päivän :)

Back to häröily O

[q]Cera:
vähänkö mun veikan lapsi syntyy ihan kohta!
iiik! :::::::::::)
[/q]

=) vähänkö se syntys vasta äsken.
POIKA!
maailman suloisinta. awwwhttp://www.

[q]Nexus__69:
Äskeinen suihkuhetki kullan kanssa *sydän*
[/q]

lisää goldenshower -leikkejä? ^____________^

Oli ehdottomasti hyvä päivä kiitos mahtavat ihmiset *sydän*

aamusella ärräkiskan tyttö kysy multa et oonkohan jo 15v ku pelasin kolikkopeliä.

palkkapäivä.

Inspiraatio alkaa taas löytyy Pitkäst aikaa..

[q]aurinko:
dubbi dubbi dub i dub dubd dub :)
[/q]

oon kyl nii samaa mieltä!

plus et olin tos lumisotaa just äske espalla! ihan vitun siistiä.
vähän ollaan kohmeessa täällä päin ruutua just nytte.
luultavasti en sula enää koskaan. ^________^

Opinnäytetyö hyväksytty - olen siis rästitöitä vaille valmis sossutäti!!*muhaha*

Olin eilen ensimmäistä kertaa tänä talvena pulkkamäessä ja selvisin vammoitta*hihu*

maanantaina saan käsiini kaks ihanaa kirjaa. ^_____^
ja varmaan vietän niitten parissa koko seuraavan viikon.
vaiks jos kunnolla jaksais ahmia, ni oon lukenu ne jo tiistaina :D
iiiiiiiiiiiiiiiiiihhanaa.

nyt vois siis olla jo maanantai. ehkä.
o_O
tai tän päivän alias ja lauantai ensin ja sitte! lääh.

Sain megahyvän työharjoittelupaikan!

[q]inorbit:
Pikkulauantai!

... 'nuff said.
[/q]

Heeiii... Pitäisköhän vetää bisheä ku seuraava vapaa la on vasta joulukuun lopussa.

[q]inorbit:
---
GoA:
---
inorbit:
Pikkulauantai!

... 'nuff said.

---

Heeiii... Pitäisköhän vetää bisheä ku seuraava vapaa la on vasta joulukuun lopussa.

---

No kaupungista riippuen tänäänhän voi olla ihan yhtä vilkas ilta kuin normaalisti perjantaisin... pikkujoulukausi rulz. :)
[/q]

Lähinnä aattelin että jos sitä kotona maistelis ja kävis sit maistissa kämppistä haastamaan.

JEE just sain soiton kivasta työpaikasta jotka haluavat haastatella minua ens maanantaina*jiihaa*

[q]ZaZa:
Taas yks hulvaton ja ratkiriemukas päivä yhden rakkaan ystäväni kanssa! Mihin mä joutuisinkaan ilman sua Baba!
Se on ihanaa että saan elää sun elämän jämiä... Duuni ja sit joskus se kämppä ja auto... Haha..
Olet rakas!!!! *sydän*
[/q]

...sellasta se elämä on... ystävyyteen tarvitaan aina vähintään kaks. ja meidän tapauksessa kolme

...ja sinä olet myös rakas... ja lupaan että seuraaviin pileisiin lähden sun kanssa kuhan ne ei oo kokonaan

(",)

VAPAA !! Huomenna taas tuttu arki edessä.. tänään vielä nään pari kaveria ja pääsen salille + spinningiin. Fiilis on pitkästä aikaa hyvä -> oon saanut levätä ja nukkua vanhat univelat pois eikä oo huonoo olookaan eilisestä. Ihan siis vaan rentoilupäivä tiedossa. Ainii ja sit mä näin unta mun lempipojasta
Voisko mikää olla enää paremmin? *sydän*

tosi upea viikonloppu takana, kaikki meni niin nappiin että näillä fiiliksillä jaksaa pitkään.. vielä kun huomenna jaksais kärrätä itsensä salille niin voisin olla tyytyväinen itseeni

Oli kivoin ilta ja aamu pitkään aikaan. Kiitos siitä kuuluu yhdelle pojalle joka on maailman tärkein.*hali*
Se auttaa mut aina unohtaa kaiken paskan mitä joskus tulee eteen, kiitos.*sydän*

tää ainakin vielä tässä vaiheessa hymyilyttää..
mut heräsin just vaihteeksi ihanasti kellon ympäri missiosta.
tuntuu jopa siltä et ois oikeesti saanu tarpeeks unta.

saa nähdä.. miltä tuntuu sit illalla..

Viikonloppu*iloinen* Ei tarvi tehä mitn, saa nukkua*plur* Omistan tämän viikonlopun nukkumatille*piis*

O