päivän :)

Back to häröily O

Ikea-päivä!
Viime käynnistä on jo vuosi, joten nyt jaksaaki si taas kiertää!

[q]Juhgu:
---
Christinah:
Tosin.. joutuuhan niitä verojaki sit makselee ja näin, mutta jää sitä edes jotain omaan taskuun extrana..

---

"edes jotain"?

Ei mut, onneksi olkoon.
[/q]

IhguJuhgu juu, Juuri niin. Ei oo opiskelijalle hyväksi tienata "liikaa". Hyvin äkkiä käy niin että maksaa veroja taas suhteessa helvetisti jollon käteen jää vähemmän.

Murmeli tulee tänään Helsinkiin!!!! *sydän*

Kaikki mun kuvakommentit aina jaksetaan poistaa. Kai se pitää vaan olla joka kuvaan että "ihQpLur, te ootte niin ihania ja mul ei oo kenestäkään mitään pahaa sanottavaa"

[q]Keeerin:
Murmeli tulee tänään Helsinkiin!!!! *sydän*
[/q]
Nimenomaan, Sopuli! Kohta oon siellä!*pihkassa*

[q]Juhgu:
---
Pikachu:
Kaikki mun kuvakommentit aina jaksetaan poistaa.

---

Luulis tossa vaiheessa kellojen kilkattavan sen verran että ensi kerralla miettii mitä sanoo. Mut eeeeei
[/q]

No ei kilkata

Tulin iloiseksi, kun kaverini kuuli muuttoaikeistani, ja ilmoittautui muuttoavuksi. Kyllä se pienistä asioista päivä piristyy!

[q]Fyraett:
Jos kaikki menee odotetusti nii muutan omaan kämppää 3viikon sisäl.. vähän :) :( O_o fiilis
[/q]
WOOO \o/ Tuparit?

Tuo keväinen sää *sydän*

[q]Fyraett:
---
Espinho:
Tuparit?

---

Eiköhän, kunhan selvis ekaks jos se natsaa mulle, viikonpääst selvii! ja sit se pitää saada kuntoo ennen mitää :)
[/q]

Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta.

Tänään tulee hyvä päivä!
Ensin hieman helsinkiin ostoksille, ja tapaamaan paria kaveria, ja siitä sitten salille.

[q]Fyraett:
---
c-vitamiini:
Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta.

---

aaaahahaha Kaikille langattoman kuulokkeet ja mikit!
[/q]
HOHOH! Toi ois Just vähä Rankka! :D

onpas kiva olo pitkästä aikaa ei töitä viikonloppuna, viikon tapahtumat, kehut, puheet, hymyt, kaikki, jotkut ihanat ihmiset

muutama kuukaus sitten otin korvasta pois 5mm flesh tunnelin.. ja tänää tuli sellanen olo että OIKEESTI haluan sen takasin ja toiseen korvaan kanssa! ja sit mun onneks tuohon meni vielä 3mm koru ja sit vielä hetki et saa vitosen...Jejeee ....ja muutenskii tänää sain alulle uuden vaateprojektin ja sain sen verran jo tehtyäkin et uskaltaisin toivoa et se vois onnistuakin!!!

Olen nyt seurustellut tasan vuoden MAAILMAN IHANIMMAN pojan kanssa!!!! Rakastan häntä yhtä paljon kuin elämää. En vain tiedä miten hänelle osoittaisin rakkauteni. Syömään ainakin illalla kivaan ravintolaan...

5 min duuni jällellä ja sitten alkaa viikonloppu. Eiku himaan ja katsomaan britti komediaa.

Oli ihana herätä aamulla sängystä jonkun kainalosta... pitkästä aikaa, se sama tuttu tunne*plur**pupu**sydän*
onneksi se tapahtuu today uudelleen...*jiihaa**jiihaa*

[q]mayah:
Edit: hassuista väärinkäsityksistä johtuen todettakoon, että tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun rekisteröidyin klubbariin
[/q]

no paaaaaljon hauskempaa olis ollu ilman tätä edittii.. olis kattonu millaisia huhuja olis lähteny liikenteeseen mut onneksi olkoon mussu vuosipäivästä klubbarin kanssa... vähän ihanaa että olet eksyny tänne ja mun elämään. oot maailman paras kinderi *sydän*

Mulla on netti, joka vielä kaiken lisäks toimii Tuskaisen hiljaiset illat ilman musiikkia ja muuta ovat ohi, jee

[q]tumpsi:
---
mayah:
tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun rekisteröidyin klubbariin
---
Tulinpa tossa taannoin vierailleeksi profiilissasi ja havaitsin saman.
Mutta mistä kumman kolosta sä ongit mode-oikat noin "lyhyellä iällä"?
Onnee vaan, *synttärikakkuaojenneljakynttilöitäsytytellel* :P
[/q]
Eikös tässäkin toimi yleisin tapa... Kepin vartta saa ja pystyy ;)

O