päivän :)

Back to häröily O

Tänään sain taas uuden ystävän :)

[q]äm:
”Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Sitä ei uskoisi. Tämä on meidän pihapiirimme ja tänne piilotetaan ruumiita, näköyhteydellä löytöpaikasta asuva vanhempi nainen päivitteli.” Iltalehti 27.9.2004

Näiden ´vanhempien naisten´ (=mummeleiden) sinisilmäisyys ja pienimuotoinen vajaavuus on hellyä.
”Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain?” Ööö, miten ne sitten muualla liikkuu? Kaulassa lappu [OLEN MURHAAJA, VARO!]?
Ja hei murhaajat hei.. niinku et HEIDÄN pihapiiriin meette piilottamaan ruumiita?! Hei miettikää hei vähän.
[/q]
No mä ainakin käskisin miettimään kahdesti jos saisin jonku nilkin kiinni itse teossa hautaamasta ruumista meidän pihapiiriin hirvee sotku sitten kun se löytyy ja turhaa härdelliä

Perjantai + Orkidea =

[q]Pygmi:
No mä ainakin käskisin miettimään kahdesti jos saisin jonku nilkin kiinni itse teossa hautaamasta ruumista meidän pihapiiriin hirvee sotku sitten kun se löytyy ja turhaa härdelliä
[/q]
”Hei tyyppi, ootas kuule vähän! Mä tässä kattelin sun touhuja ja tulin kuule pyytämään, että et viittis jättää sitä irto-päätä tänne meidän pihapiiriin, kun katos mua niin ahdistaa kun ne poliisit tulee sitte tänne pyörimään ja sotkustakin se etsintä on. Menee kato istutukset ihan huonoks, kun täällä tallotaan. Ihan turhaa härdelliä tänne meidän rauhalliseen pihapiiriin, sanon minä. Miettisit nyt hei. Vie se johonkin muualle, joohan. Viittisitkö?”

Tosiaan, murhassahan eniten kärsivät juuri he, joiden rauhallinen piha muuttuu etsintöjen ajaksi härdelliksi
Tuleehan sielläkin toki järkytyksiä, mutta pliis. Siinä vaiheessa, kun joku oma läheisesi murhataan, sulle on ihan vtun hailee, minkä mummelin pihasta se löytyi.

Webcami

[q]äm:
”Hei tyyppi, ootas kuule vähän! Mä tässä kattelin sun touhuja ja tulin kuule pyytämään, että et viittis jättää sitä irto-päätä tänne meidän pihapiiriin, kun katos mua niin ahdistaa kun ne poliisit tulee sitte tänne pyörimään ja sotkustakin se etsintä on. Menee kato istutukset ihan huonoks, kun täällä tallotaan. Ihan turhaa härdelliä tänne meidän rauhalliseen pihapiiriin, sanon minä. Miettisit nyt hei. Vie se johonkin muualle, joohan. Viittisitkö?”

Tosiaan, murhassahan eniten kärsivät juuri he, joiden rauhallinen piha muuttuu etsintöjen ajaksi härdelliksi
Tuleehan sielläkin toki järkytyksiä, mutta pliis. Siinä vaiheessa, kun joku oma läheisesi murhataan, sulle on ihan vtun hailee, minkä mummelin pihasta se löytyi.
[/q]
Juurikin noin kun yllä. Paitsi menisin "murhaaja minäkin" -lappu kaulassa kertomaan et se kaatopaikka ois vaik parempi. Jos ei ironiaa ed. tekstistä löytynyt niin selvennetään nyt että musta EI ole alkuunkaan hauskaa et se mummeli joutui kauhistelemaan yleensä mitään ruumista pihapiirissään, tulipa nyt puolivahingossa kommentoitua sun tekstiäs.

tänään on vaan hyvä olo ja kiva päivä ^_____^

[q]äm:
”Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Sitä ei uskoisi. Tämä on meidän pihapiirimme ja tänne piilotetaan ruumiita, näköyhteydellä löytöpaikasta asuva vanhempi nainen päivitteli.” Iltalehti 27.9.2004
[/q]

Onkohan tämän vanhemman rouvan "näköyhteys" yhtä kuin "kiikarit/kaukoputki parvekkeelta/talon katolta jakkaran päältä katselu"

Useasti näitä "EN VOINUT OLLA NÄKEMÄTTÄ!"

[q]La Petite:
Maailman paras ja ihanin kultsi *sydän*
[/q]

No SE! *sydän*

*sydän* koko päivän kestäny sade.. .se puhistaa ilmaa niiiiiin hyvin pesee kaiken puhtaaksi.. ihan kun se pesisi myös minua sisältäpäin ja uudistun ja voimistun... *sydän*

nimimerk. sateenvarjot on turhia kapistuksia..

Lompakko löyty ja sain sen bäk

Voitin kerrankin kilpailusta ja vielä tavaraa joka on ollut muutenkin ostoslistalla ja siksi säästin rahaa. Minkä voi siis käyttää bilettämiseen

1000 viestiä*justjoo*

tänään ollu vaa nii hauska päivä, vaikkei mitään kauheen spessuu ookkaan tapahtunu.. ehkä enemmänki niin, et mikään ei oo menny pieleen tai huonosti. ja se on aika harvinaist et kaikki vaa jotenki sujuis.. mut nii.. on vaa tosi happy olo nyt.. jee jee!

Huomenna vapaapäivä, iloitten siitä jo nyt

[q]äm:

Näiden ´vanhempien naisten´ (=mummeleiden) sinisilmäisyys ja pienimuotoinen vajaavuus on hellyä.
”Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain?” Ööö, miten ne sitten muualla liikkuu? Kaulassa lappu [OLEN MURHAAJA, VARO!]?
Ja hei murhaajat hei.. niinku et HEIDÄN pihapiiriin meette piilottamaan ruumiita?! Hei miettikää hei vähän.
[/q]

sulla on mestarillinen tapa löytää toi hopeareunus joka jutusta, aina saa repeillä

yksi hymy*joo*

ja mitä mä tein? En mitään*heiii*

[q]Hyzenthlay:
odotin kauhulla 8,5h työpäivää, kun unta oli vain 3h takana... mut kaikki meni yllättävän hyvin
[/q]

Kuin myös minä ilmeisestikin sitä pärjää hyvin vähällä unella jatketaan samalla linjalla.

Musta on vihdoinkin saatu hyviä bilekuvia

[q]T-rex-orava:
jatketaan samalla linjalla.
[/q]

mä en ainakaan jatka! kohta päiväunille

O