päivän :)
Parhaat kaverit kohta koolla. Hyvää ruokaa ja paljon viinaa
ihana olo. en meinannu päästä sägystä ylös öisen joraamisen jälkeen (Liquid Fieldsissä)... joka paikkaa särkee, mut fiilis eilisestä on vielä tallella!*jiihaa*
aurinko paistaa ja enää puoltoista tuntia töitä
Loistava ilta takana ja eipä oo ees darra*hymy*
[q]Mr. Sinner:
Loistava ilta takana ja eipä oo ees darra*hymy*
[/q]
Veit jalat suustani!
Kaksi kammottavaa tenttiä takana ja näin ollen stressitön viikonloppu edessä.
Tuntuu epätodelliselta!
Tosi energinen olo ollut koko päivän ja lisäksi kauppaan oli vihdoin tullut suklaapopcorneja!!!! eli nyt on illaksi hyvää mussutettavaa*jiihaa*
Saikkua huomiseen asti.
Olo ei ole erityisen hyvä, mutta kyllä tästäkin on pakko löytää jotain positiivista. :)
mä olen ihan v*tun hyvällä tuulella *super**iloinen*
ja täällä on tarjolla paljon hyviä herkkuja
vitsit että elämä on nyt mahtavaa
Lihakset eivät ole eilisen rääkin jäljeltä läheskään niin kipeät kuin mitä odotin. Lisäksi eilen tuli pitkästä aikaa käytyä ulkona kavereiden kanssa, vaikka reissu veikin taloudellisen tilanteeni entistä enemmän retuperälle.
SubUrban Triben uusin levy... Ja siivouspäivän kruunas hyvät safkat raffassa...
Tänään nään mun hyvän ystävän ja mennään sekoilemaan pitkin helsingin katuja
+ tänään on maanantai... uusi viikko.. krapula on jo muisto vaan... kuhmut ja mustelmat ei oo enää niin kipeitä...
Uusi lukujärjestys ja ei enää maanantain kahdeksan aamuja ja koulussakin ensimmäiset kolme tuntia menee koneen ääressä... saa palautua viikonlopusta hieman pidempään.
tämä topicci pisti tajuamaan että ei helvetti tänään on ollut paska päivä!!!!! vaikka nukuin suurimman osan ..
Yks jätkä tunnusti ihastuksensa mua kohtaan v-loppuna ja pyys mua mukaansa viikoks lomalle espanjaan. Ja mikä parasta, mä tykkään tästä tyypistä ihan kympillä...
fiilestelen LAB4........huhhu mikä fiilis jaksaa kouluakin paaaaaljon paremmin.....
[q]a-j:
sain tiedon et pääsen KESÄTÖIHIN!!!
[/q]
onneks olkoon, noi työt tuntuu olevan aika kiven alla
ja oma hymyni tälle päivälle on hyvä tenttitulos :)
[muokattu 15.3.2004 16:31]
Otin tänään kielilävärin jota oon halunnu jo pitkään... ...ja parasta vielä että kaverit makso suurimman osan!
töihin... ja tiedossa ihana päivä mä vaihan kukkiin multaa..
töitten jälkeen nään muutaman ihkun
Huomasin tuossa viikonloppuna, et mulla on varmasti maailman paras serkku ja maailman ihanimpia ystäviä. *sydän*
(tietenkään dissaamatta muiden serkkui tai ystävii )
Eli aurinko paistaa risukasaankin
*sydän*
Ja iso kiitos Teille jotka saitte mut taas hymyilemään