päivän :)
Opettaja hyväksyi äänityön ideani. Viikonloppuna pääsee tekemään. ideani istun kavereiden kanssa kahvilla ja työ tekee itse itsensä melkein. Koska tarinoita sillä porukalla riittää*joo*
Kivi putosi sydämeltä kun sain idean syntymään ja läpikin vielä...
Alkaa Buranat vaikuttaa, nyt pystyy jo lähes liikkumaan normaalisti.
isi kävi korjaa mun koneen et voi taas istua klubbaris päivät pitkät*justjoo*
Uusi ihana duuni paikka ja samalla pääsee treenaamaankin
Tänään ei ole menny ku noin 20e rahaa ja ostin laavalampun, kattolampun, kolme lautasta, kaks isoa lasia ja lisäksi sain viel hiukset leikattua aivan uuteen malliin!
Ja kuka niin alko väittää et elämä ois kallista?
Tänään tuli kaverin kanssa juteltua samalla lailla kuin "vanhoina hyvinä aikoina"
WTF. sairaan upee fiilis vaikka tähän aikaan joutuu herämään ja viel huomenna perjantai...nää viikot juoksee oikeen silmissä ku on perus rytmi mitä tekee joka päivä
btw huomenna perjantai
rentoutumista
oma irc-klientti alkaa toimia, ainut että konnektaminen on vielä hidasta ja quakenetin puolella ei näy listaa ketkä on paikalla(vielä)
Tämän voisi laittaa yhtälailla päivän :( -osioon, mutta pistetään nyt tänne. Loppujen lopuksihan tämä on vaan positiivinen asia.
Erosin tänään vihdoin virallisesti "poikaystävästäni". Suhteemme loppui jotakuinkin seinään elokuun lopussa, mutta (hänen aloitteestaan) palasimme yhteen heti joulun jälkeen. Kaveri sanoi tiedostaneensa edellisellä kerralla tekemänsä virheet ja ettei olisi niin tyhmä, että tekisi samat asiat uudestaan. Suhtauduin asiaan epäillen, mutta päätin silti lähteä kokeilemaan, koska luulin etten voisi menettää tuossa mitään. Nohh, luuloksi jäi...
Pari tuntia sitten keskustellessamme jätkä myönsi puhuneensa pelkkää paskaa. Vieläkin ihmetyttää miten kaverilla oli pokkaa katsoa mua suoraan silmiin ladellessaan niitä juttujaan. Olisin voinut vähintäänkin olettaa hänen olleen pahoillaan, mutta ei...
Välit tuohon ihmiseen ovat nyt poikki kokonaan ja lopullisesti. Enää mun ei tarvitse odottaa *huoku*
Pieni, haukotteleva koiranpentu käveli eteeni ja katsoi minua pää kallellaan ihmetellen. Ei pitäisi yksinään ääneen jutella
[q]Rocca:
WTF. sairaan upee fiilis vaikka tähän aikaan joutuu herämään ja viel huomenna perjantai...nää viikot juoksee oikeen silmissä ku on perus rytmi mitä tekee joka päivä
btw huomenna perjantai
rentoutumista
[/q]
tuohon vois kyllä yhtyä. oon nyt itsekkin saanut vähän jotain tälläistä perusrytmiä elämään ja oon huomannut että kaikki asiat on hiukan helpottunut ja asioita kohtuullistaessa (alkoholi, biletys vs. työnteko) on tullut vaan entistä parempi mieli. mutta kyllä sitä pitäisi päästä välillä toisaalta rentoutumaankin, mutta ainakaan huomenna ei tätä tule tapahtumaan rahatilanteen ollessa kohta jo pakkasen puolella, joten se menee sitten ens viikolle, mutta eipä tuokaan harmita.
Perjantai antaa aina aihetta pieneen hymyyn, juuri nautittu glögi vielä hieman enemmän ja juuri päättyvä työpäivä.... tämä on sitä elämää
Tänään isoo *känni* ....Kaikkien parhaiden kavereiden kanssa!!! Siistii!!! *jiihaa**aplodit**iloinen*
Hhuijaa...teki niin hyvää...pastabolonjese omalla kädellä valmistettu ja raikas salaatti *sydän* ja siihen vielä rauhallista oloa ja kesähouse...voiko toivoo vielä jtn...hmm...ehkä jokin kiva lisäys olis ollu kiva..mutta sitä ei onnistuttu hankkimaan mut kyl sitä yksinki tekee ja kokkailee kaikkee kivaa
En ole vielä ehtinyt kiireiltäni ja väsymykseltäni hehkuttamaan meidän taannoista reissua Tuhkolmaan, oli ihan älyttömän hauskaa! Sai nauraa maha kippurassa kavereitten kanssa ja muutenkin jäi kivoja muistoja *sydän**joo*. Paluu normiarkeen vaan sucks *uuh*...
Olin laittanut kaverille eilen känässä tekstiviestiä:
ota ra4lkuu. tuu herään.k
Mitä lienee päässä liikkunut tuossa vaiheessa...
Väsytti, kiukutti, vitutti, ahdisti = paska päivä....
Kunnes muistin, että:
[iso]lauantaina pääsen R.E.M:min*sydän*konserttiin![/iso]
[q]hyperventilaatio:
Huomenna aamusta pääsee lähtee. Genevessä on kivaa:
[/q]
Joillakin on työ raaputella auto puhtaax.
onnistuin saamaan huomisen yövuoron vapaaksi, vähäx mä oon helpottunut...
nyt alkoi viikendi..
Venäjän kokeest tuli T2 vaik ootin hylättyy...*iloinen*