päivän :)

Back to häröily O

[q]MaSari:
sain hullun innostuksen koulutyön tekemistä varten
[/q]

mäki aloin just äsken miettii lopputyön teksti osaa sitten aloin ettii sitä materiaalia tai sitä miten se tehdään ni en löytäny enää sitä ni siinä se sitten meni noh perjantaina tarvii pyytää sitä sitten

Migod, sain äsken monivuotisen uurastuksen päätteeksi graduni valmiiksi.

105 sivua tanakkaa tekstiä yliampuvan kunnianhimoisella teoriakerronnalla ja tarinankuljetuksella. On se nyt saatana, kun tarkemmin ajattelee: Kolmessa vuodessa opiskelin itseni gradua vaille maisteriksi ja seuraavat 2,5 vuotta menivätkin sitten aivan muissa merkeissä kuin opiskellen, korkeintaan sporadisesti gradun parissa aherrellen. Uskomatonta että vielä sai itsestään sen verran irti, että sain magnum opukseni painokuntoon, olkoonkin että tunnen vieläkin intohimoista mielenkiintoa graduni aiheeseen.

Nyt sitten odotellaan että jysähtää todenteolla tietoisuus siitä, ettei enää tarvitse ikinä opiskella, ellen sitten ala hahmottelemaan väitöskirjaani. Hassua, sitä on aina rakastanut opiskelua, mutta nyt sitä ei enää tarvitse tehdä. Mitenköhän tässä nyt orientoituisi elämään? Ei helvetti, onkohan tämä nyt sitten sitä keskinkertaistavaa aikuistumista? Reivireleet ja bilehileet jäävät kotiin viilettäessäni pitkin esplanadia puvuntakin liepeet hulmuten? Njääh...

Brothers and sisters - we're no longer riding in the merry-go-round.

Pääsin käymään koneella, *sydän*

Aaah nettiriippuvuus

[q]Zyklonius:
Brothers and sisters - we're no longer riding in the merry-go-round.
[/q]

So happy for ya!

Ja ei muuta kuin maailmaa valloittamaan!!! *stemppail*

[q]Hansu:
---
Zyklonius:
Migod, sain äsken monivuotisen uurastuksen päätteeksi graduni valmiiksi.
---

Onneks olkoon! Tohtiiko kysyä mikä ala on kyseessä?
Itselläkin on enää loppuhiontaa vaille valmis. Eihän siellä yliopistossa ole mennytkään kuin lähes 7 vuotta...
[/q]

Klubiuskottavuuden äärirajoja hipova pääaineeni onpi alati mediaseksikäs ja lumovoimainen kansainvälinen politiikka. *akateemistel*

Milläs alalla itse olet? Eikös humanistisissa aineissa ole vieläkin lähemmäs 7 vuotta se realistinen keskivertovalmistumisaika? Kunnolla vaan loppurykäisy, niin sitten kelpaa paistatella sukulaisten ihailujen keskipisteenä.

voitin huutokaupat huuto.netissä.....tiukkaa oli.....mut voitto aukesi.....*pahis*

[q]Zyklonius
Klubiuskottavuuden äärirajoja hipova pääaineeni onpi alati mediaseksikäs ja lumovoimainen kansainvälinen politiikka. *akateemistel*

Milläs alalla itse olet? Eikös humanistisissa aineissa ole vieläkin lähemmäs 7 vuotta se realistinen keskivertovalmistumisaika? Kunnolla vaan loppurykäisy, niin sitten kelpaa paistatella sukulaisten ihailujen keskipisteenä.
[/q]

Usko tai älä, mutta kansainvälinen politiikka kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Itse olen lukenut pitkänä sivuaineena poliittista historiaa, joka lienee vieläkin seksikkäämpää... Pääaine on kuitenkin maantiede, jossa keskimääräinen valmistumisaika lienee 5-6 vuotta. Toi sivuaine on kyllä hidastanut jonkin verran, kun siinä on niin järjettömän kokoisia kirjatenttejä joista saa vain pari kämästä opintoviikkoa.

Eilen alko jo tuntua siltä, että mun asuntoon muuttaa ihan toinenkin asukki :)

Tosi hyvä fiilis! Olin la Solstices ja näki frendei ja masennus lähti pois! Täst tää lähtee sit varmaan meneen parempaan suuntaan

Aamulla kävin salilla!! Sit sain sumplittuu mun tilastomatikan hyväksiluvut paremmin kuin hyvin! Ja aurinkokin paistaa..*heiii* Ehkä se kevät sieltä piankin tulee..*joo* Ja oma kultakin on niin ihana! *sydän*

Solstice on ohi mä oon saanu unta kunnolla! Jännitin koko viime viikon niin palljon et uni oli vieras käsite.. nyt on oikeen lokoisat 15h unet takana ja energiaa piisaa oikeen paljon.

toinen päivän :) on miun sekopää pojat.. mitä tekisin ilman teitä *sydän*

kolmas päivän :) on mellun tuleminen tänään vantaa citylle peikon luokse yöksi.. saa nähä mitä magneetit keksii viel tänään

neljäs päivän :) taitaa olla toi ihana aurinkoinen sää joka antaa kanssa tosi paljon energiaa jaksaa.

viides päivän :) taitaa olla se kun tänään kokkaan jotain kreikkalaista ruokaa mun pojille ja magneetille.. toivottavasti se ei vaan pala pohjaan...

kuudes päivän :) taitaa olla kaikki noi edelliset yhteensä.. on vain niin hyvä olla. *sydän*

aivan loistava viikonloppu takana ja toistaseks vielä osittain edessäkin

lukion viimenen varsinainen koulupäivä ohi.. on viä koeviikko, missä on yks koe ja kolme preliä, mutta niitä ei lasketa *nauru**lmao* (eikä yo-kirjotuksia mitkä on keväällä..) *jiihaa**jiihaa* on hjuva fiilis.. *lmao**aplodit*

Filosofian koe meni perseelleen mutta sekään ei voinu pilata näin nättiä päivää. *sydän* Oli niin kiva tallustella tuolla auringonpaisteessa.
Ehkä se kesä sieltä vielä joskus tulee.

Tänään oli viimenen preli. Lähetäänkö baariin?

kohta on enää alle 50pv, niin saa kesäauton alle ja talvi on ohi

...ja 289pv uuden talven alkuun...

UG

[q]ee102:
Kännykkä oli ainakin 2/3 odotettua ja laskelmoimaani pienempi. Kannatti näköjään vaihtaa Dna Onniin.
[/q]
Onpa pieni kännykkä :P

Uusi äänikortti (SB Audigy 2 ZS) toimii täydellisesti ilman mitään kernel-säätämisiä tai muita hauskuuksia *iloinen*.

tänään ei töitä koulun jälkeen. muutenkin tosi *plur*- olo vaan, ei syytä.

O