päivän :)

Back to häröily O

Nää "kotibileet" meillä. Tosi hyvä meininki.

Kamerani muistikortti meni paskaksi omia aikojaan viime viikon lopulla ja en ole vielä saanut uutta vaikka takuu onkin voimassa. Tästä johtuen olin ns. "kusi sukassa" viikonlopun suhteen kun on kuitenkin kaksi kuvauskeikkaa sovittuna. Onneksi hädän ollessa suuri avun saa Lahdesta ja Akir0-Riston lainaan lähettämät muistikortit saapuivat tänään pyydettyäni niitä eilen iltapäivällä.

Ostettiin tänään asunto villen kanssa. Aika passelisti sen kunniaksi, että viikonloppuna tulee täyteen 5 vuotta seurustelua. :)

Tossa pomo katteli tietokoneella tehtyjä piirrustuksiaan tulosteena.Ja sano mulle "Kattos sääki ny,ku ei tää oo lainkaa samalaine ku näytöllä".Nooh..minä etevänä tyttönä käänsi paperin oikeinpäin,ja totesin sen olevan ihan samanlainen ku näytössäki oleva.

Huomenna kattomaan asuntoa kultsin kanssa. *plur**sydän* Ehanaa!

[q]keijukainen:
yks ihana ihminen joka jaksaa katella mua vaikka osaan olla välillä tosi ärsyttävä *sydän*
[/q]

Yhdyn tähän *sydän*

Kiitos kulta. pus <3

Juhlimisviikonloppu tiedossa

Iso läjä valmiita koodauksia valmiina. Nyt maistuis vaikka olut

[q]xcft:
[/q]

Ole hyvä. En mä kuitenkaan jaksa näitä kaikkia.

Onnellinen ja levännyt

[q]Nacu:
---
xcft:

---

Ole hyvä. En mä kuitenkaan jaksa näitä kaikkia.
[/q]
Kiitos
Kyllä nyt elämä hymyilee

yks ihana ihminen joka jaksaa katella mua vaikka osaan olla välillä tosi ärsyttävä *sydän*

Heräsin 4tunnin yöunien jälkeen pirteänä ja kaveri tuli käymään aamukahveella... Sit viel ystäväni painaa minulle tänään paidan

Viikonloppu alkaa*hihu* ja huomen laivalle*pahis*

haen kultin taas pariksi päiväksi pois sieltä pahojen armeija-herrojen kynsistä..*hihu*

[q]serotonot:
on vaan ollu kiva aamu. hymyilin jo koko kävelymatkan töihin vaikkei edes ole mitään erityisempää syytä. elämä vaan on aika kivaa :)
[/q]

Joku on saanu ^__^

Mulle soitettiin tänään ja pyydettiin keskiviikkona työhaastatteluun

[q]Ana-5000:
---
serotonot:
on vaan ollu kiva aamu. hymyilin jo koko kävelymatkan töihin vaikkei edes ole mitään erityisempää syytä. elämä vaan on aika kivaa :)

---

Joku on saanu ^__^
[/q]

Niin tai sitten se on niellyt jotain hassuilla painatuksilla varusteltuja omituisia tabletteja. =)

[q]Zyklonius:
---
Ana-5000:
---
serotonot:
---
Joku on saanu ^__^
---
Niin tai sitten se on niellyt jotain hassuilla painatuksilla varusteltuja omituisia tabletteja. =)
[/q]

Aiku mä luulin et Ana meinas että niitä just se on saanu

Pääsee Tallinnaan tänään illal lähteen ja huome illal vast takas! Ja viel oman kullan kaa kahestaan!

O