päivän :)
Sain tänään tiedon, että olinpa sitten voittanut ilmaiset liput 16.10 pidettävään [reiv:] :iin
Tän vuoden varmaan paras päivä!!!
Sain tiedon siitä, että pääsen kokonaan eroon mun veloista! Pitkän velkakierteen ja eri instanssien kanssa tappelemisen jälkeen, tuntuu ihanalta huomata että vielä tästä maailmasta löytyy joku joka haluu auttaa.. Eli siis ensi viikosta lähtien pari vuotta mukana roikkunut velkaa tulee näyttämään tän viikkosen 450 euron sijaan pyöreetä nollaa!!!
Mulla alko jo viikonloppu
ja sain kännykän toimimaa ku meinas mennä kokonaa lukkoo
[q]bubbelgum:
Tän vuoden varmaan paras päivä!!!
Sain tiedon siitä, että pääsen kokonaan eroon mun veloista! Pitkän velkakierteen ja eri instanssien kanssa tappelemisen jälkeen, tuntuu ihanalta huomata että vielä tästä maailmasta löytyy joku joka haluu auttaa.. Eli siis ensi viikosta lähtien pari vuotta mukana roikkunut velkaa tulee näyttämään tän viikkosen 450 euron sijaan pyöreetä nollaa!!!
[/q]
Happy for you *hihu**hali*
Kerrankin himaan ihmisten aikoihin
[q]Zyklonius:
---
Visio:
Sain tänään tiedon, että olinpa sitten voittanut ilmaiset liput 16.10 pidettävään [reiv:] :iin
---
Lisätäänpäs kollektiivista iloa ja juhlamieltä: nyt meitä on kaksi.
[/q]
Hah, onnetar on ollu liikkellä
Uusi, iiiihana koti!!!!!!!!!
Oli ihana ilta, pääsi vaihteeksi heittämään vapaalle hyvässä seurassa. Nyt väsyttää ja huomenna kouluun, mutta kyllä silti kannatti.
Töitä on kiva tehä, kun ihanat tytöt hymyilee ja iskee silmää.*vink**sydän*
engineer paperit taskussa jo tunnin ajan *iloinen**jiihaa**aplodit**kiitoskiitos*
la duunia
su koeajo (306hv/ 0-100 = 5.9)
ma kiva leffa juttu tiedossa
+ kaikkea muuta kivaa
voi tätä onnea, kun vielä suurimman osan jutuista saa kokea yhden todella ihanan typyn kanssa. *sydän*
Perjantai ^__________________________________________________^
[q]Late:
su koeajo (306hv/ 0-100 = 5.9)
[/q]
Minne sitä miehellä on lauantaipäivänä noin HIRVIÄ kiire?
Veikkasin oikein Jokerit-JYP lopputuloksen..näin ollen työkaverit tuo mulle ens viikolla kolme pulloo leijonaa *plur**hihu*
...harmi ettei vedossa ollut mukana enemmän porukkaa
[q]Fyraett:
microsoft WOOOOOOOOOOOOOOORD !!! *jiihaa*[/q]
http://www.ephemeroi.com/stuff/2004/front/040227-word.jpg
Jotenki sellanen olo et on saavuttanu pitkästä
aikaa jotain
[q]Asbaracus:
Viikonloppu on alkanut ja pääsen Raisioon!!!*piis**känni*
[/q]
Tänne perähorolaan
alkoi viikonloppu
katoin kaikki Austin Powerssit putkeen*iloinen*
11h flaikkujen jakoo takana..
mä oon kone vaikka itte sanonkin...
Kerkesin myös käymään pikaseen akiksessa kattomassa kun RAUTA heilu.. olipas muuten hyvä meno siellä
tapasin tänään flaikkujen jaon aikana monta ihanaa tuttuu... ja markukselle.. se ruisleipä oli mahtavan makuinen kiitos siitä... antoi voimia jaksaa paremin tän illan... Mulal oli kylläkin niin hauskaa tänään jakaa noit flaikkuja et ohhoh..
Nyt hyvin mielin nukkumaan..