päivän :)

Back to häröily O

Oli *super*mukava ilta eilen! Kaverit tulivat syömään ja juomaan. Toivottavasti otetaan vielä joskus uusiksi

Mä en oikeen osaa määrittää että oon iloinen asian x tai asian y takia mut mä oon vain tosi iloinen.*iloinen* Hymyilen jostain tuolta sydämestäni sopukoista saakka ja olo on mahtava. Eilinen kotona oleminen teki vain hyvää varsinkin kun on viel tää ja huominen vapaata...
Ei edes flaikkujen jakoa.. Saan olla vain ja nauttii vapaa hetkistä jotka mulle on suotu niin sitten jaksan taas painaa täysii..

Nyt voin sanoa olen tällä hetkellä todella tyytyväinen elämääni ja murheetaakkakin ei paina ainakaan nytten sydäntä
Voisin halaa teitä kaikkia koska teijän ansiota osaksi olen näin hyvässä kunnossa. Te kyllä tiiätte ketkä jotka ette kääntäneet mulle selkää tän kevään / kesän aikana vaikka mulla oli vähän tiukkaa elämisen kanssa ja olette olleet mun tukena hyvinä ja pahoina hetkinä.. Ootte mahtavia.*super**hali*

*piis**plur**piis*

http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/raccoon.jpg

[q]UnityF:
Mä en oikeen osaa määrittää että oon iloinen asian x tai asian y takia mut mä oon vain tosi iloinen.*iloinen* Hymyilen jostain tuolta sydämestäni sopukoista saakka ja olo on mahtava. Eilinen kotona oleminen teki vain hyvää varsinkin kun on viel tää ja huominen vapaata...
Ei edes flaikkujen jakoa.. Saan olla vain ja nauttii vapaa hetkistä jotka mulle on suotu niin sitten jaksan taas painaa täysii..

Nyt voin sanoa olen tällä hetkellä todella tyytyväinen elämääni ja murheetaakkakin ei paina ainakaan nytten sydäntä
Voisin halaa teitä kaikkia koska teijän ansiota osaksi olen näin hyvässä kunnossa. Te kyllä tiiätte ketkä jotka ette kääntäneet mulle selkää tän kevään / kesän aikana vaikka mulla oli vähän tiukkaa elämisen kanssa ja olette olleet mun tukena hyvinä ja pahoina hetkinä.. Ootte mahtavia.*super**hali*

*piis**plur**piis*
[/q]

täällä magneetti taas.. dsamat fiilikset.. *jiihaa**plur*

Oli todella kiva ilta kavereiden kanssa ja oli hauskaa saafa porukaa myös pienillejatkoille. =) Kiitpoksi siis kaikille immeisile joita illan aikana näin.

Tää nyt on oikeestaan jo eilisen päivän *plur*, mut anyways...
Kultsin kanssa 8kk yhessä! *sydän*

[q]mayah:
Ihmiset onnistuu jotenkin aina yllättämään mut! Ootte ihan hassuja kaikki
[/q]

kuvittelet vain että me ollaan hassuja... ehkä sie oot hassu... no sie oot kyl hassu..

Mun ei tarvi tehä tänään mitään!

parin tunnin työrupeama takana, ja illalla pääsee vielä vähän urheilemaan*hih*

On perjantai ja uus clubi avataa tänne tänää!!! (tai se avattii jo ke..mut ny on viralliset avajaiset) ..ainut mikä saattaa estää menoni sinne on hunksit jotka siel esiintyy..mut en usko et estää..

Muutto lähenee.. !!!! Kohta uus kämppä ja uudet kuviot *sydän* Jänskättää

kiva viikonloppu tiedossa

jesh.. se on valmis!!!! siis yks markkinoinnin raportti.. kerkeen nukkuu viel 2,5h ennen ku pitää lähtee kouluun..

Kohta, ihan kohta...
Alle vuorokausi enää lähtöön.
Typerä hymy naamalla pyörin rauhattomana töissä.

Yks tyttö ja sen ajatteleminen saa hymyilemään!

mua vaaaa hymyilyttää ihan sairaasti kaikki menee vaa taas nii putkeen et vois oikeesti rakentaa pilvipalatsin tjsp ja ostaa veeleenpunasen pehmoponin ...

Perjantai ja reissuun viikonlopuks *iloinen*. Toivottavasti vaan en tuu enää tästä kipeemmäks

Paikat ei nii jumissa enään viikonlopun jälkeen, ah

Pomo soitti hetki sitten, mulle on tehty työsopimus vuoden loppuun asti Ei tartte hetkeen miettiä, että millä ihmeellä elämisensä maksaa. Viikonloppuna pääsen taas peipen viereen nukkumaan, kahden viikon tauon jälkeen *sydän*
Niin ja vielä perjantaina kahville kivan ihmisen kanssa

*onnesta soikea*

Nemes - Dark Horizon mixaus

O