päivän :)
ihme kestohymy päällä kokoajan...
Päivästä tulikin ihan hyvä..
Kastuin vesisateessa ja jostain syystä se oli hauskaa ja naurattaa vieläkin..
Musta tuntu tänää koulus..et mä voin sitteki viel joskus valmistuu täältä.. (melkei vuos sitte piti..)
On niin ihanaa tutustuu ihaniin ihmisiin!!! Se antaa toivoa maailman hyvyydestä ja saa energiaa elää!!! *sydän*
kohta lentokentälle ja espanjan aurinkorannikon lämpöön *sydän*
Jee ! Nyt mulla on hiukset leikattu ja huomenna niihin tulee uus sähäkkä värikin..
Kyllä nyt tuntuu kauniilta. Ei muutamat muhkurat reisissä haittaa.. olo on hyvä.
sm-liiga alkaa...
Mulla on vbiikonloppu vapaata! Lauantaina piti olla iltavuoro mutta on liikaa porukkaa töissä joten arpa osui minun puolelleni kerrankin
Sm-liiga alkaa ja muutenkin kaikki menee hyvin taas vaihteeksi
Kuuntelin äsken biisiä
Mäntsälä mielessäin
ja nyt hymyilyttää...
Aika tehokas biisi!
koulu työ valmis reilusti ja bonarii päälle ja se pitää palauttaa vasta tiistaina
ihanat unet... ihana aamu...vapaa päivä... *super**pihkassa*
[q]Andrei:
Vatsa alkaa muutaman päivän vihoittelun jälkeen olemaan suht kunnossa ja järjetön matkakuume alkaa tulemaan tilalle.
[/q]
Ei ole mitään matkakuumetta. Mä en myönnä ainakaan.... Muuten vaan ei tule töistä yhtään mitään.
Hiljaa virtaa Zen.
Uudet vaatteet saavat hymyn kasvoille. Ihanat työkaverit*vink*
Sain tehtyä tunnin töitä muiden juttujen lomassa
10h yöunet takana, skippasin luennot ja olo mukavan levännyt
Oli _näääääääääin_ ihana herätä yhden söpön tytön vierestä tänä aamuna. *sydän*
Vielä kun on vkonloppu alkamaisillaan ja hyvää ruokaa tiedossa illalla niin tämänkin työpäivän jaksaa. :)
Faithlessin video "I want more part 2". Se on niiiiin hieno. *sydän*
[q]
---
Wegez:
Musta tuntu tänää koulus..et mä voin sitteki viel joskus valmistuu täältä.. (melkei vuos sitte piti..)
---
Dave___:
Sävaan luulet niin *vink**nauru*
[/q]
Joo...ny meni viimoneki usko ton suhtee...koht alkaa ruotsin tunti nimittäi.. ..mut onneks sen jälkee on heti treenit!!!
siin on tän päivän pelastaja!!!