päivän :)
Koko viikon olen painanut hulluna kouluhommia..Tänään siivoilin ja pesin pyykkiä..ja illaksi töihin..Mut huomenna onneksi pääsee bilettää! Mikälisikäli vielä ennakkolippuja on Blackflashiin jäljellä!!
Mut..vaikkei oliskaan, niin silti totaali nollaus tiedossa viikonloppuna..Ja uskokaa..mä todella tarttesn sitä! Aika rankka pari viikkoa ollut..Mut eiköhän tää tästä pikkuhiljaa!
Tenttiviikko ohi.
New Year in London. Helvetti ne britit osaa juhlia. Uusia levyjä tuli ostettua teknarin olkalaukullinen, joten niiden kuuntelussa menee ensi viikko mukavasti.
Tänään pääsee bilettää!!!! *sydän* Piiiiitkästä aikaa!!! *sydän*
Mulla oli vimppo tentti tänä syksynä, joka meni ehkä jopa hyvällä säkällä läpi..Ja nyt alkoi kuukauden joululoma..Tän kaiken pitäis kai siis olla päivän :), mut oon liian väsynyt huomatakseni sitä..
Ehkä parin päivän päästä sitten jaksan taas hymyillä..
Yks tentti meni yllättävän hyvin! Ei siitä nyt vitosta tule, mut läpi kuitenkin helposti! Ja taas on 4 ovarii takataskussa!
Uusi Vuosi..Maailman ihanimmat ystävät..*sydän* Ja kohta Illut!!!!
Eien vapaa, tänään vapaa, huomen vapaa! Sain laitettuu tänään 5 työhakemusta ja illalla extempore bileileen!
Mullon huomen työhaastattelu!!!!!
Tää viikko on alkanut aivan loistavasti!!
Ja tiedän, että tää viikko tulee loppumaankin loistavasti..*plur*
[q]Jammailija:
---
Hyzenthlay:
mitä, eiks isi ja merileijona oo enää yhdessä?? *täh*
---
Mitä hemmettiä!!*piru* Anton pelaa pelejä mun selän takana*piru*!
[/q]
Kuka pelaa ja mitä pelaa???
No..olo on ihan ...Ja sit sain opinnäytetyö aiheen!!!!!
[q]Jammailija:
Mä oon ihan hemmetin onnellinen! Mul on maailman ihanin nainen, joka tykkää musta niin paljon että musta tuntuu että mul ois nousut koko ajan!*sydän* Mä en vois olla enää enempää onnellinen... En oo vuosiin tykänny kenestäkään näin paljon... Ja tää on todellakin enemmän kuin tykkäämistä*sydän*...........
[/q]
Eipä mulla oo mitään lisättävää! *sydän* Mulla on maailman ihanin mies..*hymy*
Ja lisäksi, mulla on maailman ihanin paras ystävä, Mirri!
Voisko tyttö onnellisempi olla..*plur*
Kohta pääsee bilettää! Tulin tänne susirajalle katsastamaan menon.. Eiköhän tästä tule taas mukava ilta! *sydän*
Sen nimi on Markus.
ja se on maailman suloisin.
ja mä oon ihan älyttömän rakastunut.
mun isoveljen pikkupoika *sydän*
Alkaa elämä taas hymyilee....la yön rellästys tuntui viel tänään...
suklaa-banaani jätski*slurps*
oon lo-pul-ta-kin alkanu kirjottaa mun opinnäytetyötä, tänäänkin useempi tunti jo menny
ah ah
palautukset.
ja äskettäiset hemmetin hyvät paahtoleivät kyl
hymyilytti ku pisteli naamaan...
^_____^
[q]MaSari:
BUSSILAKKO LOPPU!
[/q]
Aivan. Mä pääsen taas bussilla salille ja kauppaan niin ei tarvii kävellä sitä kilometriä sinne.