päivän :)

Back to häröily O

[q]a-j:
---
Uhuu:
kevätsiivousta häärätessäni löysin sattumalta vaatekaapin syövereistä cd:n. tarkempi tutustuminen paljasti, että se on Tabin mix-cd Heaven´99. =)

järkätkää joku bileet, jossa soitetaan vanhaa trancea... ja kutsukaa mut mukaan!!!
tahtooooooooooooooooo!!!

-touchedbyuhuu

---

toi on kyl aivan loisto :)(: ruff drivers - waiting 4 the sun

mä löysin tänään orkidean unity vol.8:n vuodelta -99 huhhuh, oli kaupungilla hillitsemista etta pystyi kavelemaan suht normaalisti eika kokoaikaa hytkyny musan tahdissa, tai huomaamattaa alkanu hyräilee tai hoilaamaan vokaalien mukana

ja luulen et tollasiin 98-99 ajan trancebileisiin tulis kyl taatusti väkeä
[/q]

oih... mä löysin ton orkidean tänään kanssa siivousta jatkaessani... fiilistelen nyt sit toista päivää putkeen ja aurinko paistaa yötä päivää =)

-sunnyfaceuhuu

aurinko

tekisin nyt kyllä kärrynpyörän jos osaisin

hyvä mieli!

iloisella tuulella ja olipa yllätyksiä täynä tää päivä...

Arska paistaa, oli kiva ajaa autolla reippaasti pitkin kehää akkunat auki ja volat kaakossa.
Eilen ”sika säkissä” ostamiltani levyiltä on löytyny jo monta mieltsin hyvää vanhempaa biisiä, joita oon yrittäny (laiskasti) metsästää..
Vietin huimat 4h Itiksessä shoppaillen. Aamulla oli niin hyvä fiilis, että menin pomppien pitkin Itiksen käytäviä. Rahat meni, mutta löysin kerrankin kaikkea kivaa ja Sopivaa.
Tänään etkoille ja sitten Nosturiin hyvässä seurassa.

Cosmic man*plur*
...jos tältä humalaltani selviän...

[q]ezzy:
The Last Samurai oli positiivinen ylläri, luulit et se on ihan tuubaaa :)
[/q]
Mutta sehän olikin.. Ootko ihan varma, että ne katoit juuri ton leffan...

Hiukset kävi vituttamaan..*hmph* no nyt sekin ongelma on ratkaistu.*hih*

meiän lähikauppaan oli tullu vesimeloneita..*slurps*
ja oli niin hyviä että. Kesä on alkanut!

päivän :( sopis kun uhri on kuollu ja moni joutu todistamaan ton traagisen tapahtuman..
Mut päivän :) on että se tappaja on pidätetty,

eilen kun korsossa on ammuttu mies lähietäisyydeltä ja ampuja oli lähteny karkuun niin tänään tossa 30min sitten se pidätettiin. Meidän taloon ei vajaan tuntiin päässy sisään eikä ulos ja tää kuhisi mellakkavarusteissa olevia poliiseja. Mut piiritys oli hyvä ja kuulin kun ne tossa yläkerrassa kaatoi sen miehen ja sit veivät sen pois.
Tuntuu vain oudolta että mies joka pidätettiin niin oon puhunu sen kanssa muutamia kertoja hississä ja oli silleen ”tuttu” naama...
No mut nyt se saa maksaa teoistaan vaikka sitä tullaan syyttämään kuulemma vain taposta.

heräsin siihen kun linnut laulaa!!!
kyllä se kesä kohta tulee*jiihaa*

miun päivän hymistely liittyy taas hevosiin
Olin tänä aamuna pitkästä aikaa ratsastuskisoissa ja tultiin toiselle sijalle jääden yhden pisteen päähän ykkössijasta *igor*. Kyseessä oli kylläkin 'vain' seurakisat, mutta en ole käynyt kisoissa ~vuoteen enkä ratsastanut säännöllisesti pariin vuoteen..Ja aamulla oli kaiken lisäksi aika kauhee tärinä(krapula), eikä olo muutenkaan ollut paras mahdollinen viiden nukutun tunnin jälkeen. Ihmeen hyvin se olo tuolla raittiissa ulkoilmassa paranee. *virn*

[q]MissPanda:
Sain tooosi kivan kesätyöpaikan *jiihaa**iloinen**aplodit*
[/q]

Määki haluun! Minkäs työpaikan sait?

Mutsi matkoilla ja sen auto lainassa koko tulevan viikon

Kullan lähettämä viesti

Rakkaan leipomat kinkkupasteijat *sydän*

[q]SiSu:
heräsin siihen kun linnut laulaa!!!
kyllä se kesä kohta tulee*jiihaa*
[/q]

Joo niin tulee!! *aplodit**hih*

[q]Cera:
Ruotsi on kiva Kaupunki.

T: Ritva ja Suski
[/q]

Todellakin

Lähden tänään ihanan tytön kanssa tarkistaamaan puhuuko cera+texx totta. *sydän*

Tein elämäni ensimmäisen kotisivun
Päivän todellinen :) on se että sivu on naurettavan surkea

[muokattu 21.3.2004 17:25]

O