päivän :)
[q]mayah:
tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun rekisteröidyin klubbariin
[/q]
Tulinpa tossa taannoin vierailleeksi profiilissasi ja havaitsin saman.
Mutta mistä kumman kolosta sä ongit mode-oikat noin "lyhyellä iällä"?
Onnee vaan, *synttärikakkuaojenneljakynttilöitäsytytellel* :P
[q]mayah:
Edit: hassuista väärinkäsityksistä johtuen todettakoon, että tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun rekisteröidyin klubbariin
[/q]
En voi uskoo, että oon ollu täällä kauemmin ku sä... *täh* (ok, hipasusta ei lasketa)
Tää on vaan niin tätä
Ostin tänään uuden printterin (HP DeskJet 3745) ja se lähti ilman sen kummempia säätöjä tai nikkarointeja toimimaan Linuxissa *hymy*.
öö... punkku ja koti-ilta
*känni*
Tämä aamu *sydän**plur*
Ja spinning kohta *sydän*
[q]Pinxu:
Sai gigasen ubstikun
[/q]
tsihihi, päivän :)
[q]Viltsu:
[/q]Äläs ny..ei noita 100egen hommia jokapäivä ilmaseks jaella!
[q]Viltsu:
---
Pinxu:
Sai gigasen ubstikun
---
[/q]
niin lähinnä sitä että ubs kuulostaa paljon hassummalta kuin usb ,)
Sai gigasen ubstikun
eipä tarvii ku katsoo mun profiilia niin tietää tän vastauksen... sinulle, sinä rakas
oot antanu mulle paljoo lisää voimia ja olet niiiiiiiiiiiiiin ihana....
...ja myös suuri mun rakkaille ystäville *sydän*
teitä tarvitsen ja te olette mulle tärkeitä, teistä saa niin paljon elämäniloa ku olette niin ihania...
Mun paras kaveri soitti tulevansa kohta yllätysvierailulle *sydän**iloinen*
Luulin kadottaneeni ikuisiksi ajoiksi erään tärkeän asian mutta löysinkin sen kovan etsimisen jälkeen *hihu**jiihaa*
Ainakin näin aluksi pieni päivän :)
Mun ilmainen replacement-versio Gurpsin Characters-kirjasta saapui postiluukusta tänään Se minkä itse ostin kaupasta alkoi hajoilemaan, ja kirjan julkaisija (USA:sta) lähetti veloituksetta uuden painoksen kappaleen!
Steve Jackson Games on *sydän*
Synttärit \o/ Nyt sitä sitte ollaan 20 \o/ Whoooo
mun ihanaakin ihanempi kultani on ostanu mulle mun suurinta intohimoani lakua ja se oottaa siellä mua ku koulusta pääsen <3 sit voinki mennä angstaan sen kainaloon loppu päiväks <3
Kutsu työhaastatteluun
[q]TiiTu:
tänään potkiaiset ja huomenna penkkarit*hihu*
[/q]
Jep, ja hetkellisen mielenhäiriön vuoksi lupasin olla tänään koko päivän ja illan kuskina
en oo vähään aikaan taas nauranu niin paljon ku tänään päivällä ku saatiin työkaverin kanssa nakki viedä 20kpl x-boxeja yhelle asiakkaalle kaupungille.
koko ajan tapahtu jotain ihmejuttuja. noin vartin reissu kesti abaut tunnin näiden eri sattumusten takia.
Passi oli kadoksissa parisen päivää.
Löyty lopulta onneks... pesukoneesta
vihdoin alkaa tuntua siltä, että nää kouluhommat valmistuu määräaikaan mennes *huokail*