päivän :)
Palkka Päivä! Pääsee vähän tuhlaamaan
Kyllä mä siitä laitan suurimman osan säästöön jotain speciaalia varten, mutta kiva kuitenkin ettei tarvi taas vähään aikaan venyttää kolikoita
[q]Ana-5000:
---
KittysDead:
Se on tosi ällö. Ja aika epäterveellinen.
Ei sentään mikään golden/muu vastaava, vaik ei kyl kaukana ookkaa
Pitää vaan lähtee kalasteleen jostain ällöpervopiireistä
khih.
---
Huu, viiltelysettiä? oh noes..
[/q] no ei sent.
Vaikka ei kunnon random satunnaises mätkimises oo mitään pahaa
melkein 90 pitkävedosta....*jiihaa**aplodit**iloinen*
Wuhuuu!!*jiihaa*...vihdoinkin työpäivä ohi!!*aplodit*..pääsee himaaaaan!!*hymy*
Tänään tuntuu pitkästä aikaa siltä että pään ja sydämen sisällöt on järjestyksessä ja hyvällä mallilla Oon aika
Ihmiset on ihania *sydän*
Toinenkin uusintatenteistä oli mennyt läpi ja syksyltä on täten kasassa vaaditut 20 opintopistettä. ^^ Vielä yksi uusintatentti jäljellä ja sillä voi saada kyseisen luvun nostettua 25:een.
[q]Fyraett:
---
KittysDead:
kansainvälinen mysteeri että mun alushousut vaan häviää jonnekkin.
---
Onks sul pikkubroidii? jos on nii siinähän vastaus mihin ne häviää
[/q]
Ei sentään
Oli kiva tulla kotiin kun vastassa oli yllätys! Ensin katso tyynyn alle: Miuuuuuuu! Katso toisen. Siellä: eiku katso sängyn alle. Sängyn alla: Keittiöön jossa kävin läpi vedenkeiitimen, toasterin ja wokkipannun. Eikä vieläkään muuta kun lappusia jossa viesti:Yllätys löytyy tietokonehuoneesta.Jännittävää juoksentelua!
näin lahdessa tänään yhden maailman valloittavimmista hymyistä siis päivän hymyn
Ostin uudet kengät ja [iso]iiiiiiiiiIIIIIIISSSOOOoooon[/iso] kasan alusvaatteita
Koska on kansainvälinen mysteeri että mun alushousut vaan häviää jonnekkin. UUuhh.. *täh* Jep. Ehkä joku pyykkimörkö käy ne popsimassa.
JEp jep.
Tulin ulos kaapista seksuaalimieltymyksissäni. Asian olin tietänyt jo jonkin aikaa, mutta hassu tapahtuma sai mut todellisesti myöntämään itselleni että mulla on ankee fetishmi joka tulee hankaloittamaan tulevia seurustelusuhteita. mut toisaalta. On se kiva löytää uusia puolia itsestään, vaikkei ne aina oliskaan ihan jättekivoij. Ehkä jollakin muullaki on sama luuranko kaapissa ja sen kaa pääsis leikkii
sain viimeinkin ostettuu uuden puhelimen
nokian 6100
[q]KittysDead:
mulla on ankee fetishmi
(snip)
luuranko kaapissa ja sen kaa pääsis leikkii
[/q]
Nii millanen fetishmi? No ei, usko pois, erittäin monella on "omituisia" mieltymyksiä ja fetishejä, niitä vain harva uskaltaa myöntää itselleen ja vielä harvempi muille ihmisille.
Tästä vois melkeinpä aloittaa uuden topikin jos kuvittelisin että kukaan uskaltaisi sanoa siellä yhtään mitään...
SaiPa voitti viimein.
[q]sapeli:
---
KittysDead:
mulla on ankee fetishmi
(snip)
luuranko kaapissa ja sen kaa pääsis leikkii
---
Nii millanen fetishmi?
[/q]
Se on tosi ällö. Ja aika epäterveellinen.
Ei sentään mikään golden/muu vastaava, vaik ei kyl kaukana ookkaa
Pitää vaan lähtee kalasteleen jostain ällöpervopiireistä
khih.
Paras tyyppi ever *sydän* JUTU *sydän* sai mut tänää taas nii hyvälle tuulelle
[q]KittysDead: no ei sent.
Vaikka ei kunnon random satunnaises mätkimises oo mitään pahaa
[/q]
No hyvä ettei niin epäterveellistä :) Mut nyt sun on kerrottava! Ei tolleen saa tehä
Kulta tuli mua töihin vastaan... Se oli kivaa... *sydän*
Sain ihan mega-paljon synttärionnitteluja ja tulin oikein iloiseksi niistä jokaisesta.
Kiitos
Pakkasen puremat *plur**sydän*
PERJANTAI*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Radalle vaan*iloinen*