päivän :)

Back to häröily O

[q]salaisinko?:
---
GoA:
Netin nopeus tuplaantui. Nyt otetaan harkintaan sen halpa 10/10 yhteys.

---

Mitä mitä?! mistä saa 10/10 :O
[/q]

Sonera tarjoaa hoasin asukkaille 10/10 liittymän 33 euroa kuussa.

Jota en kuulema saa ottaa *jupisee*. Mutta toisaalta neuvo tuli viisaammalta taholta. :P

*sydän*Aamuaerobinen*sydän*

Tänää on Fiilis ekaa kertaa täällä!!! [odottaa innolla miten viihdyn fiiliksissä]

Oon tosihyvällä tuulella!

[q]mayah:
Naapurilla on näköjään tänään klassikkopäivä! Pitkästä aikaa! Tänään vuorossa Metallica Piti oikeen sammuttaa Flaikun kixumiksi, et kuulee paremmin seinän läpi!

Edit: Nothing else matters. Ai että, ihana naapuri, tätä mä kaipasin tänään!! *sydän*
[/q]

heh.. pullo punsesteria kainaloon ja lähet fiivisteleen sen naapurinhevarisedän kanssa

Colin McRae Rally 2005/PS2

viikon loma..aijai*iloinen*

Bilettää

uskomattoman, heti alusta alkaen hurjan sekava työpäivä on pulkassa..vihdoinki kotona.*iloinen*
sauna päälle ja lepiää.*hymy*

Subilta tulee Jepareitten 2. tuotantokausi putkeen klo:11.30 - 16.25
Eipä tarttee miettiä miten itsenäisyyspäivän käyttää !

Uuh. yks tentti viä ja sit saakin taas hetkeks unohtaa pingottamisen. JEEE.

Huomisesta lauantaihin pari päivää biletystä luvassa

Tänään ompi perjantai.. sa viettää rauhallisen viikonlopun äitin kanssa kotona
vähäks siistii piitkäst aikaa

[q]NeoDragon:
Musta tuli tänään eno

Sisko sai pienen tyttövauvan

Huomenna pääse kattoo
[/q]

hihii :)

4pv vapaata <3

uuh oikeesti oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiva ilta ettei mitään rajaa!! aikomus oli mennä pulsareihin, sit se vaihtu halluihin, mut ei sit mentykään.. vaan sling iniin drinksuille ja sielt dtm:aan kalkkunabingoon.. herrajumala et oli hauskaa.. ja viel pomon kans! voih, oli vaan niin ihanaa.. ainoo miinus oli et mun bestis ei ollu mukana näkemässä ja kokemassa samaa.. nyt väsyneenä mutta tyytyväisenä unille..

Jone

Onpas kiva mennä nukkumaan hyvän biletysillan jälkeen ja viel oikein puhtaisiin lakanoihin, ku tuli tänään siivottua

sain just äsken yhden tutkimuksen valmiiksi ja huomenna voin palauttaa sen..ja viisi opintoviikkoa taas taskussa..hyvä minä!! Vielä kaksi viikko sitten olin totaalisen luovuttanut koko työn suhteen, mut sit vaan päätin tehdä sen.. ja nyt..palauten sen viikkoa ennen palautuspäivää!! Mut kyllä mä olenkin istunut tässä koneen ääressä..*hikoil*

Voikun tuo kissa on söpö

O