päivän :)

Back to häröily O

mukava viikonloppu takana vaikka vaihteeksi en ollutkaan missään bilettämässä, oli kiva nähdä pitkästä aikaa kunnolla kamuja, shoppailla, käydä ulkona syömässä ja jutskailla rauhassa*iloinen* nyt on patterit ladattu ens viikonlopuksi Rusheja varten*pahis*

Kanakeitto <3 Tumma leipä <3 Maito

Nautittuna pitkän pyörälenkin jälkeen.

mä sain eilen terhiltä mokkasuukkoja,
ja tänään kun sairasloma loppuu, saan mennä ostaa omia! ::::)

oh my. piitkästä aikaa pääsin syömään nepalilaista suosikki ravintolaani mount everestiin ja sitten lopuksi se tarjoilija lahjoitti meille ritun kanssa kukkurallisen lautasen niitä aaaaah ihania karkkeja vielä.
tiputin varmaan silmät päästä. naaammmmmm.

ja tänään on viel torstai! VOI ONNENPÄIVÄÄÄ :)))

ihan vaan oon onnellinen et oon tässä*iloinen* ja kohta kouluun...*hih*

[q]HRDance:
Mun sisko sai tänään toisen lapsen!!! *sydän* kaks viikkoa myöhässä päätti ilmestyä tähän maailmaan tytöntyllerö
[/q]

Ihanaa! *sydän*

Oli hauskaa duunissa yöllä. Vaikka liukkaalla pitääkin ajaa varovasti niin siltikin känkällä on välillä kiva leikkiä suljetuilla alueilla. :P Pitkästä aikaa.

eilen oli erittäin kiva iltama (kiits kaverit), eikä tänään edes ole niin kovin hirvee olo + kohta pääsee ytimeen ulkoilemaan*iloinen*

päivän =) oli ehdottomasti se kun näin kaverin viiden päivän ikäisen tyttövauvan!! en oo ikinä nähny mitään niin sulosta ja täydellistä!*pihkassa**plur*

Lähettivät mulle salilta synttärionnittelukortin. Tätä voi sanoa jo hyväksi asiakaspalveluksi.

3 ov tuli että läjähti! *sydän*
Työhaastattelu meni putkeen! *sydän*

Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*

Selvisin kuin selvisinkin tämän päiväisestä keskustelusta yliopettajan ja tutoropettajan kanssa..Ihan voittaja olo!*aplodit*
Eräälle ystävälle iso kiitos henkisestä tuesta ja muustakin "valmennuksesta"*sydän*Seuraavaksi on mun vuoroni..

Nyt vois käydä kaupasta hakemassa sen sidukan*slurps*

Illalla tulee Kumman kaa ja mulla on sidua+irtskareita *sydän*

eka tanssitunti ku tuntu silt et oikeesti joskus vois oppiikki jotai!

IHANAA! ihanaa.
iiiihanaa.
ja meidän oma opeki oli täl kertaa eikä tyhmiä sijaisia.
wuhuu. WUHUU!
oon onnellisin!

...no ehkei se oo pelkästään sen tanssitunnin ansiota.. x)
...*pihkassa*

pääsin duuniin :) alkaa jo ens viikolla <3 <3

[q]Texx:
Tein tänää vähäniinkuin nepalilaista. Ja söin kaiken YKSIN *kuolaa**sydän**possu*
[/q]

VÄHÄNKÖ PÄLLI. ens kerral teet mulle. etkä todellakaan syö kaikkea yksin.. :D

oli muuten ihan täydellinen ilma ulkona juoksulenkille.
huhhui. paljon kivempi olo nyt.

*sydän*

Booli*slurps*
Joka tulee olemaan myös huomisen :(

Meitsi kalasteli itselleen työpaikan. Ja viä alan töitä. Jos sais sen homman viä jotenkin keploteltua työharjotteluks niin vois saada noppiakin.. hmm.

[q]Fucking Nobody:
---
Avernian:
Kuutamo :)

---

Ei se oo ees täys! *hmph**igor*
[/q] type o negative*nauru*

O