päivän :)
Samaa paskaa päivät pitkät.. Hee ei vois paremmin mennä ;)
Mä näin ne silmät taas tänään*sydän*
Leivoin videoiden hajoamisen aiheuttamaan vitutukseen *slurps**iloinen*.
Kännissä kuin äimän käki *känni*
Lisäksi tapasin baarissa frendejä, joita en ole nähnyt kuukausiin
Sairastaminen alkaa olla voitoin puolella,eka terveempi päivä
about 40 erilaista tyyppiä salmiakkikarkkeja joista suurin osa on jopa ihan syötäviä
asematunnelin uus europehouse *iloinen**sydän* pelasti päivän välittömästi!
[q]Airvision:
Pääsinpä ainakin nopeesti eroon eikä tarvinnut jäädä kuuntelee sen myyntipuheita
Ihmettelen vaan et mistä prhn:sta se mun numban sai kun mulla on salainen
[/q]
Oot vastannu johonkin kilpailuun ja laittanu siihen sun numeros...
Pitkästä aikaa iloinen.
Söpöilin koko eilisen, ja nyt vaan yhtä hymyä.
Kiva piristys heti aamusta ku isoveikka soitti mulle ...ja tänää pääsee porukoiden luo
Yleensähän lehtimyyjistä puhelimessa ei meinaa päästä kulumallakaan eroon....
Äsken soitti joku innokas lehtimies ja kertoi että,minut on valittu 100 nimen joukosta plaa plaa plaa ja hänellä on mulle ainutlaatuinen erikoistarjois Tuulilasilehdestä nyt!
Tekstiä tuli myyjän suusta sitä tahtia että,kun olin vastannut puhelimeen meni hetki kuunnellessa sitä....ja sitten kun tämä huippumyynti puhe oli ohi hän kysyi mitäs mä tuumaan tähän tarjoukseen?
Sanoin,et ei kyl kiinnosta kyseinen lehti pätkääkään!
Lehtimies tokaisi et jaaa ja löi luurin korvaan!
Pääsinpä ainakin nopeesti eroon eikä tarvinnut jäädä kuuntelee sen myyntipuheita
yhdeltä ihanalta saatu multimediaviesti
Koeviikko meni riemastuttavan hyvin ja tuli ainakin hetkeksi viisas olo*plur*......*iloinen*
Soittivat äsken optikolta, että uudet silmälasit ovat nyt valmiit - kohta näen taas jotain!
... eikä tarvitse enää hiippailla ympäriinsä omin voimakkuuksin teetetyt aurinkolasit nenällä
mä pääsen koht leipoo syntsärikakkua mun parhaalle kaverille!
pus kulta. I *sydän* YOU
[q]Visio:
Sain tänään tiedon, että olinpa sitten voittanut ilmaiset liput 16.10 pidettävään [reiv:] :iin
[/q]
Lisätäänpäs kollektiivista iloa ja juhlamieltä: nyt meitä on kaksi.
[q]ottonivus:
Oikeastaan viime lauantain :) mut toisaalta vaikka koko viikon :) Eli purjehdinpa rakkaani kanssa avioliiton auvoiseen satamaan*plur**sydän**pihkassa*
[/q]
Onneksi ihan mielettömästi*hali**hymy*
[q]Lost-Soul:
---
Airvision:
---
Oot vastannu johonkin kilpailuun ja laittanu siihen sun numeros...
[/q]
-Joo,,,,enpäs tullut ajatelleeks mutta yleensä en kyllä ruksaa sitä kohtaa missä lukee et saako tietoja käyttää suoramarkkinoinnissa...tai sit ne menee vaikka et antas siihen lupaa.*hmph*
Ensimmäinen työpäivä takana ja on hyvä fiilis
Saa nähä kauan hyvä fiilis kestää.. hähä..
Täään vapaa päivä. Näkee kultin tänään pitkästä aikaa muuten kun siinä aamuyöllä kun duunista utleee ja se nukkuu*pihkassa* saa halipulaan lääkettä*pihkassa*