ja kertoi että ne on poikaystävänsä kanssa löytäneet kämpän ja muuttavat yhteen! =)
mä oon niiiiin iloinen niitten puolesta! tää poikaystävä on todella hyvä tyyppi ja aivan loistavaa että mun ystävä aikoinaan löysi tän ihanan ihmisen -varsinkin kaiken kokemansa jälkeen.
kuvien perusteella kämppä oli todella kiva, kapteeninkadulla.
tietää missä meidän yhteiset synttärikemut järkätään ens kuussa
ja kuulin aamulla et yths on myöntänyt mulle yhden tuen, jota kela ei myöntänyt =D
[q]vaavu:
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.
[/q]
lisää onnitteluja täältä :D
jos muutkin niin kyllä mäkin jonain päivänä ne maisterin paperit saan. eri asia sitten mitä niillä tekee.. mutta eihän ne toki ihan mitään lambiakaan ole.
mun viimesin tän päivän :) oli se kun tullessani kotiin mun ei tarvinnutkaan potkiskella enimpiä roinia pois tieltä päästäkseni eteisestä eteenpäin, puhumattakaan loppukämpästä. pitkästä aikaa täällä voi vaikkapa ihailla tota lautalattiaa. ja reippaasti sitä lopulta tulikin siivottua kun oli hyvä syy :D
:0)!
Asiat järjestyksessä!
Tänään kun tulin duunista kotiin, mun viereen istui bussissa pieni poika max 3 vee pinkkihöyhenisen virpomisvitsansa kanssa. Hän esitteli minulle vitsaansa: ''Mulla on sisärisu!'' AAAAWWW! <3 Ihanasti sisäistänyt, että risuja ei yleensä viedä sisälle, ellei ne ole nimenomaan sisärisuja. :)
Duunipäivät olleet pitkiä ja vaativia viime aikoina, mutta parhaina paloina oon mm. opettanut soittamaan pianoa, käynyt Ikeassa shoppailemassa, kasaillut huonekaluja (üllattavaa Ikean jälkeen) ja nyt näyttäisi siltä, että pääsen piakkoin opettamaan kiipeilyä ja nyrkkeilyäkin. :) Nämä kaikki liittyvät laaja-alaisempaan ''työvoittoon''. Makes me happy!
Lisäksi oon todennut, että vaikka vuosi 2010 soi niskoilleni aimo kasan paskaa, niin Nemiä lainatakseni voinen sanoa:
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Oh yeas indeed. Juuri nyt voisin olla katkeroitunut, kyynistynyt pessimisti, mutta elämä hymyilee ja mä hymyilen sille. Skål mulle - ja elämälle. :)
Kylpyläloma
Monen vuoden tauon jälkeen oli vapaat pääsisäisenpyhät. Miniloma Tahkolla oli parhautta, vaikkakin tuppasi olemaan snadisti before-, between- ja after-ski painotteinen, mut tulihan sitä laskettuakin (osa teki moista shortseissa ja t-paidassa kun ilma oli kuin morsian aka HOT). <3 :D
Hell yeah! Sit voiski alkaa pläänäilemään kuukauden reissua Indoihin. :) Life is goooood! Systerin polttarit ja häätkin jo häämöttää. :)
Nyt iskee itsesensuuri päälle! En Jaksa Niit disautuksii ja flametuksii tyyliin: minä vs. muu maailma.
Sain kyllä juuri sitä itseään heti kun heräsin
Olipa säteessä yllättävän siistii!! Ei oo muutamaan vuoteen tullut käytyy polkkabileis, mut pitääpi alkaa taas sillontällön käymään..
Oli todella mahtava matka Japaniin, Tokioon!
Tänään tultiin takasin, mikä ei oo niin ihana juttu, koska oisin mielelläni jäänyt sinne piiiitkäksi aikaa. Olotila on kuitenkin mainio, koska oli niin yyberkivaa. *sydän*
Ihania muistoja! Ihmiset oli ihan älyttömän lämpimiä, ystävällisiä ja kohteliaita. Ruoka oli mitä parhainta, aurinko paistoi ja kukat kukki. Tuli shoppailtua ja biletettyä ja kierreltyä kaupungissa. Ja niin, Suomessa on kalliimpaa kuin Tokiossa, rahaa kului paljon vähemmän kuin mihin olin varautunut. Ulkona syöminen on tosi halpaa Japanissa. *pökr*
Oli kyllä mainioin kulttuurielämys tähän mennessä. Ei voi kuin hymyillä, vaikka oonkin nyt valvonut vuorokauden putkeen. :)
Pakko laittaa tähän lopuksi kuva.
''Japan - The Promised Land of Bukkake and Hello Kitty''
(Bukkakea saa jopa purkeissa!!!1) :D
Japaninmatka lähestyy! *sydän*
Ja huomenna saa uuden tugankin piähän. :)
Viisaudenhammas on otettu pois, ah mikä helpotus!!!
i has a wallet ^____^
tenttiviikko ohi ja loma alkaa
Hurjasti hommia ja järjestelyä takana, ja eilen käytin vapaa-aikaanikin koko illan järjestelyihin, mutta kyllä se kannatti: pääsiäisrieha onnistui megahyvin! Lapset ja aikuiset oli tyytyväisiä.
Kyä nyt sopii ihteensä (ja työkamuja) kiittää! Kyllä se oli sen väärti, että iltamyöhään ompelin tipuja kiinni noitahattuuni.
[q]Annakins, 8.3.2010 22:27:
missä ja millon?
[/q]
Kisahallilla la 27.3., tutustujat 10-12:30 ja harrastajat 13-15:30. Meen tohon ekaan. Jos suakin kiinnostaa, voin laittaa vaik privaviestillä ilmoittautumistiedot!