päivän :)
Vastakkaista sukupuolta oleva tuttava totesi minulle; "Sä oot tosi hyvännäkönen tänään"
[q]Cera:
ooh tomppa cruise ja TAKE MY BREAAATHE AWAAYYY eee..
x)
[/q]
+ legot. Ihan parasta.
tuoppi kaakaoo. hyvä kirja.
ja mitä luultavammin pariksi tunniksi sammuminen.
kaikki tämä edessä siis!
voi hitsi et on kivaa.
Elämä on sittenkin ehanaa!
[q]Ana-5000:
Uujea tilasin just Papstin 120mm flektin, decouplerit ja fanmaten. Kohta on kone hiljaa, niin!
[/q]
Hyvä. kai kovalevyt ovat koneen pohjalla tai edes jotenkin eristetty rungosta? Sitten millanes virtalähde löytyy ja kait oot alivoltittanut prossaa et tuottaa vähemmän lämpöä? Ja löytyykö vielä vaimennusmateriaalia koneesta?
EDIT: Jep, tämä on hulluutta.
Toka päivä uudessa duunissa takana. Uuden opettelua riittää alkuun mukavasti, katsotaan kuinka kauan se pitää mielenkiintoa yllä.
[q]Ana-5000:
Hah, me ollaan puhuttu tästä ennenki.. Sonatan kotelossa 2 x 120GB Barracuda 7200.7, enermaxin noisetaker 350W 120mm fanilla, zalmanin cnps-7000AlCu prossussa ja sillee. Vitut mä ala alivolttaamaan tota :) Epästabiili jo nyt ku muistikammat on b-laatua, ilmeisesti.
[/q]
Mulla sama kovalevy, on hiljainen vain jos sen eristää kotelosta, muuten rutisee. :)
Ootko koittanut testailla noita muisteja? Imuroipa sellainen ohjelma kuin memtest. Polta se levylle ja boottaa kone sillä. Aja kaikki testit muutaman kerran läpi ja jos pukkaa erroria niin vika on muisteissa. Muuten jossain muussa. Esim. prossu, virtalähde, lämmöt, emon konkat jne. :)
EDIT: Kokeile ihan ekaks ihan vain tiputtaa muistien latensseja biosista jos pystyy ja mahd. nosta niiden voltteja. :D
joo hiihtoloma alko hyvillä bailuilla ja loppuu viel parempiin,laserpointtiin!!,nyt mulla on harvinaisen hyvä olo,enkä oo kai ollu tänävuonna kertaakaan kännissä*iloinen*
ihana viikonloppu takana*plur* nyt tosin hieman haikein fiiliksin nukkumaan..mutta hyvää kannattaa odottaa*iloinen*
Myöhästyin tänään töistä ja sen ansiosta mulla oli valokuvauksessa paita väärinpäin päällä*nauru*Sukat oli sentään samaa sävyä..
Joskus sitä miettii että onkohan sitä tarhassa töissä vai hoidossa..*hih*
Kaikki vaan on niin hyvin; ainakin silloin kun kuuntelee RMB:n kevättä! *plur**jiihaa**sydän*
tää mahtava olo, toivottavasti ei katoo
Haravoiminen*hihu*
Eikä palkkakaan ollut huono..*hih*
aamulla kaverin kans testaamassa uuden kuntosalin bodypump tuntia ja nyt oon siivonnut hyber energialla koko kämpän*plur*
Pääsin jo eilen lähtemään tammisaaresta turkuun päin! Mahtavaa, kerranki saa jotain toivottavasti tehtyä vlopun aikana ku on vähä enemmän aikaa olla täällä. *sydän* Ja tänään oon menossa shoppailemaan!!
[q]T-rex-orava:
viikko ilman savukkeita, ehkä se tästä
[/q]
Hyvä. Kyllä se siitä, itsekuria vaan.
Tapaan tunnin päästä kivan uutukaisen ystävän*iloinen*
Hymy pyllyssä ku inspiraatio iski ja kovaa remiksin tekemiseen