päivän :)
Olen menossa kuunteleen illalla niskalaukausta...
Ja mun stylesheet näyttää kivalta...
illalla yks ihana ihminen tänne *sydän* ja sit illalla ystävien kera saunomaan ja uimaan
Duunipaikan 4v-synttärit tänään*hih*
Ainoa huonopuoli on et teen huomenna pitkän
päivän niin ei voi pahemmin juopotella*hmph*...
2 vapaa päivää*jiihaa*
K-System oli eilen niin *sydän**aplodit*!
ezzy:
[q]aamuseksi *jiihaa*[/q]
iltaseksi + unilääke = ihana aamu
kevätsiivousta häärätessäni löysin sattumalta vaatekaapin syövereistä cd:n. tarkempi tutustuminen paljasti, että se on Tabin mix-cd Heaven´99. =)
asensin kaiken siivoushärdellin keskellä piuhat päähän ja laitoin levyn soimaan. tuntui siltä, kuin olisi siirtynyt takaisin hypen kotoisaan tunnelmaan monen vuoden päähän. tuntui siltä, kuin olisi taas fiilistellyt siinä verkkoseinän takana ja katsellut, miten illan dj ottaa yleisönsä... lääh... =)
chicane-saltwater
r.hagen&pascal m.-take you there
the morrighan-remember
kenneth heuvel-the hill
armin-communication
siinä muutama esimerkki...
järkätkää joku bileet, jossa soitetaan vanhaa trancea... ja kutsukaa mut mukaan!!!
tahtooooooooooooooooo!!!
-touchedbyuhuu
Tässä päivässä ei ole ollut eikä tule olemaan yhtään mitään hymyiltävää enää...
Ihanien ihmisten kanssa juteltu mielenkiintoisia/henkeviä vaikka kuinka monta tuntia*plur* halluissa oli hienoa ja parhaat premin aamut missä ollut*jiihaa* Ollut todella ihanaa.. Kiitos kaikille uusille ja vanhoille tutuille!
lentoliput tuli pariisiin, kääk mitähän tostakin tulee.. :)
[q]Hyzenthlay:
protskudrinkki maistuu melkein siedettävältä (eli pystyn nielemään sen jatkuvasti yökkäilemättä)
[/q]
hyvä tyttö, harjoitus tekee mestarin
Pääsinkin jo nyt pois töistä... erinäisistä syistä, eikä tarvinnu 10 asti siellä homehtua
[q]Uhuu:
kevätsiivousta häärätessäni löysin sattumalta vaatekaapin syövereistä cd:n. tarkempi tutustuminen paljasti, että se on Tabin mix-cd Heaven´99. =)
järkätkää joku bileet, jossa soitetaan vanhaa trancea... ja kutsukaa mut mukaan!!!
tahtooooooooooooooooo!!!
-touchedbyuhuu
[/q]
toi on kyl aivan loisto :)(: ruff drivers - waiting 4 the sun
mä löysin tänään orkidean unity vol.8:n vuodelta -99 huhhuh, oli kaupungilla hillitsemista etta pystyi kavelemaan suht normaalisti eika kokoaikaa hytkyny musan tahdissa, tai huomaamattaa alkanu hyräilee tai hoilaamaan vokaalien mukana
ja luulen et tollasiin 98-99 ajan trancebileisiin tulis kyl taatusti väkeä
It's a beautiful friday morning!
Ja nyt on uus väri hiuksissakin
Bongasin Kärpäsen! Jee Kevät tuli ja meni jo! Nauttikaamme nyt kesästä!
PS. mikä kärpäslajike on selleinen jonka esiintymisalueena on urbaanialueen parvekkeet jossa säilötään roskapusseja? Kärpänen oli väriltään musta ja sillä oli kaksi siipeä ja kuusi jalkaa ja se osasi lentää.
Sai tänään hoidettuu pari juttuu, jotka oli jo vähän aikaa painanu mieltä*hymy*
Ruotsi on kiva Kaupunki.
T: Ritva ja Suski
[q]Pygmi:
sul ei ookaan zerofortyä nimim. viime lasku 19 e
[/q]
Ei niin, mulla onkin elämä
reaali ja matikka _onnellisesti_ ohi!!
että tuntuu hyvältä
ja perjantaiki vielä
Kävely ulkona auringonpaisteessa käsi kädessä rakkaan kanssa.