päivän :)

Back to häröily O

[q]Uhuu:
---

yhyy... mua ei huolita mihinkään... *virn*

-käpynavanallauhuu
[/q]

Ähäkutti, tuollainen überpinceys pääsee meille koska tahansa. Tule jo, ovet ovat sepposen selällään!

hieronta pitkästä aikaa tuntuu et vihdoinki niskat ois kunnossa

Kiva päivä muuten vaan*hihu*

pitkästä aikaa henkisesti tosi hyvä olla

Loistavien kamujen kanssa huomenna rellestämään Tukholman risteilylle *iloinen**känni*!! Tulee überkivaa *jiihaa*!!

2 viikkoa intissä ja nyt LOMILLE ekaa kertaa. Ehaanaaaaaa.....

[q]Tropico:
2 viikkoa intissä ja nyt LOMILLE ekaa kertaa. Ehaanaaaaaa.....
[/q]

[q]fairi:
siviilielämä kutsuu
jiihaa oujee, greit ja mahtavaa! kerrassaan*iloinen*
[/q]

Tosta tuli semmonen mielikuva että fairi olisit itekin intissä *täh*

Pikkuhiljaa tuntuu siltä, että saa ruuan maistumaan :)

meille tuli tänään semmoinen n. 2kk vanha kissanpentu näyttää huuhkajalta/rotalta/örkiltä ja niin ihuna
hymy vaan tuli siinä vaiheessa kun se kävi uhittelee teko-rotalle ja läppäs tätä ja rotan sisällä on jotain riisiä tai jotain ja tietysti pienestä heilumisesta se piti ääntä niin örkki-pentu pomppaa taaksepäin varmaan puolmetriä ja nopeasti piiloon
*sydän*

nyt loppu pluristelu

Yhdeksästä tentistä kuus on nyt takana...Voiton puolella ollaan, vielä kolme ja sit alkaa loma!*plur*

[q]nomic:
meille tuli tänään semmoinen n. 2kk vanha kissanpentu näyttää huuhkajalta/rotalta/örkiltä ja niin ihuna
hymy vaan tuli siinä vaiheessa kun se kävi uhittelee teko-rotalle ja läppäs tätä ja rotan sisällä on jotain riisiä tai jotain ja tietysti pienestä heilumisesta se piti ääntä niin örkki-pentu pomppaa taaksepäin varmaan puolmetriä ja nopeasti piiloon
*sydän*

nyt loppu pluristelu
[/q]

oi että.. mä tuun kylään heti ens viikolla

mun päivän :) on mikkolan kaverit.. + ne lähettää terkkuja

Olen ollut kokopäivän polttamatta..

[q]Hansu:
Siisti keittiö, kuurattu liesi ja tiskatut tiskit
[/q]

Uih, tuutko mun vaimoks?

Hyvää ruokaa ja hyvää toimintaa hyvässä seurassa. Kohta vielä hyvä leffa hyvän päivän kruunaukseksi.

Tää päivä on vaan ollu aivan ihanan mahtava *plur**sydän**pihkassa**jiihaa*

*sydän*pulkkamäessä oli mielettömän hauskaa*plur**hymy**sydän* jipiiii!!

[q]Hotblood:
---
Hansu:
Siisti keittiö, kuurattu liesi ja tiskatut tiskit

---

Uih, tuutko mun vaimoks?
[/q]

Sitä sun täytyy kysyä mun avomieheltä

Tekstereita Tekstareita

Uniklubin biisillä, Näiden tähtien alla on nyytt ihan eri merkitys *huokaus* *sydän*

Viikonloppu on ollu aivan ihana, vaik yksin oonkin ollu kipeenä himassa. Sitikään ei oo tuntunut yksinäiseltä
Kiitos siitä ihanalle ihmiselle *sydän* Juu, eikä parasta frendiikään saa unohtaa
Puhelinlaskuu ootellesa...*nauru*

*sydän*

Jihuu!!! Vika tavallinen koulu päivä oli eilen!!!!! Rnään on parit prelit ja ylppärit! Sit lukio on ohi!!!!!!!!!

O