päivän :)
Saan reilu 200e parempaa palkkaa mitä luulin*aplodit*
Nyt oikeasti voin pitää kesäloman*hymy*
[q]tiipi:
tänään kornia kuuntelemaan
[/q]
vähänkö oli MAHTAVAA!! *sydän*
Eipä tartte enää miettiä mitä tekee ens syksynä.... MÄ PÄÄSIN LAHTEE KOULUU *plur**jihaa**aplodit*
[q]RedDEVIL:
Olen taas terve ja voi riehua
[/q]
OIKEA ASENNE! *pahis**aplodit*
Liittymä on kiinni enkä saa sitä auki ku vasta ensi kuussa... Tuleepaha pieni lasku.
ehheheehe.. pääsin kuin pääsinki atk-kokeesta läpi.. ja ruotsin suullisesta..
nukuin taas hyvin parin levottoman yön jälkeen :)
[muokattu 17.3.2004 08:47]
palkkapäivä streettiin---- >
Aurinko paistaa täydeltä taivaalta *plur**sydän*
Näen tänään mun ihanan ystävän pitkästä aikaa
oikeastaan päivän :D, mutta etsin uutta avataria ja löysin sitten sellasen sivun, missä oli oma kategoria badgerille
aurinko paistaa
protskudrinkki maistuu melkein siedettävältä (eli pystyn nielemään sen jatkuvasti yökkäilemättä)
[q]Lene:
No onnistuinpas tsemppaamaan itseni hyvälle mielelle.
[/q]
Niin minäkin Mä vaan päätin etten anna itteni olla pahalla tuulella ja väsynyt.. Aika kumma juttu tuo tahdonvoima
Oikeesti vähänkö ihanaa et kevät alkaa tulla jo hyvää vauhtia! Kohta saa laittaa kevyempää vaatetta päälle ja muahah, vilustuttaa ittensä siinä samalla
Alias jatkuu tänään *aplodit*!
aivan iiiihana aamu..
meiän perheessä melkein kaikki heräs hyvällä mielellä, eikä tarvinnu heti aamusta ruveta kiukuttelee... Tästä tulee hyvä päivä!
ei oo töitä saa vaan makaa
Todennäköisesti muutto Vantaalta Espoon Haukilahteen edessä Toukokuussa :) ja pomo lupaili työsuhdeautoa *sydän*
ja duunissa todella hiljainen päivä, kaikki toimii 100% (koputtaa puuta)
[muokattu 17.3.2004 12:49]
vapaapäivä...*jiihaa* mitäköhän sitä keksis..?*ding*
tein eieln niin hyvää pestopasta ja valkosipuli-ruohosipuli salaattia, patonkia ja sieniä ja sipulia pannulla. kaiken kruunasi kaksi pulloo punkkuu ja kahvi jälkiruuaksi.
onnistuin jossain, yleensä mun ruuat maistuu ihan vehkeeltä