päivän :)

Back to häröily O

Ehdottomasti paras sunnuntai miesmuistiin ja joustomela

menojalkaa vipattais pitkästä aikaa

Frezza vanillla + pitkä viineri =

kahvii ja progee...

[q]hyperventilaatio:
Huomenna aamusta pääsee lähtee. Genevessä on kivaa:
[/q]

Ai että, mahtaa Jet d'Eau olla komeassa jäässä tällä hetkellä. Huvittavaa että viimeksi siellä tallustellessani aurinko helotti 30 asteen voimakkuudella.

Semmoinen pehmoinen, lämpöinen, raukean pilvimäinen hetki, minkä aikana maailmassa ei ollut mitään pahaa eikä kylmää. *sydän*

MTV 3 Viihdeuutiset 28.1.2005

Isä-Jackson: Poikani oikeudenkäynti johtuu rasismista

Michael Jacksonin isä sanoo, että hänen poikaansa vastaan nostetut syytteet lapsen hyväksikäytöstä joutuvat vain rasismista. Joe Jackson totesi CBS-kanavan ohjelmassa 48 Hours Mystery, että Jacksonin kimppuun on käyty, sillä hän on musta.

Jos ei nyt päivän :) , niin ainakin päivän

Eikö isäpappa enää muuta keksinyt millä puolustaa poikaansa. Noh, tottakai jokainen on syytön ennenkuin toisin todistetaan.

Vessaan oli ilmestynyt suloinen pinkki kylpytakki <3

Ihunaa bondausta yhden ihmeellisen ihmisen kanssa Ja toinen ihuna ihminen yllästytti olemalla ihmeellisempi kuin mitä luulinkaan

Mulla on kyllä mainioita ihmisiä elämässäni just nyt

Ronsun kokoinen apina tipahti selästä. Moon niin iloinen!!!

mä oon saanu nukuttua oikeen hyvin pitkästä aikaa..

kohta alan leipomaan täytekakkua..

tämä ilta vähän jännittää *plur*..

[q]Individual:
R.E.M tuli näki ja voitti. Se on helppoa kun sen osaa.
Kiitos!
[/q]

Aurinko paistaa ja paivat pitenee ja kevat tekee tuloaan. Uusi kamppa loyty ja muutto uuteen kaupunkiin odottaa! Siistiiiii!! *innosta-soikeana*

kuulin että Marilyn Manson on Provinssissa tänä vuonna
sitä on odotettu!!
aniksen kaa sinne hilluu*joo*

ja tänään *känni*
jeejee...

[q]Sparky:
Luennoin ensimmaista kertaa. Ja se me hyvin!
[/q]

sain hullun innostuksen koulutyön tekemistä varten

Rankahkon päivän jälkeen sai aikaiseksi possun ulkofilepihvejä, kermakastiketta ja paprika-kurkku-sipuli"salaattia"

Ja nyt on voittajaolo!

Mun hampaaseen ei satu enää Mä voin pureksia ja syödä taas normaalisti

[q]
Mitäs ostit?
[/q]
Ostin Mike Modanon 2004-2005 Upper Deck Game Jersey -97MM jääkiekkokortin.....toinenkin olis halunnu kait sen mut jätti viimeisen huudon huutamatta......niiku tietty arvata saattaa......toisaalta tuo kortti on hyvä olla mut en vaan viel kerää noin uusia modanoita...pitää saada vanhat kortit kerättyä ekana pois....

´
Kulta tuli viikonlopuksi mun luo! *onnellinen*

Sä oot niin ihuna! *sydän*

O