päivän :)

Back to häröily O

[q]Pygmi:
Käsittämättömien yöunien (19-07:30) jälkeen pirrrrteä ja hyväntuulinen olo, ekaa kertaa lähes viikkoon. Typerä virne naamalla koko ajan
[/q]

-Mäkin nukuin 11 tuntia viime yönä,mut olo ei oo sen pirteempi kun eilen aamullakaan...tietystä syystä.

Käsittämättömien yöunien (19-07:30) jälkeen pirrrrteä ja hyväntuulinen olo, ekaa kertaa lähes viikkoon. Typerä virne naamalla koko ajan

todellakin hellfire on tänään ja ihanat ystävät liikentees!!!!!!!!!!*iloinen*,vaikkakin hiukan kipeä,mut sillä se lähtee millä on tullutkin*känni*

voitto tuli sählyturnauksessa!*joo*

Luin aamulla kullan laittaman ihanan viestin :) ja äsken viel piti lukee se uudestaan ni tuli taas hyvä mieli!

enää viikko ja sitten olen lävistetty. Ensi tiistaina heti koulun jälkeen...

ensi tiistaina varmaan siirryn tuonne päivän :( puolelle ja kerron kuinka kipeä kieli on...

Jännittää silleen kivasti tuolla jossain mahan pohjassa ...

tänään on jo tiistai ku oon ollu ihan maanantaissa

Pysyin hereillä luennoilla enkä tippunut kärryiltä! Muistin varata ajan optikolle näöntarkastukseen (kohta saatan nähdäkin taas jotain) ja viideltä kiva tanssitunti

Vaik tänää on olluki vähän ärrimurripäivä heti aamusta ku pyörästä lähti ketjut kolme kertaa ni siltiki kaikki tuntuu nyt hyvältä...tehtiin kullan kanssa yhdessä ruokaa , käytin pyörän korjaamolla ja nyt se taas toimii, ja sit viel näin äsken ihan ylisöpöjä kuvia pienestä harmaasta kissanpennusta jolla oli vasta silämt auennu *sydän*

Juuri heräsin. Kohta kenttää kohti...
Ibiza...

sain tänään vihdoin puhelun et pitkään odotettu työsoppari olis valmiina huomenna allekirjoitettavana*jiihaa*

[q]mayah:
Viimeisen vartin olen nauranut yksikseni ääneen. Vedet valuu silmistä.. Muru on ihqu *sydän*
[/q]
kultakala sätti rulaa*jiihaa*

Kannattaa olla nainen. Mun takia illan tippisaldo nousi ihan kivasti*hihu* ja huomen 11.5h duunia jei*justjoo*

Oikeastaan viime lauantain :) mut toisaalta vaikka koko viikon :) Eli purjehdinpa rakkaani kanssa avioliiton auvoiseen satamaan*plur**sydän**pihkassa*

Työ soppari allekirjoitettu ja ens kuun alusta töihin....ja tänään hellfire*jiihaa*

[q]Ana:
Perjantai ^__________________________________________________^
[/q]
nimenomaan !!

Rehellisyys

Ajotunnit meni hyvin ja ope totes heti alussa että "tällä kertaa en sit taidakaan pahemmin neuvoa vaan saat aja ihan itelle tänne paikkaan jossa harjotellaan peruutuksia" ja sinnehän sit ajettiin (onneks paikat on tuttuja ), ope vaan ilmotti välillä et "ryhmitytään sitten helsinki/jyväskylä kaistalle josta mennää moottoritietä,jne" *tyytyväinenhymiö*

Mun kämppään tulee oikeita kalusteita!

-nimim. makuupussiin jo kyllästynyt

Löysin ihanan kämpän, ja se on mun jos haluan

O